Starterile siis tuleb akust pidev "+" ja nn. ergutusvool. Küsimus siis selline, et kas ergutusel peabki olema juba süüte asendis +12 V peal või peaks sinna tulema +12 V ainult sel hetkel kui keerata võtit "start" asendisse, ehk käivitamise hetkel?
Selle skeemi põhjal on ergutusel ka sama vool mis tuleb anduritele ja muudele asjadele süüte sisse keeramise hetkel.
Küsimus siis ongi, et kas on normaalne kui mul on ergutusel süüte sisse keeramise hetkel +12 peal. Vahepeal olid autol käivitumise probleemid, sellega seoses sai üle vaadatud ühendused ja sai ka avastatud et "aku tuli" armatuurlaual oli läbi põlenud. Peale pirni vahetust, ühenduste üle vaatamist ja aku laadimist on mure kadunud. Loogiline oleks et kuna pirn oli läbi, polnud laadimist ja see oligi probleem, juhul kui see +12 peab olema ergutusel juhtmel, kui süüde on sees.
K: E28 M30 starteri juhtmed
K: E28 M30 starteri juhtmed
Volvo 940T . ex E28 525, E28 528, E28 535T
See 12 volti mida sa seal näed, peaks olema unloader relee mähisest läbi käiv vool mis saab oma massi läbi starteri tõmberelee mähise. Käivituse impulss tuleb ikka läbi starteri relee- sel juhul on unloader relee mähise mõlemal otsal pluss ja sellest releest toite saavad seadmed käivituse hetkel ilma vooluta.
vaguniga