Passiveeritud tsingiga kaetud poltide taastamine

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Aare2
Postitusi: 31
Liitunud: 21 Mai 2014 12:34

Passiveeritud tsingiga kaetud poltide taastamine

Postitus Postitas Aare2 »

Paluks vihjeid, ühe auto ennistamisest on tekkinud hunnik polte, klambreid jne, mille passiveeritud tsingist (nimetatakse ka tsinkkromaat) kate vajab taastamist. Nende korrosiooniaste on erinev, osa on halliks läinud, osa roostesed, päris suur hulk on ka kapronist rõngaga stoppermutreid.

Kus sellist staffi oleks mõistlik teha, Vasar saatis pikalt (min 25 kilo korraga) ja mis seisukorda tuleb jupid enne viia, olen seni aru saanud, et piisab, kui on õlivabaks tehtud (bensiinis pestud), vana tsink ja oksiid võetakse nagunii happevannis maha.

Poltide hulgas on ka mõned suuremad kobakad nagu suportide kronsad jne. Supordid on antud asjal alumiiniumist.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Re: Passiveeritud tsingiga kaetud poltide taastamine

Postitus Postitas nuga »

viewtopic.php?p=24185#p24185

Kuigi pean hoiatama, et mul on juhtunud vene päritolu poltidega nii, et osa sulab ära. Kui mingit jublakat reservi pole, siis võib see üritus kurvalt lõppeda.
Minult on seal ka suht väikeseid koguseid vastu võetud, aga viimase aja trend on seal see, et tädikesed ei istu enam oma putkas, vaid neid tuleb tšehhi pealt taga otsida. Selle vastu aitab 10 sammu tagasi. paremat kätt suurest uksest tšehhi sisse, treipinkide vahelt läbi ja esimene suurem uks taas paremale. Sellest uksest läbi ja veidi vasakule :lol:

Mingit eeltöötlust mina juppidele teinud ei ole.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta