M10B18 kaanetihendi arusaamatus!

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

M10B18 kaanetihendi arusaamatus!

Postitus Postitas Lynx »

Mootor on E30lt ja oleks vaja kaan tagasi peale panna ja nagu ikka tihend tuleb uus osta ja tekkis selline küsimus, et kas kõik M10 tihendid on sellised nagu mul käes on(see sai eelmine aasta soetatud ja paigaldatud, aga läks mikropragude tõttu uuesti katki)

Pilt

Nagu näha veekanalite augud on praktiliselt olematud või ongi nii mõeldud, et kõik saavad oma suva järgi "tuunida" neid auke

Ja kaanes endas ei ole ka kõiki kanaleid mis blokis on:
Pilt

Kui keegi teab, et millest siis sellised erinevused tingitud on ja oskab mingit adekvaatset ja head tihenditootjat soovitada, siis olen väga tänulik!
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2557
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Kui plokis augud on ja kaanes neid ei ole, ei ole ilmselt tarvis auke ka tihendi sisse :!:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tihendis olevad augud peavadki väiksemad olema...
e28...
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Tehnoloogiliselt ei saa ja pole ka katlakivi pärast mõtet ploki/kaane valamisel väikeseid auke teha jahutussärgile ja sellepärast on tihendiga see paika pandud. Põhjus on selles, et jahutusvedelik jõuaks ka kaane tahaotsa aga kui ees on suured augud, siis ringleb vedelik ka ainult kaane eesosas. Nii et neid auke tihendis ei tohi suuremaks teha.
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx »

Priit kirjutas:Kui plokis augud on ja kaanes neid ei ole, ei ole ilmselt tarvis auke ka tihendi sisse :!:
See on selge, et pole tarvis neid auke tihendisse, pigem huvitab see, et miks neid kaanes ei ole kui blokis juba on?
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx »

ErR kirjutas:Tehnoloogiliselt ei saa ja pole ka katlakivi pärast mõtet ploki/kaane valamisel väikeseid auke teha jahutussärgile ja sellepärast on tihendiga see paika pandud. Põhjus on selles, et jahutusvedelik jõuaks ka kaane tahaotsa aga kui ees on suured augud, siis ringleb vedelik ka ainult kaane eesosas. Nii et neid auke tihendis ei tohi suuremaks teha.

Selge!
Ei olnudki plaanis neid auke ise juurde, ega suuremaks tegema hakata, tekkis lihtsalt küsimus, et miks see nii on ja äkki mõni tihenditootja on teisiti teinud, kuna olen näinud igasugu tihendeid ja nende juures ei täheldanud sellist asja - aga võib olla ka eksin!!

Tänan!
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

Selline on M10B18 Elringi tihend. Victor Reinz'i oma on garaazis kuskil, kuid vist oli sarnane..

Pilt
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Selliste aukude suureksmädanemise vastu aitab ainult korraliku jahutusvedeliku kasutamine ja selle vahetamine vähemalt kord kahe aasta jooksul. Tegelikult peaks lausa kord aastas vahetama. Liiga kaua kasutatud jahutusvedelik muutub sööbivaks.

Pildil on sellise malli kanalitega kaas, nagu olid vanad M30 mootorite kaaned. Kuna nende suurte jahutuskanalite tõttu tekkisid kergesti praod, siis uuemad M30 kaantel selliseid suuri auke enam pole. Ja midagi ei juhtunudki hullu sellest.
tean natuke bmw mootoritest
Vasta