Huvitavat lugemist E30 M3

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Huvitavat lugemist E30 M3

Postitus Postitas Jaks »

F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Tore jutuke :)

Aga sry kui nüüd kellegile halvasti ütlen, aga m3 ja v8 vördub minu jaoks punnis tiibadega tuunitud e30.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

lamp kirjutas:Tore jutuke :)

Aga sry kui nüüd kellegile halvasti ütlen, aga m3 ja v8 vördub minu jaoks punnis tiibadega tuunitud e30.
Ma kaldun arvama, et sa ei ole seda autot näinud ega sellega sõitnud? Mina olen.

Seesuguste projektide puhul on alati küsimus teostuses - selle auto juures on ikka väga pikalt vaeva nähtud, saavutamaks seda tulemust.
Ei ole "vahelevisatud V8'ga rull".
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

asi pole mitte sellest et kuidas jne mootor pandud sinna vöi et kas näinud vöi söitnud. Lihtsalt point on sellest et tegu pole originaalis m3 e30 autoga.

Minu isiklik arvamus lihtsalt aga M3 peaks ikkagi olema originaalis ja r4 motoga.

ps. Kas v8 kaalujaotust tuksi ei keera? peaks oma jagu raskem olema kui r4
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Pikem ülevaade selle auto ehitamisest on siin:
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=22292
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Sai teema läbi loetud, müts maha mehe eest kes sellist tööd tahab/viitsib teha. Aga nii palju kui ma aru saan siis tegemist algselt oli 325 e30-ga millest m3.e replica tehtud.

Aga siiski ulme töö igal juhul.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
priit300
Postitusi: 225
Liitunud: 05 Jaan 2010 23:21

Postitus Postitas priit300 »

Kere peaks ikka originaal m3 oma olema .
Riho
Postitusi: 22
Liitunud: 23 Juul 2007 20:00
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

Härra Lamp võid uuesti lugema hakkata ;)

325 müüdi maha ja toodi saksast Pesu ehtne M3 millele panidi uued taga tiivad, et asi saaks hea ;)
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Njaa. Enivei, tööd selle masina kallal hullumoodi tehtud. Ehk siis oleks aega raha ja hullumoodi tahtmist leiutaks endale möne sellise projektika valmis.


Siiani ei möista milleks see v8 hea (isiklik kiiks vist) :?
Keegi vist pani ühele m3-le eestis veel mingi suurema mootori peale kunagi.
kui mälu ei peta.

Minu meelest vötab see autol väärtust tugevalt maha. Ärge nüüd näkku lööge, minu arvamus lihtsalt :)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Üldiselt nõus lampiga, see 3 liitrine V8 ei hiilga ju tegelikult eriti millegi poolest. Raske nagu paadiankur (60kg! raskem kui originaalmootor minuteada) ja jõudu on ka keskpäraselt. IMHO isegi M30 oleks parem valik.
Aga nagu EBK-s selle auto teemast selgelt lugeda võis oli omaniku kindel soov jääda ümberehitust tehes ausaks. St kõik modifikatsioonid jäid ARK poolt kehtestatud normide piiridesse. Kah omamoodi tunnustust vääriv ettevõtmine...
lamp kirjutas:Keegi vist pani ühele m3-le eestis veel mingi suurema mootori peale kunagi.
Raimo_r kasutas E46 M3 mootorit, siin foorumis võtab ta ka sõna aegajalt.
Tema auto teema on opentracki foorumis: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=342
E24 635CSi | E10 2002
Vasta