E28 ABS

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
raul
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Sept 2004 11:27

E28 ABS

Postitus Postitas raul »

Sellised küsimused:
- kuidas oleks kõige mõistlikum ajutiselt ABS ära "tappa" ? Kas võtta kõrvalistuja poolse kindalaeka taha oleval ABS-ajul pistik tagant ära või saab seda teha lihtsamalt, mõne kaitsme / relee eemaldamisega?
- kas E28 ABS andurid on ikka induktsiooniga toimivad, st et kui andureid testriga mõõdan, siis peab neil kõigil olema mingi konstantne takistus? Ja kuhu tulevad välja iga ratta anduri juhtmed, et neid saaks ka kontrollida?
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Kui on vaja sagedamini abs deaktiveerida siis oleks mõistlik salongi vastav lyliti tekitada. Mul kunagisel e30l oli lihtsalt abs kaitsme ahelasse see katkestus tehtud kui õieti mäletan...
Andurid on jah induktsiooniandurid ja testriga mõõtes võiks takistus olla kriipsuke yle 1kohmi. Kui andur on auto küljes siis võib see näit ka vabalt midagi muud olla, oleneb mis asendis hammasvöö parajasti anduri suhtes on.
Tagumiste andurite pistikud peaks tagaistme all asuma, esimesed kapoti all, kui õieti mäletan siis suht ebamugavates kohtades mõõtmise teostamiseks... rattakoobaste kylgedel. Teoreetiliselt peaks kõigi andurite kaablid abs ajusse jooksma, võibolla on sealt isegi kõige lihtsam mõõta?
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kui andur on auto küljes siis võib see näit ka vabalt midagi muud olla, oleneb mis asendis hammasvöö parajasti anduri suhtes on.
Kui ratas ei käi ringi, siis ei tekitata mingit induktsiooni ja anduri takistus on konstantne. Olenemata hammasvöö asendist anduri suhtes.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

trevi kirjutas:
Kui andur on auto küljes siis võib see näit ka vabalt midagi muud olla, oleneb mis asendis hammasvöö parajasti anduri suhtes on.
Kui ratas ei käi ringi, siis ei tekitata mingit induktsiooni ja anduri takistus on konstantne. Olenemata hammasvöö asendist anduri suhtes.
Teoorias jah, aga praktikas olen korduvalt näinud, et auto kyljes andurit mõõtes takistus hüppab ringi. Mul on praegu e36-l vaja üks andur välja vahetara, eks kontrollin siis veelkord üle :wink:
E24 635CSi | E10 2002
Vasta