Probleem siis 2,5td-ga, millel 2,4td meh. pump. Külmalt käivitub korraks ilusti, kuid siis jääb seisma ja käivitub alles tükkaega peale käivitamist gaas põhjas. Käima minnes must tossupahmakas taga. Eelsüüteküünlad on uued ja vool peale jõuab. Natuke aega peab gaasi peal hoidma, et tühikäik tekiks, kui käima läheb.
Mind huvitaks külmkäivituse klapi süsteemi põhimõte. Süütenurka ei muuda see vist? Mingi lisaküttekogus ainult? Kuna peab klapp avanema ja sulguma? 2x pump laiali käinud, kuid põhimõtet ja korrasolekut pole meeles olnud uurida.
On keegi asja rohkem uurinud?
Probleem td külmkäivitusega
Re: Probleem td külmkäivitusega
Pump laseb kütuse alla, tagasivoolu klapp pane filtri ja pumba vahele ning anomaalia peaks lõppema. Idee kohaselt see külmkäivitus peaks süüdet varasemaks keerama aga siiani pole ühtegi töötavat süsteemi näinud...
e28...
Re: Probleem td külmkäivitusega
Lisaklapp vahel voolikul. Täna ei käivitunud üldse, ainult tossu tuli väljalaskest. Süütenurk sai veel varasemaks keeratud, natuke paremini käis külmalt eile.
Re: Probleem td külmkäivitusega
tds tahab meh pumbaga saada võimalikult varajast süüdet, kui mootoriplokis üks kõrv jääb segama tuleb see maha saagida...
e28...