algus põlev õlituli

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

algus põlev õlituli

Postitus Postitas ullivilli »

Nagu ikka e21 315
Selline lugu, et külmas ei kustu õlituli mitte kohe ära.
Rõhuandur on välja vahetatud ja sai ka mõõdetud, et võtab rõhu üles üle 2midagi.
Samas aga tõden, et enne, kui tuli ära kustub, on mootoris sees klõbin, tuli kustub ja tuleb ka vaikus.
Õli on sees piisavalt.
Ideid?
põhjust tõsiselt muretseda?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
einar
Postitusi: 89
Liitunud: 11 Jaan 2008 16:31
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

M10 mootorile on soovitatud külge panna M20 323 mootori õlifilter

323-e filter on klapiga. m10 ne om ilma





see peaks kiirendama olisurve ülessvõttu külmal mootoril.
auto remont ja rehvitööd tartus
tel 5015578
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx »

einar kirjutas:M10 mootorile on soovitatud külge panna M20 323 mootori õlifilter

323-e filter on klapiga. m10 ne om ilma





see peaks kiirendama olisurve ülessvõttu külmal mootoril.

Täitsa õige!
See võib juhtuda ka defektiga/vanadel filtritel, et õli vajub tagasi!
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ok järgmisel korral panen suurema mootori õlifiltri, kui need teie jutu järgi 1:1 peaks istuma.
Filter iseenesest vana ei ole ja sai vahetatud koos õliga ära mingi kuu aega tagasi. Probleem oli nii praeguse, kui eelmise filtriga, aga tõesti ainult külma mootoriga.
Aga kas peaksin kartma, et midagi väga pekki läheb kui nõnda jätkan ja ennem õlisurvet üles ajan, kui sõitma lähen?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Lynx
Postitusi: 165
Liitunud: 30 Aug 2006 12:13
Asukoht: Rockvere

Postitus Postitas Lynx »

ullivilli kirjutas:Ok järgmisel korral panen suurema mootori õlifiltri, kui need teie jutu järgi 1:1 peaks istuma.
Filter iseenesest vana ei ole ja sai vahetatud koos õliga ära mingi kuu aega tagasi. Probleem oli nii praeguse, kui eelmise filtriga, aga tõesti ainult külma mootoriga.
Aga kas peaksin kartma, et midagi väga pekki läheb kui nõnda jätkan ja ennem õlisurvet üles ajan, kui sõitma lähen?
Seda ei tea, kas need 1:1 sobivad, aga mina olen kasutanud Fram`i filtreid ja need on jätnud väga hea mulje mulle, kunagi oli sama probleem, et natuke liiga kaua võttis aega et õlituli kustuks ja pärast Fram filtrite kasutama hakkamist sellist jama ei ole olnud!
See kui õlisurve üles ei tule algul väga hästi, siis see tähendab seda et mootor toimetab ilma õlita natuke aega ja ma arvan, et sa tead seda ka ise kas see on hea või halb!
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

323 oma istub nagu viis kopikat.
Muidugi see tarkvara, kust nad automaailmas vaatavad, mis jupp läheb jne,
ütles ka, et ägedam vidin. Nimelt 315 filtril on ainult üks linnuke viiest: mingi klapp.
323 omal on kõiksugu ime klapid ja tilkumisvastased vidinad jnejne.
Ainuke erinevus on see, et 323 filter on 1-2cm pikem ja vist maksab paar krooni rohkem. Mulle läks maksma ~90eeku.

Sammuti käisin süüdet paikamas eelnevalt ja ka selle kaudu sai suhtelise kompressiooni teada. Igaljuhul mootor veel kokku kukkunud ei ole ja on üsna tihe. Nagu ma aru sain, siis nookuritega mootoril see vähene õli nii hullupööra liiga ei pidanud tegemagi, kui uuematele.
mingi E3X ei mäleta lõppu pidi puhta hull olema... Vahetad õli valel ajal ja varsti on nukk ümmargune, aga jah eks see selline small talk oli ka ja küsitav, kui tõsiselt võetav.
Krt vanasti tehti häid autosi mootoreid.

1,6moto, oletatav läbisõit 400k+ näinud 26 aastat ainult, mitte just kõige kvaliteetsemat, mineraal õli, Ja käib nagu kellapomm; ühtlaselt ja sihikindlalt. Kui 10a uuem ja ~7x rohkem maksma läinud audi käima ei lähe, siis bmw ikka läheb. :)
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
vanapagan
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Veebr 2009 20:11
Asukoht: võrumaa

Postitus Postitas vanapagan »

Ei tahaks ehmatada aga olen kindel, et saaled on juba haiget saanud. Olen sama asja läbi kogenud ja mootori välja vahetanud. Vanale mootorile tegin lahkamise siis see selguski. Lõpuks hakkas ka kiirendamisel 2500 pöörde juures klõbinat kuulma.
Vasta