Lihtsate murede üldteema

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
weber
Postitusi: 19
Liitunud: 19 Mai 2012 21:10

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas weber »

Äkki vaja vana mootori pealt andurit?
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas TUUR »

Pakuks sama. Must sensor asendada sellega, mis iganes eelneval mootoril oli (Vanema mootori puhul olnuks ühe-klemmiline, ehk vajab ka õige juhtme sinna otsa sobitamist).
weber
Postitusi: 19
Liitunud: 19 Mai 2012 21:10

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas weber »

Tere.
Selline mure, et on vaja mõned lülitid seest ära puhastada, aga nad on seest tehasepoolt juba mingi määrdega kokku tehtud. Tõenäoliselt selleks et mustust ja niiskust eemale hoida. Nüüd olekski vaja see ära pesta/puhastada sealt pealt ja uuesti kokku panna, aga mis asjaga sele ära peaks määrima/konserveerima, et ta kohe jälle ei hakkaks oksüdeeruma? Kas valge vaseliin või ntks wd40 oleks mõeldavad variandid? Kindlasti keegi on veel sellise asjaga tegelenud ja oskab soovitada midagi.
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Arvo »

Tehniline vaseliin oleks õige valik, tevalost või oomipoest saab kindlasti õiget asja.
Hädapärast või ajutiselt sobiks WD40 ka sinna (hoiab niiskust eemal) aga see paraku eriti ei määri - kontaktid hakkavad füüsiliselt kiiresti kuluma.
E24 635CSi | E10 2002
weber
Postitusi: 19
Liitunud: 19 Mai 2012 21:10

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas weber »

Tänan vastuse eest. Lähen uurin oomipoest.
Kasutaja avatar
Kollane
Postitusi: 12
Liitunud: 05 Aug 2015 10:49

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Kollane »

Kas kellegil Bavaria C Reverse ühendamisskeemi on? Mis sellise maki väärtus võiks järelturul olla töötavana? :oops:
Kasutaja avatar
rokk
Postitusi: 178
Liitunud: 10 Aug 2010 11:57

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas rokk »

Kas keegi on leidnud lahenduse e28 krigisevatele ustele?
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas otsiabi »

Kollane kirjutas:Kas kellegil Bavaria C Reverse ühendamisskeemi on? Mis sellise maki väärtus võiks järelturul olla töötavana? :oops:
ma müüsin enda töötava bavaria c reverse kas 10 või 15 euri eest maha eelmine suvi
BMW Rh+
Postitusi: 360
Liitunud: 27 Dets 2014 10:38

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas BMW Rh+ »

Uuriks fooumlaste kogemusi ja nippe/trikke kuidas auto talvekorteriks ette valmistada? Igasugune info teretulnud.
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas otsiabi »

kas m20b20 mootori jahutusradikal on keegi näinud ventilaatorikoda ka? oem radikal tundub, et on mingid koja kinnitused... realoem samas ei näita, et m20b20 autom.kasti jahutusega radikal mingi koda oleks.
lighto
Postitusi: 57
Liitunud: 22 Okt 2015 09:31

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas lighto »

Mis mõõdus kõlarid istuvad E28 originaal aukudesse ilma midagi rappimatta?
Pean silmas ees jalge juures ja tagumise aknalaua kõlareid.
Rain01
Postitusi: 285
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Rain01 »

4x6"
M535i
sandert
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Dets 2010 15:25

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas sandert »

Tere!

e12 518i - maanteel sõites (90km/h) mootori pöördeid natuke palju (4-käiguline manuaalkast).

Kas mõistlikum on leida ja vahetada 5-käigulise kasti vastu või sobiks ka mõni teine peaülekanne/diferentsiaal?
TUUR
Postitusi: 150
Liitunud: 20 Aug 2012 19:41
Asukoht: Tartu

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas TUUR »

Mõlemad võimalused on reaalsed.
4. käik peaks olema 1.0 ülekandega, kui lisada 5. käik, siis see oleks juba 0.81 ülekandega ja võiks mõned-sajad mootoripöörded maantekiirustel minutis vähemaks võtta küll.
Differentsiaalid võiks E12-le sobida E28-te alt.
Ma ei ole kindel, kas käigukastide poltide kohad muutusid läbi tootmis-aastate, aga üldiselt peaks sobima enamik k.kaste M10 ja M30 mootorite küljest. Käigukasti vahetusega peaks kaasnema ka käigukangihoovastiku ja kardaani esimese otsa vahetus lühemate vastu?

Käigukastivahetus tunduks endale mõistlikum, sest see-kaudu kiirendusomadused ei tohiks kannatada.
Ja tööde keerukus ja kuluv aeg on üsna samased.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Ruut »

Eeldatavalt on e12 trossiga spido. Seega 5k kasti on keerulisem leida, kui kiiremat peaülekannet. Kui vahetad peaülekande ilma spidomeetrit vahetamata, hakkab viimne valetama.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Toivoku »

e28 differ e12 alla ei sobi, Sul peaks olema sela all 4,27 differ, mul pakkuda 3,9
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
madis1080
Postitusi: 96
Liitunud: 12 Sept 2015 15:04

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas madis1080 »

e28 tagumistesse ustesse mineva juhtme puntra kummi luttaka tootekoodi keegi?

Pilt
Rain01
Postitusi: 285
Liitunud: 28 Mär 2009 15:28

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Rain01 »

Teemaks M30 mootori saaled.
Küsimus oleks siis, et kas B osa saalesid saab usaldada? Või pigem eelistada OEM, mis on mõned korrad kallim kokku.
M535i
pisu
Postitusi: 23
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas pisu »

Ei hakanud eraldi teemat tegema: :roll:
Kui oluline on, et M10 mootoril on jagaja täiesti lõtkuvaba?
Olen kuulnud, et kui lõtkub natukesegi, siis ei pruugi hästi töödata?
Kas see vastab ka tõele ja on kusagil olemas lubatud lõtkud? Või on see pigem nn otsid vabandus?
Ning kas ja kes tegeleb jagajate taastamisega või uute tarnimisega?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Lihtsate murede üldteema

Postitus Postitas Ruut »

Kui lõtk on ristisuunas ja kontaktidega katkesti, siis võib mõjutada üksjagu. Samas tuleks üle vaadata ka kontaktide seisukord ja paha ei teeks ka uus kondekas panna. Eeldusel, et jutt käis 02-st ja seal originaalne süütesüsteem. Mõistlik oleks tehnilise küsimuse puhul natuke rohkem taustinfot anda.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta