mootori reguleerimine
mootori reguleerimine
oskab keegi soovitada kus saab tallinnas mootorit reguleerida m6istliku hinna eest, speedsteris kysitaxe mootori regulli eest tonna, teab keegi veel m6nda kohta kus v6ix keegi seda teha ja m6istliku hinnaga.
Re: mootori reguleerimine
Kui mingi keerukam probleem siis pöördu United Motorsisse. Diagnostika koos "reguleerimisega" on 800.-
E10 2002
Noh kes siis veel aitama peaks kui mitte margiesindus ISeasi kui sul seal mootori elektris mingeid oma süsteeme keegi aretanud on, selline auto on iga autoelektriku õudusunenägu, igasugune vigade otsimine on pita.
Aga asjast, mul kunagi oli sarnaste sümptomitega 318i... põhjuseks oli vigane õhulugeja. Kui kuskilt on võimalik asenduseks üks hankida siis katseta.
Aga asjast, mul kunagi oli sarnaste sümptomitega 318i... põhjuseks oli vigane õhulugeja. Kui kuskilt on võimalik asenduseks üks hankida siis katseta.
E10 2002
Tühikäiku saab "reguleerida" aga madalatel pööretel võib olla mitu põhjust. Ise otsiks ennekõike "vaakumilekkeid". Sõidu kõrgeid pöördeid saad reguleerida ainult tagasillas peaülekande vahetusega. Siis, kui me räägime manuaalkastiga autost.maxx_520 kirjutas:Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...
Aga minupoolne soovitus diagnostika-regulli koha kohta. Külasta Truumut Laki tänava autodiagnostikas. Truumu kontakti saad EBK foorumist. Foorumlastele oli hind iirc 350.-
oki a oskab keegi 6elda mis see peaylekanne maxta v6ix umbkaudu?Ruut kirjutas:Tühikäiku saab "reguleerida" aga madalatel pööretel võib olla mitu põhjust. Ise otsiks ennekõike "vaakumilekkeid". Sõidu kõrgeid pöördeid saad reguleerida ainult tagasillas peaülekande vahetusega. Siis, kui me räägime manuaalkastiga autost.maxx_520 kirjutas:Probleem ise-enesest selline, et tyhik2igu p66rded on liiga madalad ja s6iduajal p66rded k6rged...
Aga minupoolne soovitus diagnostika-regulli koha kohta. Külasta Truumut Laki tänava autodiagnostikas. Truumu kontakti saad EBK foorumist. Foorumlastele oli hind iirc 350.-
räägi oma probleemist. miks sa arvad, et sul pöörded liiga kõrged on? olemasoleva ülekandearvu saad difri koja küljes olevalt plekiribalt lugeda. kui paned kiirema ülekande siis kaotad kiirenduses ja jõus aga mingil määral võidad kütusekulus. M20B20 ongi selline mootor, mis peaks kõrgematel pööretel käima, et tagada masinale talutav dünaamika.maxx_520 kirjutas:oki a oskab keegi 6elda mis see peaylekanne maxta v6ix umbkaudu?
peaülekanne maksab suurusjärgus 200 kuni 4000 kr. see viimane siis lsd -st
ma siin ennem sellest juba kribasin, a nuh ma v6in ju uuesti r22kida, v6ib-olla see ongi normaalne ei oska 6elda, aga 5nda k2iguga on p66rded 80-ne juures 3000de kandis, pole rohkem nyyd kiirust arendanud ja vaadanud palju peale p66rded siis l2hevad... kui nagu raffas ytleb, et see peabki nii olema ex ma siis rahunen maha pole ennem kogemusi sellise autoga ilmselt ka seep2rast on harjumatu.
nu see kuu l6pp l22n lasen regullida klappe ja mootori yle vaadata n2is mis siis edasi saab mudugi juhul kui ilmad v2he soojemax l2hevad, hetkel seisab vanake maja ees ja ei liiguta teda kuhugi, k2ima v6ib-olla isegi l2hex a ei hakka teist piinama... -20nega k2ivitus mudu t2itsa h2sti. naljakas ongi see, et sooja mootoriga k2ivitub kehvemini kui kylmaga...