Küsimus kollektorite kohta

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
falckranger
Postitusi: 88
Liitunud: 28 Aug 2008 19:31

Küsimus kollektorite kohta

Postitus Postitas falckranger »

Tere

Kas 525e M20B27 fuel-injected (Motronic) 2.7 L high efficiency engine, 1983–1988 mootori ja 524td M21D24 turbocharged diesel 2.4 L engine, 1983–1987 mootori kollektori mootoripoolsed otsad/kinnitused on samad?

Ette tänades
Martin
Tambet
Postitusi: 125
Liitunud: 01 Veebr 2005 22:01
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Tambet »

Mälu järgi oli ülemine poldirida sama aga alumine mitte, sinna pandi latt peale ja tõmmai sellega alumine pool ligi.
falckranger
Postitusi: 88
Liitunud: 28 Aug 2008 19:31

Küsimus kollektorite kohta

Postitus Postitas falckranger »

Ehk kui soov paigalda m20b27 mootorile turbot, siis diisli kollektorit kasutada ei saa?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kui juba turbotamiseks läheb ei näe mingisugust mõtet kasutada orginaal malmkärakat... lihtsam lasta teha korralik torukolle+ 2,4td turbo külm koda jääb liiga väikseks eta mootorile...
e28...
falckranger
Postitusi: 88
Liitunud: 28 Aug 2008 19:31

Küsimus kollektorite kohta

Postitus Postitas falckranger »

Tänud info eest.

Palju võiks võimsust juurde saada turbo paigaldamisega, ilma et midagi muud alguses muudaks? Või on midagi mis tuleb kindlasti koos turbo paigaldamisega välja vahetada?

Eesmärk pole (vähemalt alguses :) ) mingit kiirendusmasinat ehitada vaid lihtsalt käsil auto taastamine ja tekkis mõte ka mootorile uut hingamist anda.

Mainin ka seda, et autost ei tule igapäeva liikurit vaid hobiauto, millega suvel pühapäeviti ringi vurada.

NB! Juhul kui kellelgi on sellise projekti jaoks pakkuda vajalikke juppe võib julgelt endast märku anda.

Martin
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

võimsuse koha pealt ütlen nii palju, et alates :( kuni :twisted:

eta mootor kannatab orginaalis 0,4- 0,7bari laaderõhkui ja võimsust tuleb juurde tunduvalt AGA selle mootori käima saamiseks on vaja juhtimine ümber teha(ehk mootori aju), sest orginaal aju ei oska ülerõhku sisselaskes lugeda... tänu sellele jääb soovitud tulemus saamata...

kui tegu hobiautoga lugeda läbi knowhow turbotamise kohta ja siis ehitama hakata....
e28...
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

et piggybacki jooksutada.. on vaja teist mootori juhtmestikku

m50b25 oma vist
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

Postitus Postitas e28520 »

kasutan enda e28 2.0 mootoril diisli kollektorit, audi turbot jne! Sobib kollektor kui poldi auke natuke ümber teha, aga tulevikus on plaan teha korralik kollektor, diisli oma oli prooviks sobilik aga porno!
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Küsimus kollektorite kohta

Postitus Postitas Ruut »

falckranger kirjutas: Palju võiks võimsust juurde saada turbo paigaldamisega, ilma et midagi muud alguses muudaks? Või on midagi mis tuleb kindlasti koos turbo paigaldamisega välja vahetada?
Kas on läbi loetud?
http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... ight=turbo

Kui ei, siis sellest võiks alustada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

Postitus Postitas e28520 »

endal 2.0 stock sisu, diisli vl kolle 2.5 sisselase, 3.5 segusiiber audi turbo ja wg! <rõhuks on 0,5. jõulisa on tuntavalt, hääl mõnus :twisted: Plaan kõik ümber teha kui kere kunagi valmis saab :lol: Sai lihtsalt proovitud kas toimib! http://www.youtube.com/watch?v=6oXRR5cOSd8
Vasta