e24 mootoriruumi tuleseina matt

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Kasutaja avatar
Kristjan S
Klubiliige
Postitusi: 737
Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
Asukoht: tallinn

e24 mootoriruumi tuleseina matt

Postitus Postitas Kristjan S »

Jagage nõu, mis materjali kasutada ja mis poest otsida, et valmistada mootoriruumi uus matt. Väljalaske pool peaks siis olema fooliumiga kaetud

Pilt
pildil siis e21 originaal matt
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: e24 mootoriruumi tuleseina matt

Postitus Postitas ingmarp »

Mul sama mure e23-ga, võtan juba pikemat aega hoogu, aga õige vastuseni pole veel jõudnud.
Ma pole seda originaaltükki viimasel ajal käes keerutanud, aga mälu järgi oli see kummisarnase pealiskihiga ja seest mingist kergemast vahtmaterjalist. Originaaliga visuaalselt identset tükki kodustes oludes ilmselt järgi ei tee, aga funktsionaalselt peaks saama sama tulemuse kui pleki peale panna pigimatt, mille peale omakorda fooliumiga kaetud vahtmaterjalist matt ja/või EPDM kumm vastavalt asukohale ja kuumaga kokkupuutele. Siin lingi taga on pilte sellisest paigaldusest: https://bigcoupe.com/phpBB3/viewtopic.php?t=30354.
Igatahes, jälgin teemat ja kui sul mingi hea variant tekib, siis anna palun siia ka märku.
BMW 745iA Executive -84
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: e24 mootoriruumi tuleseina matt

Postitus Postitas Arvo »

Ma ka omal ajal umbes nii taastasin seda tulemüüri isolatsiooni. Pigimatt alla ja see foolimiga "švamm" peale. On pidama jäänud küll sedasi. Subjektiivne arvamus on küll, et tehase mürasummutus oli nagu parem (kindlalt muidugi väita seda ei saa, kuna summuti on ka teistsugune).
Ahjaa, nagu ka piltidelt näha, siis sinna VL kollektori lähedusse läks kuuma kaitseks hõbedane klaasiriie.
Pilt
Pilt
E24 635CSi | E10 2002
Vasta