liistud tuleb eemaldada ja siis lihtsalt klaas tihendi vahelt välja pressida. neil masinatel ju kummitihendiga klaasid ees.
kuskilt nurgast muidugi peab alguses mingi liistuga natuke kaasa aitama, et klaas hakkaks tihendi vahelt välja jooksma. edasi on surumise küsimus. liiga kõvasti ei tasu muidugi suruda...lööb päikseliseks ära
aga vot tagasi panemine võib vast paras keberneetika olla, õnneks või kahjuks seda osa ei oska mina rohkem kommenteerida.
K: Küsimus targematele.
Klaasi eemaldamise jutt õige jah, aga hoiatusena mainin ka ära, et nurgast alustades on kõige suurem tõenäosus klaas ära lõhkuda.
Kui ikka väga ebakindlalt tunned ennast, siis kutsu spetsialist koju. Ma kunagi kutsusin, limitexist vist Tüüp tuli koduteel läbi ja küsis suht pisikese summa. Ise oli veel rõõmus, et sai nii ägeda auto kallal töötada
Kui ikka väga ebakindlalt tunned ennast, siis kutsu spetsialist koju. Ma kunagi kutsusin, limitexist vist Tüüp tuli koduteel läbi ja küsis suht pisikese summa. Ise oli veel rõõmus, et sai nii ägeda auto kallal töötada
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kas nagu, et algul panite need jullad katuseluugi külge ära, sii katsite joonlauaga trossi kanalid kinni ja siis väntasite?nuga kirjutas:Tagasipanekul oli see nipp, et luuki ei tohtunid niisama käega tahapoole lükta, muidu hakkas mehhanism luuki ennast vastu keret tõmbama.
Aitas see, et trossi "kanal" tuli metalljoonlauaga vms ära katta, et saaks luuki trossist tahapoole lükata.
Selle meetodi rakendamisel saime viimati sysiga luugi ikka väga kiiresti paika.
Sain selle katuseluugi siis lõpuks miskitmoodi külge. Aga probleem tekkis siis järgmine - arvasin, et selle osa mis käib katuseluugi salongipoolsesse külge, saab hiljem lisada, kuid eksisin. Võtsin siis luugi uuesti maha, panin selle polstri osa külge ja hakkasin uuesti külge panema, aga enam ei õnnestu.
Mida teha?
Mida teha?
Mõtled, et võtan luugi külgedelt need kinnitused ära ja vean nemad alguses paika?trevi kirjutas:noh, ma tegin ka esimesel korral seda asja nii nagu nuga kirjeldas. Tagasi panna on aga luuki korraga koos trossidega ilge kepp. Seega on lihtsam panna eraldi mehhanismid külge ja siis lihtsalt luuk poltidega kinni keerata.
Saingi selle meetodiga luugi paika! Ja kindlasti on see kõige lihtsam varjant, millega võib ka üksi hakkama saada.cheech kirjutas:Mõtled, et võtan luugi külgedelt need kinnitused ära ja vean nemad alguses paika?trevi kirjutas:noh, ma tegin ka esimesel korral seda asja nii nagu nuga kirjeldas. Tagasi panna on aga luuki korraga koos trossidega ilge kepp. Seega on lihtsam panna eraldi mehhanismid külge ja siis lihtsalt luuk poltidega kinni keerata.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ing_parts/
Varuosasid otsides leidsin E28 varuosakoodides sellise tugilaagri:
"Guide support camber correction" +/- 30MIN
Kas sellel on siis lihtsalt keskmine auk nihutatud? On kellegi autol selline jubin küljes?
Varuosasid otsides leidsin E28 varuosakoodides sellise tugilaagri:
"Guide support camber correction" +/- 30MIN
Kas sellel on siis lihtsalt keskmine auk nihutatud? On kellegi autol selline jubin küljes?