Nagu ikka e21 315
Selline lugu, et külmas ei kustu õlituli mitte kohe ära.
Rõhuandur on välja vahetatud ja sai ka mõõdetud, et võtab rõhu üles üle 2midagi.
Samas aga tõden, et enne, kui tuli ära kustub, on mootoris sees klõbin, tuli kustub ja tuleb ka vaikus.
Õli on sees piisavalt.
Ideid?
põhjust tõsiselt muretseda?
algus põlev õlituli
algus põlev õlituli
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Ok järgmisel korral panen suurema mootori õlifiltri, kui need teie jutu järgi 1:1 peaks istuma.
Filter iseenesest vana ei ole ja sai vahetatud koos õliga ära mingi kuu aega tagasi. Probleem oli nii praeguse, kui eelmise filtriga, aga tõesti ainult külma mootoriga.
Aga kas peaksin kartma, et midagi väga pekki läheb kui nõnda jätkan ja ennem õlisurvet üles ajan, kui sõitma lähen?
Filter iseenesest vana ei ole ja sai vahetatud koos õliga ära mingi kuu aega tagasi. Probleem oli nii praeguse, kui eelmise filtriga, aga tõesti ainult külma mootoriga.
Aga kas peaksin kartma, et midagi väga pekki läheb kui nõnda jätkan ja ennem õlisurvet üles ajan, kui sõitma lähen?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Seda ei tea, kas need 1:1 sobivad, aga mina olen kasutanud Fram`i filtreid ja need on jätnud väga hea mulje mulle, kunagi oli sama probleem, et natuke liiga kaua võttis aega et õlituli kustuks ja pärast Fram filtrite kasutama hakkamist sellist jama ei ole olnud!ullivilli kirjutas:Ok järgmisel korral panen suurema mootori õlifiltri, kui need teie jutu järgi 1:1 peaks istuma.
Filter iseenesest vana ei ole ja sai vahetatud koos õliga ära mingi kuu aega tagasi. Probleem oli nii praeguse, kui eelmise filtriga, aga tõesti ainult külma mootoriga.
Aga kas peaksin kartma, et midagi väga pekki läheb kui nõnda jätkan ja ennem õlisurvet üles ajan, kui sõitma lähen?
See kui õlisurve üles ei tule algul väga hästi, siis see tähendab seda et mootor toimetab ilma õlita natuke aega ja ma arvan, et sa tead seda ka ise kas see on hea või halb!
323 oma istub nagu viis kopikat.
Muidugi see tarkvara, kust nad automaailmas vaatavad, mis jupp läheb jne,
ütles ka, et ägedam vidin. Nimelt 315 filtril on ainult üks linnuke viiest: mingi klapp.
323 omal on kõiksugu ime klapid ja tilkumisvastased vidinad jnejne.
Ainuke erinevus on see, et 323 filter on 1-2cm pikem ja vist maksab paar krooni rohkem. Mulle läks maksma ~90eeku.
Sammuti käisin süüdet paikamas eelnevalt ja ka selle kaudu sai suhtelise kompressiooni teada. Igaljuhul mootor veel kokku kukkunud ei ole ja on üsna tihe. Nagu ma aru sain, siis nookuritega mootoril see vähene õli nii hullupööra liiga ei pidanud tegemagi, kui uuematele.
mingi E3X ei mäleta lõppu pidi puhta hull olema... Vahetad õli valel ajal ja varsti on nukk ümmargune, aga jah eks see selline small talk oli ka ja küsitav, kui tõsiselt võetav.
Krt vanasti tehti häid autosi mootoreid.
1,6moto, oletatav läbisõit 400k+ näinud 26 aastat ainult, mitte just kõige kvaliteetsemat, mineraal õli, Ja käib nagu kellapomm; ühtlaselt ja sihikindlalt. Kui 10a uuem ja ~7x rohkem maksma läinud audi käima ei lähe, siis bmw ikka läheb.
Muidugi see tarkvara, kust nad automaailmas vaatavad, mis jupp läheb jne,
ütles ka, et ägedam vidin. Nimelt 315 filtril on ainult üks linnuke viiest: mingi klapp.
323 omal on kõiksugu ime klapid ja tilkumisvastased vidinad jnejne.
Ainuke erinevus on see, et 323 filter on 1-2cm pikem ja vist maksab paar krooni rohkem. Mulle läks maksma ~90eeku.
Sammuti käisin süüdet paikamas eelnevalt ja ka selle kaudu sai suhtelise kompressiooni teada. Igaljuhul mootor veel kokku kukkunud ei ole ja on üsna tihe. Nagu ma aru sain, siis nookuritega mootoril see vähene õli nii hullupööra liiga ei pidanud tegemagi, kui uuematele.
mingi E3X ei mäleta lõppu pidi puhta hull olema... Vahetad õli valel ajal ja varsti on nukk ümmargune, aga jah eks see selline small talk oli ka ja küsitav, kui tõsiselt võetav.
Krt vanasti tehti häid autosi mootoreid.
1,6moto, oletatav läbisõit 400k+ näinud 26 aastat ainult, mitte just kõige kvaliteetsemat, mineraal õli, Ja käib nagu kellapomm; ühtlaselt ja sihikindlalt. Kui 10a uuem ja ~7x rohkem maksma läinud audi käima ei lähe, siis bmw ikka läheb.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.