e21 õõtsa puks
e21 õõtsa puks
Küsin siis targematelt,et kuda pidi peab olema esimese õõtsa puks õõtsa vardas.Kas lahtine ots taha poole või vastupidi.Tagasillas ektsentrik puksid peavad olema kas välimises või sisemises pesas ja millises asendis.Info hädavajalik ja tänud ette.
e21 3xx
Esimisi pukse peab vaatama minema lausa aga tagumised ekstsentrikud käivad reduktori poole, asend on vaja aga eelnevalt silla stendiga kindlaks teha. Teed silla stendi vanade puksidega, ning vaatad kui palju tahaks nihutada(uutel peaks teoorias mingid kraadid peal olema) nendega regullid, siis tagarataste kokkujooksu, kaldega on seal keeruline
Andres
Andres
väike ot ka ;
Silla regullis laseb vanem tohter õõtsa rippu ja reguleerib sealt jooksu ?
.."vanad kahjuks olid tavalised"..
>> et siis on ka versioon ilma ekstsentrikuteta ? Siis kui rehvi sööb on tavaline kadu
Hakkas mind ka huvitama see lugu , jääb järge ootama
Silla regullis laseb vanem tohter õõtsa rippu ja reguleerib sealt jooksu ?
.."vanad kahjuks olid tavalised"..
>> et siis on ka versioon ilma ekstsentrikuteta ? Siis kui rehvi sööb on tavaline kadu
Hakkas mind ka huvitama see lugu , jääb järge ootama
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Pigem on asi ikka auto juhitavuses kuna ei ole tavaline e21.Rehvid kuluvad niigi kiiresti.rean kirjutas:väike ot ka ;
Silla regullis laseb vanem tohter õõtsa rippu ja reguleerib sealt jooksu ?
.."vanad kahjuks olid tavalised"..
>> et siis on ka versioon ilma ekstsentrikuteta ? Siis kui rehvi sööb on tavaline kadu
Hakkas mind ka huvitama see lugu , jääb järge ootama
Üks mõte siiski on - kui panna puks sisse ohtra määrdega siis vb saab sillastendis seda keerata.Reguleerimata ei jää mitte mingil juhul.
e21 3xx