1. leht 1-st

E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 19 Aug 2021 08:21
Postitas megamar
tervitus,
mul siis hobiautoks E21 stock motoga M10B18 karbs ja mõttes oleks saada sellele järgmiseks hooajaks lisa hobujõude :)
kuna ise mootorite ehituse poolega pole kokku puutunud ja ei pea ennast ka selle teostamisel piisavalt pädevaks siis küsiks nõu, et mis arvate, mis oleks mõistlik ja kelle poole pöörduda nii plaani tegemiseks kui teostuseks?
kas on mõstlik tegeleda olemasoleva motoga - weber carbs või itb või pritsung, turbotamine, väljalase, süüde jne. või minna ikka kohe swapi teed ja leida alternatiiviks m20b25 vms? kas on kellegil aimu, et kui leida sobiv swap moto siis palju selle vahetus ja kõik kaasnev mis vaja vahetada rahakotile võiks tähendada?

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 19 Aug 2021 11:05
Postitas Ruut
Pane aeglasem differ, tõmbab paremini sussi ringi :P

Eks neid m10 turbotajaid on mitmeid aga endal tuli meelde kunagine projekt e30 peal. Tegijaks Mihkel M-tuningust.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=4842

Kui M20 peale minna, siis uus elekter, radikas, kütuse etteanne, käimakast, kardaan ja soovitavalt differ, väljalase jne. Ehk siis leida sobilik doonor

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 19 Aug 2021 22:05
Postitas TUUR
Välimus nõuab midagi retsimat, kui m10 või m20.
Heas korras M50 jõi m52 mootori leiab lihtsama vaevaga, kui m20. Auku peaks M50 tüübid ka sobima sama vaevatult, kui m20.
Muude mootoritega saab muidugi rohkem mässata.

M10 komplekte võiks saada veel soodsalt. Seega üks pritsega versioon kõrvale valmis osta, sealt originaal juhtimine minema saata ja kõik turbo jaoks valmis seada... Aga seda protsessi ei saa nimetada lihtsamaks, kui mis iganes muu mootoritüübi paigaldust.

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 21 Aug 2021 12:18
Postitas Toivoku
m50 mootorit on seal kapoti all oluliselt raskem hooldada kui m10, selle m10 saab ikka suht käredaks. Küsige Janari käest :)

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 22 Aug 2021 20:30
Postitas Arvo
Kui juba mootorit vahetada siis M50 asemel võiks pigem M30 mootori sinna panna, Alpina valikus oli ka täitsa olemas selline mudel nagu järgi aidatud 2.8 mootoriga B6. Aga korralikult tuunitud M10 oleks ka minu valik (auto juhitavus jääb ka parem kui misiganes rida 6 mootoriga).

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 22 Aug 2021 20:41
Postitas Cardo
m10 ikka, tea kas Priit sai oma aamanni m10 mootorist lahti või ikka saadaval ?

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 24 Aug 2021 21:39
Postitas Toivoku
Cardo kirjutas: 22 Aug 2021 20:41 m10 ikka, tea kas Priit sai oma aamanni m10 mootorist lahti või ikka saadaval ?
tal vist tekkis motivatsioon e12nega ja see vist kobib mingihetk sinna kapoti alla, samas vbla sain valesti aru.

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 26 Aug 2021 08:10
Postitas Priit
Toivoku kirjutas: 24 Aug 2021 21:39
Cardo kirjutas: 22 Aug 2021 20:41 m10 ikka, tea kas Priit sai oma aamanni m10 mootorist lahti või ikka saadaval ?
tal vist tekkis motivatsioon e12nega ja see vist kobib mingihetk sinna kapoti alla, samas vbla sain valesti aru.
Eks kui kellelgi konkreetne huvi võtab otse ühendust.

Re: E21 järgmiseks hooajaks nobedamaks

Postitatud: 02 Sept 2021 20:47
Postitas Ruut
Bulgaarlased pakuvad M10 turbokollet .
https://www.thekangaroosteam.com/shop-1 ... Vsi8nmXRQc