520i mootoris klõbin.
520i mootoris klõbin.
Vb paljudele võib see tunduda selline ebasobilik küsimus.
Aga on kõrva jäänud enda 520i e28 mootori häälepuhul selline klõbin vms
Eelmine omanik ütles et see on tüüpviga vanadel haininadel.
Või on see märk millegi varsti katki minemiseks?
Aga on kõrva jäänud enda 520i e28 mootori häälepuhul selline klõbin vms
Eelmine omanik ütles et see on tüüpviga vanadel haininadel.
Või on see märk millegi varsti katki minemiseks?
Raske öelda, mis klõbinast jutt käib. Kas kaanest või blokist või kust täpsemalt ja mis tooniga ja kõlaga jne jne.
Valdavalt hakkavad klõbisema nookurid/tõukurid, mida tõesti vbolla väga heaks ei saa vanal mootoril, sõltuvalt põhjusest. Muidugi väga heaks ei tohigi timmida, nagu selgeks tehti, kuna muidu hakkab sööma kohe uut kohta ja läheb palju kiiremini õhtale.
Aga samas kui on tegu mingi muu klõbinaga, siis keegi krt ei oska sulle öelda, kas on vaja paanitseda või mitte.
Lase ikka mõnel teadjamal mehel üle kuulata ja öelda oma hinnang.
E21 nookuri regull oli mingi 150-200 eeku ja järgmine kord saan ise hakkama.
Valdavalt hakkavad klõbisema nookurid/tõukurid, mida tõesti vbolla väga heaks ei saa vanal mootoril, sõltuvalt põhjusest. Muidugi väga heaks ei tohigi timmida, nagu selgeks tehti, kuna muidu hakkab sööma kohe uut kohta ja läheb palju kiiremini õhtale.
Aga samas kui on tegu mingi muu klõbinaga, siis keegi krt ei oska sulle öelda, kas on vaja paanitseda või mitte.
Lase ikka mõnel teadjamal mehel üle kuulata ja öelda oma hinnang.
E21 nookuri regull oli mingi 150-200 eeku ja järgmine kord saan ise hakkama.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Ka õige... kui korrapäraselt ja korralikult hooldada, siis asjad väga ei lähe katki ja ei kolise/klõbise. Samuti õigel ajal jaole saades on enamus asju parandatav.Cardo kirjutas:Põhiline tüüpviga on laiskus ja tahtmatus miskit korda teha.
Seda võid eelmisele omanikule ütelda
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Kui klõbin on väga hull, siis kindlasti võta esimese asjana klapikambrikaas maha ja kasvõi loksuta nookurid vabas asendis käega üle. Lõtk nookuri ja klapi vahel peab olema 0,25mm. Kindlasti on seda esialgu raske käega tunnetada, aga vaata üle, et lõtk oleks enam vähem ühtlane ja mitte väga suur. Klapivahede reguleerimiseks on muidugi vaja lehtkaliiber hankida ja sellel esialgu täpsemalt ei peatuks.
Teiseks vaata nukkvõlli nukad visuaalselt üle. Kõigi nukkade hindamiseks pead mootorit eest võtmega suurest poldist ringi ajama (küünlad maha!).
Kolmandaks kontrolli, kas nookurvõllid pole mingil põhjusel paigast nihkunud. Kui see juhtub, jääb plokikaane õlitus puudulikuks ja nukk-nookurid hakkavad kiiresti kuluma ja müra tegema. M20 mootori nookurite kinnitusklambrid peavad alati plokikaanega 90-kraadise nurga all olema.
Teiseks vaata nukkvõlli nukad visuaalselt üle. Kõigi nukkade hindamiseks pead mootorit eest võtmega suurest poldist ringi ajama (küünlad maha!).
Kolmandaks kontrolli, kas nookurvõllid pole mingil põhjusel paigast nihkunud. Kui see juhtub, jääb plokikaane õlitus puudulikuks ja nukk-nookurid hakkavad kiiresti kuluma ja müra tegema. M20 mootori nookurite kinnitusklambrid peavad alati plokikaanega 90-kraadise nurga all olema.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
No see suht teemast mööda juba:D
Alguses oli kõik tipp topp..suht seletamatult kadusid piduri-, siis udu- ja lõpuks ka park tuled:D
Hetkel sain vist korda
põlevad
sai klemme seal natukene puhastatud.
aga väljas nii külm, et ei kannata olla väga üle poole tunni.
Ennem auto töötas oli salong soe..nüüd sai küte otsa ja suht külm on
Alguses oli kõik tipp topp..suht seletamatult kadusid piduri-, siis udu- ja lõpuks ka park tuled:D
Hetkel sain vist korda
põlevad
sai klemme seal natukene puhastatud.
aga väljas nii külm, et ei kannata olla väga üle poole tunni.
Ennem auto töötas oli salong soe..nüüd sai küte otsa ja suht külm on
Bump! Teemale..
Sellest probleemist ei ole veel ikka jagu saanud.
Pöörded sain korda, aga probleem veel täpsemalt selline :
Võtsin maha klapipkambrikaane,
Tõukuridel on mingid poldid, millega vist kinnituvad vedrude külge( klapivedrud kui ma ei eksi ) ühel oli suur külgepidi lõtk sees.
Sai see ära likvideeritud.
Kokku tagasi ,a aga klõbin on ikka sees.
Täpsemalt tühikäigul ei ole, aga kui gaasi andes tuleb selline hale lagin sisse.
Kellegil kokkusattumusi sellise probleemiga?
Sellest probleemist ei ole veel ikka jagu saanud.
Pöörded sain korda, aga probleem veel täpsemalt selline :
Võtsin maha klapipkambrikaane,
Tõukuridel on mingid poldid, millega vist kinnituvad vedrude külge( klapivedrud kui ma ei eksi ) ühel oli suur külgepidi lõtk sees.
Sai see ära likvideeritud.
Kokku tagasi ,a aga klõbin on ikka sees.
Täpsemalt tühikäigul ei ole, aga kui gaasi andes tuleb selline hale lagin sisse.
Kellegil kokkusattumusi sellise probleemiga?