K: Küsimus targematele.

Kõik tehnilised küsimused.
fiziks
Postitusi: 142
Liitunud: 21 Sept 2010 16:18

Postitus Postitas fiziks »

liistud tuleb eemaldada ja siis lihtsalt klaas tihendi vahelt välja pressida. neil masinatel ju kummitihendiga klaasid ees.
kuskilt nurgast muidugi peab alguses mingi liistuga natuke kaasa aitama, et klaas hakkaks tihendi vahelt välja jooksma. edasi on surumise küsimus. liiga kõvasti ei tasu muidugi suruda...lööb päikseliseks ära :D

aga vot tagasi panemine võib vast paras keberneetika olla, õnneks või kahjuks seda osa ei oska mina rohkem kommenteerida.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Klaasi eemaldamise jutt õige jah, aga hoiatusena mainin ka ära, et nurgast alustades on kõige suurem tõenäosus klaas ära lõhkuda.
Kui ikka väga ebakindlalt tunned ennast, siis kutsu spetsialist koju. Ma kunagi kutsusin, limitexist vist :roll: Tüüp tuli koduteel läbi ja küsis suht pisikese summa. Ise oli veel rõõmus, et sai nii ägeda auto kallal töötada :D
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

nuga kirjutas:Tagasipanekul oli see nipp, et luuki ei tohtunid niisama käega tahapoole lükta, muidu hakkas mehhanism luuki ennast vastu keret tõmbama.
Aitas see, et trossi "kanal" tuli metalljoonlauaga vms ära katta, et saaks luuki trossist tahapoole lükata.
Selle meetodi rakendamisel saime viimati sysiga luugi ikka väga kiiresti paika.
Kas nagu, et algul panite need jullad katuseluugi külge ära, sii katsite joonlauaga trossi kanalid kinni ja siis väntasite?
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

Sain selle katuseluugi siis lõpuks miskitmoodi külge. Aga probleem tekkis siis järgmine - arvasin, et selle osa mis käib katuseluugi salongipoolsesse külge, saab hiljem lisada, kuid eksisin. Võtsin siis luugi uuesti maha, panin selle polstri osa külge ja hakkasin uuesti külge panema, aga enam ei õnnestu.

Mida teha?
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

Olen nüüd järjekordselt katuseluugi paigaldamise juures.
Vahetasin trossid/kaablid veidi värskemate vastu. Ja nüüd tekib küsimus. Et kuidas ma saan trossid täpselt õigesse pikkusesse, et nad ühtlased luuki vedama hakkaksid ja mitte viltu vedama?
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

trevi kirjutas:noh, ma tegin ka esimesel korral seda asja nii nagu nuga kirjeldas. Tagasi panna on aga luuki korraga koos trossidega ilge kepp. Seega on lihtsam panna eraldi mehhanismid külge ja siis lihtsalt luuk poltidega kinni keerata.
Mõtled, et võtan luugi külgedelt need kinnitused ära ja vean nemad alguses paika?
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

cheech kirjutas:
trevi kirjutas:noh, ma tegin ka esimesel korral seda asja nii nagu nuga kirjeldas. Tagasi panna on aga luuki korraga koos trossidega ilge kepp. Seega on lihtsam panna eraldi mehhanismid külge ja siis lihtsalt luuk poltidega kinni keerata.
Mõtled, et võtan luugi külgedelt need kinnitused ära ja vean nemad alguses paika?
Saingi selle meetodiga luugi paika! Ja kindlasti on see kõige lihtsam varjant, millega võib ka üksi hakkama saada.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... ing_parts/

Varuosasid otsides leidsin E28 varuosakoodides sellise tugilaagri:
"Guide support camber correction" +/- 30MIN


Kas sellel on siis lihtsalt keskmine auk nihutatud? On kellegi autol selline jubin küljes?
Vasta