E12 kiiruselugemise lahendusi?

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

E12 kiiruselugemise lahendusi?

Postitus Postitas Toivoku »

kas kõigil e12 oli kiiruse lugemine käigukastist või oli ka mõnel juba elektrooniline ja diffrist. Seisan probleemi ees,et mul kaob spidomeeter ära kuna masinal trossiga spido, kuid kapoti alla maandub tehnika millel juba kiiruse lugemine käib diffrist. Lahendusi?
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
akuula
Postitusi: 321
Liitunud: 01 Apr 2006 16:30
Asukoht: Tallinn

Re: E12 kiiruselugemise lahendusi?

Postitus Postitas akuula »

Lahendus on suht lihtne: lugesin seda 02 foorumist ja seda tehakse ka E21 puhul. Doonor asjad saad E30 masina küljest.
Sul läheb vaja 3-e asja: E30 spidokella, E30 kiiruse andurit diffrikaanest ning hammasketast E30 diffri seest.
Kella roogid ploki seest välja, otse ühendades toimib ilma SI plokita, keeruline koht on see kell sinule sobivasse korpusesse panna.Tavaliselt pannakse liimiga. Alustasin ühe E21 ploki ümber ehitamist ka ise. Shifferplaat on sobiva läbimõõduga. Täitsa võimalik sinna sisse istutada. Ühendamiseks läheb vaid 3-e juhet vaja..
Hammasketta võtad E30 diffri seest, kui diffri lahti võtad, siis saad ka selle ketta kätte. Selle ketta asetad oma autol pooltelje flantsi ja pooltelje vahele, diffripoole diffrist väljapoole.
Kiiruse andurile teed pisikese kronsa mis hoiab andurit oma koha peal. Andur, siis induktiiv hark mille vahel jookseb hammasketas. Kuna andur induktiiv siis piisab 2-st juhtmest ja voila! pmst nagu ABS

Nii lihtne ongi :mrgreen:
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Re: E12 kiiruselugemise lahendusi?

Postitus Postitas Toivoku »

akuula kirjutas:Lahendus on suht lihtne: lugesin seda 02 foorumist ja seda tehakse ka E21 puhul. Doonor asjad saad E30 masina küljest.
Sul läheb vaja 3-e asja: E30 spidokella, E30 kiiruse andurit diffrikaanest ning hammasketast E30 diffri seest.
Kella roogid ploki seest välja, otse ühendades toimib ilma SI plokita, keeruline koht on see kell sinule sobivasse korpusesse panna.Tavaliselt pannakse liimiga. Alustasin ühe E21 ploki ümber ehitamist ka ise. Shifferplaat on sobiva läbimõõduga. Täitsa võimalik sinna sisse istutada. Ühendamiseks läheb vaid 3-e juhet vaja..
Hammasketta võtad E30 diffri seest, kui diffri lahti võtad, siis saad ka selle ketta kätte. Selle ketta asetad oma autol pooltelje flantsi ja pooltelje vahele, diffripoole diffrist väljapoole.
Kiiruse andurile teed pisikese kronsa mis hoiab andurit oma koha peal. Andur, siis induktiiv hark mille vahel jookseb hammasketas. Kuna andur induktiiv siis piisab 2-st juhtmest ja voila! pmst nagu ABS

Nii lihtne ongi :mrgreen:
täna garaazis tuunides nuputasin selle probleemi kallal ja noh tulin ise sarnase asja peale, küll ei oleks ma taibanud seda ketast panna flantsi ja veovõlli vahele. Okei nii peaks vist asi toimima küll. TÄnud kaasa mõtlemast.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Vasta