1. leht 1-st

M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitatud: 07 Jaan 2021 20:48
Postitas az3
Tere,
Kuna autol enda originaalpump on õhtal, siis on turul mitut varianti paagivälist pumpa võimalik osta, nt 044, boschi oma jne. Keegi oskab öelda mitu bari see mootor tahab?

Tänan!

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitatud: 08 Jaan 2021 00:30
Postitas TUUR
Kütusesurve regulaator hoiab 3 bar. Originaal pumbad suudavad vast midagi 10 bar kanti ära toota, kui vooliku tangidega kinni pigistad. :)
Bosch 044 peaks asja ära ajama küll, kuigi originaal vabalt-hingavale mootorile natuke üle-pingutamine. Igatahes mul samatüübi mootori peal 044 toimib.
044 vajab torustiku ja kinnitusega möllamist, et normaalselt algsesse asukohta sobiks. Ja vajab kindlasti klambri ja pumba vahele kummi ja ka pumbaraam olgu kummipuksidel. Muidu ajab see undamine üsna kiirelt hulluks.

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitatud: 08 Jaan 2021 11:01
Postitas az3
Tänud vastuse eest! Kuid mis eesmärk on paagisisele pumbal? Mul see ka tuksis...

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitatud: 08 Jaan 2021 12:17
Postitas TUUR
Paagisisene annab alustuseks suurele pumbale kütuse ette, et suur pump ei peaks alustuseks õhku pumpama. Kui torustik paagist - välise pumbani on kütusega täidetud, siis muutub paagisisene pump põhimõtteliselt kasutuks ja 044-puhul ilmselt isegi takistavaks elemendiks.

Muidugi kogu üritus on võimalik ümber teha, nii, et jääbki ainult paagisisene pump. Ise pole proovinud, aga ilmselt E34 pumba saab sinna vähese vaevaga asemele ja siis võid põhja-aluse sirge torujupiga asendada.

Re: M30B34 kui mitu bari peab kütusepump andma?

Postitatud: 08 Jaan 2021 13:12
Postitas Arvo
Selle Boschi racing pumba peale pole enamikel juhtudel mõtet raha raisata, isegi kui vabalthingava tuunimiseks läheb. Kallim, mürarikkam ja standardkinnitustega ei klapi. Lisaks veel pikem, mul tekitas see asjaolu isegi rohkem aretamist kui suurem läbimõõt.