e28 2,0 mootori vahetus 2,5 vastu
e28 2,0 mootori vahetus 2,5 vastu
tere
autol 2,0 mootor tahaks panna siis 2,5 se.on olemas ka juhtmestik ja aju ,kardaan,differ.kast vist sobib sama mis 2.0 sel. Põhimõtteliselt peaks saama või väidab keegi vastupidist ?mis probleem võib tekkida?
mootoril on aju pistiku küljes kolm juhet mis on eraldi must,valge ja roheline-kollane.
aga autol on must,roheline,roheline-punane,roheline-kollane ja valge -must. nagu aru saan siis osad jäävad lahtiseks.
autol 2,0 mootor tahaks panna siis 2,5 se.on olemas ka juhtmestik ja aju ,kardaan,differ.kast vist sobib sama mis 2.0 sel. Põhimõtteliselt peaks saama või väidab keegi vastupidist ?mis probleem võib tekkida?
mootoril on aju pistiku küljes kolm juhet mis on eraldi must,valge ja roheline-kollane.
aga autol on must,roheline,roheline-punane,roheline-kollane ja valge -must. nagu aru saan siis osad jäävad lahtiseks.
kas sa ISE oled proovinud 2,8 kasti 2,0 ploki otsa vägistada? tead ma tuleks kohe vaatama seda asja juhtmesti võib sul olla, aga kas sa pistikut oled uurinud? kunagi ei ole mingeid otsasid üle. kuna m30 plokki peaks vett juba päris tublisti minema siis tõesti võid mokitsa radika vana metalli viia.Kas mootor on sul käppadega? kas kasti tugi on sul? kas käigu vahetus hoovastik on sul m30 ploki kastiga sobiv?sõit võib ka gaasi trossi taha seisma jääda siit väike vihje.kuna sul oli 2,0 siis ma arvan et differ jääb tsipa aeglaseks, röögib aiste vahel aga ei liigu, kiirendus saab hea aga kütuse kulu tõuseb trigonomeetriliselt (kogemus sellega et 323-le sai 315 differ ) ning pealegi kas sa poolassi tugevuses oled veendunud?2,3 asemel sai kunagi pandud 3,2 ja poolassid läksid krõps ja krõps kardaani ma ei hakka enam eriti mainima Jõudu külamees!
Olen ise ka mõelnud selle peale, kuna endal e28 ja sama 520i, asi jäi sooritamatta kuna vahetada tuleb väga väga palju osi , lihtsam on osta kere ja mootor 528, 525, ja sinna peale tõsta enda istmed ja sisu näiteks...--Ja odavam ka...
Ise tegin mootoris kõik korda enamvähem ja olen rahul nüüd. Ma ka ei soovita sul enda autole ümber tõsta mootorit. Ja veel on see asi et arkis võib ka jama olla.. Ühesõnaga see asi ei tasu end ära..
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=910 Nagu näha, siis 520 to 525 ei muuda midagi, Kunagi pole palju, osta kas või 535- ikka jääb mootor nõrgaks....
Ise tegin mootoris kõik korda enamvähem ja olen rahul nüüd. Ma ka ei soovita sul enda autole ümber tõsta mootorit. Ja veel on see asi et arkis võib ka jama olla.. Ühesõnaga see asi ei tasu end ära..
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=910 Nagu näha, siis 520 to 525 ei muuda midagi, Kunagi pole palju, osta kas või 535- ikka jääb mootor nõrgaks....