Tere,
kas keegi oskab nõu anda mõne keemilise vahendi suhtes, millega saaks autolt keemiliselt värvi eemaldada? Et siis mis nimega ja kus müügis? Ehk on siin keegi kes on sellise töö ette võtnud.
Ette tänades!
K: Keemiline värvi eemaldus
K: Keemiline värvi eemaldus
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Mina olen teinud. Vahendiks oli wenfex värvieemaldi. Olen seda näinud paljudes ehituspoodides. Konkreetselt tartus on rebase tn. ehituspoes mitmes eri suuruses (vist oli kuni 10l) purke müügis. Mõned pildid:
Nippidest niipalju, et möksi tasub pinnale katta mõnuga ja siis 30 minutit oodata, mitte kiirustada. Võib töötada ka esinevates kohtades vaheldumisi. Metalli haljaks saamiseks peab protseduuri üldiselt 3-4 korda kordama.
Kui detail on haljas, siis oleks hea ta kohe korralikult puhastada. Mina kasutasin näiteks atsetooni. Peale puhastust võiks halja metalli pinna roostesurmaga (buvanol) üle käia. Mingil juhul ei tasuks haljast metalli pikemalt seisma jätta - see tõmbab väga kiiresti rooste selga.
Nippidest niipalju, et möksi tasub pinnale katta mõnuga ja siis 30 minutit oodata, mitte kiirustada. Võib töötada ka esinevates kohtades vaheldumisi. Metalli haljaks saamiseks peab protseduuri üldiselt 3-4 korda kordama.
Kui detail on haljas, siis oleks hea ta kohe korralikult puhastada. Mina kasutasin näiteks atsetooni. Peale puhastust võiks halja metalli pinna roostesurmaga (buvanol) üle käia. Mingil juhul ei tasuks haljast metalli pikemalt seisma jätta - see tõmbab väga kiiresti rooste selga.
Viimati muutis nuga, 08 Sept 2005 13:43, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kunagi tegin pildiseeria ka keemilisest rooste eemaldusest
Galerii kasutajatele on see nähtav: http://bmwclassic.ee/323/album20
Galerii kasutajatele on see nähtav: http://bmwclassic.ee/323/album20
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Oled kindel? terava traatharjaga ju sisuliselt tõmmatakse vaod buvanoolist tekkinud kaitsekihist läbi ja kõik algab otsast pealenuga kirjutas: Nii palju jäi enne lisamata, et buvanolitatud pind oleks hea peale vedelikku reageerimist käsitraatharjaga puhtaks lükata.
Mulle jäi mingist foorumist silma, et pärast ~24 h möödumist tuleb tugevama "karvaga" harjaga see tekkinud tolm maha harjata, edasi tuleb krunt, värv vms.
Nojah, point oli rohkem selles, et seda lahtist kihti ei maksa krundi alla jätta. Tugeva harjasega hari peaks ilusti ülesandega hakkama saama. Samas ega pehmem traathari seal kah väga halba vast ei teeArvo kirjutas:Oled kindel? terava traatharjaga ju sisuliselt tõmmatakse vaod buvanoolist tekkinud kaitsekihist läbi ja kõik algab otsast peale
Mulle jäi mingist foorumist silma, et pärast ~24 h möödumist tuleb tugevama "karvaga" harjaga see tekkinud tolm maha harjata, edasi tuleb krunt, värv vms.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline