swap m20b20 --> m20b27

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

tere, plaanis vahetada m20b20 automaatkasti otsast eta vastu. autoks e28. millega pean arvestama? juhtmestik jääb samaks? kellaplokk/tahhomeeter jääb toimima? eta aju istub olemasoleva pistiku otsa? eta tulnud manuaalkasti otsast. ilmselt tuleb starter ümber tõsta ning m20b20 otsast flex plate? mootori käpad tulevad millise auto/mootori pealt? kas võib juhtuda, et autom.kasti asend võib liikuda ette/tahapoole ning sellest tulenevalt vaja kardaani pikendada/lühendada? väljalaskekolled neil samad? summutit ei pea ümber hakkama tegema?

palun nõuandeid selle swapi tegemisel, mu soov selleks vahetuseks on kindel kui autot ratsima ei pea hakkama. vastasel juhul jääb swap ära.

puudub vajadus kommentaarideks a la "miks seda autom. kasti vaja, pane parem 260" või "tõsta kohe m50b25 vahele".

plaan on mõneks aastaks mootor vahele tõsta kuniks sõiduk saab nii vanaks, et vanaauto tunnistust taotleda ning selleks siis originaalmootor tagasi tõsta.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas jx »

vahetus lihtne, mootori juhtmestiku soovitan panna m20b20 oma, sellel pöörded kõrgemad. Sellega seoses pead siis jagajat ka arvatavasti vahetama. Ülejäänud on muterdamise teema ja keevitamist ning lõikamist ei tohiks ette tulla, ps. manuaali kardaani on ka vaja, sest automaadi oma jääb lühikeseks
e28...
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

kas see tähendab siis, et autom.kasti asend muutub? kui nii, siis loogika ütleb, et väljalase ei sobi ka enam ning sinna vaja ka vahetükk teha? või olen millestki valesti aru saanud?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas jx »

automaat kast on pikem kui manuaal, asend ja nurk sama
e28...
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

siis ei jõua järgi su jutule - tahan jätta automaatkasti. praegu on m20b20 koos autom.kastiga ning m20b20 asemele tahan panna m20b27. kui kast jääb samaks, siis on küsimus, kas mootori swapiga muutub kasti asukoht tulenevalt sellest, et neil käpad on erinevad või ei muutu? kas neil on üldse mootorikäpad erinevad või istub m20b27 m20b20 käppade otsa?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas jx »

m20b20=m20b27, s.t välimus sama aga mootori kubatuur suurem. Ehk siis võta mootorid kätte ja vaata mis erinevus neil on ja asi vask.
e28...
sillufromIV
Postitusi: 824
Liitunud: 02 Aug 2010 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas sillufromIV »

Kokkuvõtvalt: tõstad b20 otsast õhukese hammasratta b27 otsa (pole hetkel silmeees, kuidas automaadil see ülekande võll välja näeb, mingi jupp käib vist veel vända otsa). Juhtmed peaksid sobima vanad. Raua osa sobib, vähemalt tööle hakkab. Väljalaskekolled on silma järgi samad.

Mis aasta b20 peal praegu? Kas jagaja plokis või nuka otsas (92 või 95kW)? B27 sama küsimus. Ajupistikutes võid kõrvutades klemmide asukohad üle kontrollida.
Berlingo 1,4i; Suzuki gsx 750 RW '94; Skoda Rapid Scout TSI; Suzukid Samurai 1,9d '02 ja Jimny '99, Hyundai H1 '06
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

jx kirjutas:m20b20=m20b27, s.t välimus sama aga mootori kubatuur suurem. Ehk siis võta mootorid kätte ja vaata mis erinevus neil on ja asi vask.
ennem ei osta ju mootorit kui pole selles swapis kindel. sellepärast küsingi kuna mootorid on samad, et miks siis vaja pikemat (manuaali) kardaani?
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

sillufromIV kirjutas:Kokkuvõtvalt: tõstad b20 otsast õhukese hammasratta b27 otsa (pole hetkel silmeees, kuidas automaadil see ülekande võll välja näeb, mingi jupp käib vist veel vända otsa). Juhtmed peaksid sobima vanad. Raua osa sobib, vähemalt tööle hakkab. Väljalaskekolled on silma järgi samad.

Mis aasta b20 peal praegu? Kas jagaja plokis või nuka otsas (92 või 95kW)? B27 sama küsimus. Ajupistikutes võid kõrvutades klemmide asukohad üle kontrollida.
minu b20-l on jagaja plokis, mootor '84a. b27 osas ei tea. kumb variant olema peaks, et asi sobiks?
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas lennukiga »

Kui mootoriga saad elektri ka kaasa, siis pole sellega vaja pead murda, vaata ainult, et mootori-kere pistik on samasugune, siis ei pea hakkama üleminekut tegema. Käpad on neil samad, kui kasti jätad samaks siis ei pea kardaaniga midagi tegema.
vaguniga
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

kas on oht, et b27 mootoriga ei hakka tahhomeeter enam tööle?
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas lennukiga »

Ei ole
vaguniga
otsiabi
Postitusi: 162
Liitunud: 05 Mai 2015 19:18

Re: swap m20b20 --> m20b27

Postitus Postitas otsiabi »

muide eta'l jagaja nuka otsas. kas see tekitab mingeid raskusi swapil?

teine variant oleks e30 pealt eta koos autom.kastiga tõsta ümber. mis seal peale karterikaane peab ümber tegema? kas e30 eta autom. kast ja e28 m20b20 autom.kast on ühesugused?
Vasta