Üle pika aja käivitasime siis kuuest.
Näitajad: Kütus ette jõuab, enne vaakumklappi ehk( kütuse surveregulaatorit)
korralik rõhk olemas, pressis isegi vana vooliku ja klambri vahelt välja, aga mootorist tagasi minev kütuse voolik täiesti kuiv.
Hinnang: Vaakumklapp ei avane?, kuidas kontrollida, mis oleks mõistlik lahendus, kellelgi vedeleb liigset regulaatorit?
Ette tänades!!!
e24 82a 3,5 kütuse surveregulaatori kontrollimine
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
e24 82a 3,5 kütuse surveregulaatori kontrollimine
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: e24 82a 3,5 kütuse surveregulaatori kontrollimine
Mul mõned on tagavaraks aga eks aeg on nendega oma töö teinud jah, võid minu E24 teemast vaadata, mis 30+ aasta vanuse regulaatori sees toimub - puha roostepuru! Infoks veel nii palju, et vaakum seda klappi otseselt ei ava, vaid vaakumiga umbes 0,5 bar ulatuses saab survet reguleerida (järsul gaasi andmisel).
Tõenäoliselt sul seal siis ilmselt sama lugu, klapp kinni roostetanud või kiilunud.
Tõenäoliselt sul seal siis ilmselt sama lugu, klapp kinni roostetanud või kiilunud.
E10 2002
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: e24 82a 3,5 kütuse surveregulaatori kontrollimine
Probleem leidis lahenduse:
Antud regulaator asub hoopiski Tagasivoolu peal ja töötab ilusti . Peale vool läheb otse nö pritsungite karbikusse.
Soovitus: Ühendada ōiged voolikud ōigetesse kohtadesse.
Antud regulaator asub hoopiski Tagasivoolu peal ja töötab ilusti . Peale vool läheb otse nö pritsungite karbikusse.
Soovitus: Ühendada ōiged voolikud ōigetesse kohtadesse.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi