Passiveeritud tsingiga kaetud poltide taastamine
Postitatud: 16 Jaan 2015 11:50
Paluks vihjeid, ühe auto ennistamisest on tekkinud hunnik polte, klambreid jne, mille passiveeritud tsingist (nimetatakse ka tsinkkromaat) kate vajab taastamist. Nende korrosiooniaste on erinev, osa on halliks läinud, osa roostesed, päris suur hulk on ka kapronist rõngaga stoppermutreid.
Kus sellist staffi oleks mõistlik teha, Vasar saatis pikalt (min 25 kilo korraga) ja mis seisukorda tuleb jupid enne viia, olen seni aru saanud, et piisab, kui on õlivabaks tehtud (bensiinis pestud), vana tsink ja oksiid võetakse nagunii happevannis maha.
Poltide hulgas on ka mõned suuremad kobakad nagu suportide kronsad jne. Supordid on antud asjal alumiiniumist.
Kus sellist staffi oleks mõistlik teha, Vasar saatis pikalt (min 25 kilo korraga) ja mis seisukorda tuleb jupid enne viia, olen seni aru saanud, et piisab, kui on õlivabaks tehtud (bensiinis pestud), vana tsink ja oksiid võetakse nagunii happevannis maha.
Poltide hulgas on ka mõned suuremad kobakad nagu suportide kronsad jne. Supordid on antud asjal alumiiniumist.