K: E28 528 kohta
K: E28 528 kohta
Tere kõigile BMW sõpradele !
Oleks teile kaks sellist lolli küsimust nagu:
1. Kui palju läheb 528 135 kw mootorisse õli ?
2. Suunatule märgulampide vahel armatuuris vilgub kollane/oranž ohukolmnurk, Millest see on või mida see tähendab ??
Ettetänades,
Maikel
Oleks teile kaks sellist lolli küsimust nagu:
1. Kui palju läheb 528 135 kw mootorisse õli ?
2. Suunatule märgulampide vahel armatuuris vilgub kollane/oranž ohukolmnurk, Millest see on või mida see tähendab ??
Ettetänades,
Maikel
Õlivahetus tulede nullimiseks tuleb panna diagnostika pistikus otsad 1 ja 7 ning hoida 5 sek. Aga kui armatuuris olevad akud on õhtul siis ei saa seda ka nullida.Maikel06 kirjutas:Tere Jälle !
Nüüd vaevab mind selline küsimus, et Kuidas nullida neid õlivahetus tulesid ?
Ja millest võib õli tuli põleda, kuigi mootoris on õlivarda järgi õli tase Max. ?
Õlitule põlemise põhjuseks on ikka teatavasti vähene õlisurve. Võimalik on muidugi ka anduri rike, kui tuli koguaeg põleb. Aga et midagi kindlat väita on vaja õli surve ära mõõta.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Egas ta mõne km-iga kokku jooksegi. Aga soovitan manomeetriga surve ära mõõta ja ennem mitte sõita. Kui selleks muidugi juba hilja pole.Maikel06 kirjutas:Tuli põleb koguaeg. Ühendasin korra selle tule anduri lahti ja ikka põles. Samas on suht palju sõita saanud selle tule põlemisega ja kokku pole jooksnud.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.