E21 315-323i millised erinevused?

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
juut

E21 315-323i millised erinevused?

Postitus Postitas juut »

ehk huvitab siis kõik mis peaks vahetama ära seal all et saada asi 323iga vastavaks? plaanis väike conversion
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

sillad, mootor, kast, toite- ja tõenäoliselt elektrisüsteem. mõistlik on leida doonorauto kõrvale ja sealt jupid ümber lapata.
juut

Postitus Postitas juut »

mootor jääks alguses 1.6 kuid kuidas on armatuuri erinevustega? kas piirdub näidikuplokiga?
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ühest netist nähtud E21 335 projekti juurest lugesin, et M10 ja M20 mootoriga isenditel on poolraamid erinevad, keegi ehk oskab öelda kas see on õige jutt ja milles see erinevus seisneb.

Aga armatuurlaud on küll kõige väiksem mure, selle vahetus täies koosseisus võtab aega max paar tundi ja neid kelladeblokke ikka liigub suht palju.
Sildade, mootori, juhtmepuu paigaldus ja renoveerimine jms töö mis sellise projektiga kaasas käib paneks mind isiklikult rohkem kukalt kratsima :?
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Näidikuplokk on peale tahhomeetri sama. Spidomeetrid on kah erineva kalibreeringuga, aga see sõitu ei takista :)

mõni tähelepanek veel erinevustest:
* 315'l pole bensiini tagasivoolu, selle pead juurde vedama. Seoses sellega tuleb vahetada ka bensiinitaseme andur (kuhu tagasivool jookseb)
* esipaneel on 4sil ja 6sil masinatel erinev. Kuna radikat ei saa ette viia (nagu on 6sil mudelil), siis pead viskosiduriga jahutuse asendama radika ette käiva elektrilise ventilaatoriga. Võid ka rellakaga esipaneeli kohendada, maitse asi :P
* elektrisüsteemis pead lisama el. bensiinipumba toite ja juhtimise. kõige lihtsam on seda teha 318i või 323i juhtmepuud kasutades.
Viimati muutis nuga, 05 Apr 2006 11:13, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Arvo kirjutas:Ühest netist nähtud E21 335 projekti juurest lugesin, et M10 ja M20 mootoriga isenditel on poolraamid erinevad, keegi ehk oskab öelda kas see on õige jutt ja milles see erinevus seisneb.
Poolraamid on samad, esisillatala on erinev.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2556
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

* 315'l pole bensiini tagasivoolu, selle pead juurde vedama. Seoses sellega tuleb vahetada ka bensiinitaseme andur (kuhu tagasivool jookseb)
ei pea andurit vahetama, natuke nokitsemist ja on 315e anduril ka tagasivoolu koht olemas :wink:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Paisupaagi ja pritsekopsiku kinnitused pead samuti mootoriruumi keevitama.
Vahetamist vajavate asjade nimistusse lisa ka kardaan.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta