Haininad ARK registris
Esimene jäme kokkuvõte:
----------------
315 54
316 51
318 41
320 48
323i 18
e21 kokku 212
-----------------
518 12
520 33
525 23
528 11
m535 1
e12 kokku 80
-----------------------
628 8
630 1
633 3
635 27
e24 kokku 39
----------------------
518i 108
520i 474
524D 41
524TD 224
525i 156
525e 86
528i 124
535i 15
m535i 1
m5 1
e28 kokku 1230
---------------------------------
728 66
730 2
732 15
735 23
745 6
e23 kokku 112
--------------------------------
vanemad kokku 9
haininad kokku: 1682
1972-1989 valmistatud lahtise kerega bmw'sid: 21tk
----------------
315 54
316 51
318 41
320 48
323i 18
e21 kokku 212
-----------------
518 12
520 33
525 23
528 11
m535 1
e12 kokku 80
-----------------------
628 8
630 1
633 3
635 27
e24 kokku 39
----------------------
518i 108
520i 474
524D 41
524TD 224
525i 156
525e 86
528i 124
535i 15
m535i 1
m5 1
e28 kokku 1230
---------------------------------
728 66
730 2
732 15
735 23
745 6
e23 kokku 112
--------------------------------
vanemad kokku 9
haininad kokku: 1682
1972-1989 valmistatud lahtise kerega bmw'sid: 21tk
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Hmm. Mulle tundub, et need andmed on puudulikud. Siin nähtub, et arvel on ainult viis 02 -te. Suve hakul oli ARK-is arvel kaks juppideks lõigatud masinat (2002 ja 1602). Siis üks renoveerimist ootav kusagil lõuna osariikides. Üks touring müüdi hiljuti Rakvere lähedalt romulast, mis oli ka seega arvel ja neil oli kusagil nurga taga veel üks sõitev 2002. Tänavatel olen näinud paari sõitvat 02-te ja siis veel Micheli cabrio, Laitse rallipargi 2002turbo jne.Priit Peljo kirjutas:Ruut sulle siis vähe infot.
1502 KUPEE...
Viimati muutis Ruut, 09 Okt 2008 20:12, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ma arvan, et kala on selles, et mingist hetkest paar aastat tagasi hakati arki andmebaasis sorteerima autosid "aktiivsuse" järgi ehk kes on käinud ülevaatusel. Need, kes pole aastaid ÜV-sel käinud, neid statistikas enam ei kajastata.
minu valduses on üks 1973 aasta 3.0S ja seda miskipärast seal tabelis küll polnud.
lisaks võib olla vahe selles, et osad autod on nn vanas andmebaasis, kus nad ka nt SMS-päringuga leitavad ei ole. Valdavalt tegemist sinise tehnilise passiga autodega (enne kui tuli roheline kaheosaline pass). Mul on üks täiesti reaalne registreeritud auto, mille peale SMS-päringut tehes tuli vastuseks "sõidukit ei leitud".
minu valduses on üks 1973 aasta 3.0S ja seda miskipärast seal tabelis küll polnud.
lisaks võib olla vahe selles, et osad autod on nn vanas andmebaasis, kus nad ka nt SMS-päringuga leitavad ei ole. Valdavalt tegemist sinise tehnilise passiga autodega (enne kui tuli roheline kaheosaline pass). Mul on üks täiesti reaalne registreeritud auto, mille peale SMS-päringut tehes tuli vastuseks "sõidukit ei leitud".
tean natuke bmw mootoritest
Kokkuvõte haide kohta: http://www.e21.ee/haid_registris_10_2008.htm. Vanemaid ei hakanud välja tooma, kuna see info pole terviklik.
Kõige levinum hainina on 1984 aasta 520i
Kõige levinum hainina on 1984 aasta 520i
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kas asi mitte nii ei olnud, et vanad sinised tehn. passid lõpetasid mingi hetk kehtivuse ja kõik masinad, millel pass vahetamata kanti registrist maha?Aare kirjutas:ma arvan, et kala on selles, et mingist hetkest paar aastat tagasi hakati arki andmebaasis sorteerima autosid "aktiivsuse" järgi ehk kes on käinud ülevaatusel. Need, kes pole aastaid ÜV-sel käinud, neid statistikas enam ei kajastata.
Minu 323i pole sellel aastatuhandel näiteks ülevaatusele jõudnud aga statistikas on ta kenasti olemas ja päring tema kohta toimib.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Väga hea, hakkasin just mõtlema, et tahaks teada kellel ja kus.karu kirjutas:e23 745
1.valdek
2.minu vana 666arx(juppideks)
3.ingmar
4.craci ex
5. iffi ex
6. olen kuulnud, et kuskil lasnamäel on üx
7. ja tean et 2 tk pole arvel (neist 1minu oma)
8.? kas teab veel keegi midagi?
BMW 745iA Executive -84
Mina küll ei usu, et reaalselt neid enam kaugeltki niipalju liigub. Miks neid siis tänavapildis nii harva näeb ja müügis ka mõni üksik isend ainult. Kui tänaval mõnda hainina sõitmas näebki, siis enamasti ikka mõnda üksikut isendit, mida varemgi näinud ja ei midagi uut.nuga kirjutas: haininad kokku: 1682
Huvitav, kuhu need haid kõik peidetud on siis, kui ARK-i andmetel neid nii palju veel on ?!
Eriti suur paistab veel E28 kogus Eestis
E34 & E32
Eks need haid seisa kuskil. Palju autosid Karul seisab varjuall ja ega minulgi siin kõige vähem seismas pole. Kui nüüd kokku lugeda selle väikese entusiastide seltskonna seisvad autod, mis tänavatel igapäevaselt ei liigu, saab päris kena arvu kokku.omega kirjutas:Mina küll ei usu, et reaalselt neid enam kaugeltki niipalju liigub. Miks neid siis tänavapildis nii harva näeb ja müügis ka mõni üksik isend ainult. Kui tänaval mõnda hainina sõitmas näebki, siis enamasti ikka mõnda üksikut isendit, mida varemgi näinud ja ei midagi uut.nuga kirjutas: haininad kokku: 1682
Huvitav, kuhu need haid kõik peidetud on siis, kui ARK-i andmetel neid nii palju veel on ?!
Eriti suur paistab veel E28 kogus Eestis
Carclassic OÜ
1682, millest jämedalt poolt pole enam füüsiliselt olemas. Järgi jääb 841, millest omakorda umbes 20% on liikuvad masinad. Seega reaalselt umbes 170 haid. Viimane pole muidugi tõde vaid lihtsalt minu arvamus.Jaan kirjutas:1682 Seda ma teile ju kogu aeg räägin, et ressurssi on. Pole mõtet latti alla lasta.
Ärme hakka selles teemas klassiku ja mitteklassiku teemal vaidlema, aga niipalju pean siiski ütlema, et lati madalamalelaskmine pole kunagi plaanis olnud. Pigem lati laiemaks tegemine.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kes tahab enda nimel oleva tehnika andmetega tutvuda, siis parim viis selleks on https://paberivaba.ark.ee/.
Aare juhtumi juurde tagasi tulles ma pakun siiski, et kui isegi paberivaba ark seda ei näita, siis on ta arvelt maas ja uuest kasutamiseks tuleb uuesti arvele võtta. Mis muide kallineb peagi oluliselt, nii et kui selliseid juhtumeid on veel, siis peaks nende lahendamisega kiirustama.
M'de teema on minulegi tuttav. Minu kunagine e12 m535i oli enne mind arvel kui 520. Angaarist läbi käies rõhutasin sealsele tegelasele just selle M'i tähtsust ja lõpuks ma ka oma tahtmise sain
Registriandmete muutine peaks vist 200.- maksma, nii et selle M'i saab ka tagantjärgi sinna lisada.
Aare juhtumi juurde tagasi tulles ma pakun siiski, et kui isegi paberivaba ark seda ei näita, siis on ta arvelt maas ja uuest kasutamiseks tuleb uuesti arvele võtta. Mis muide kallineb peagi oluliselt, nii et kui selliseid juhtumeid on veel, siis peaks nende lahendamisega kiirustama.
M'de teema on minulegi tuttav. Minu kunagine e12 m535i oli enne mind arvel kui 520. Angaarist läbi käies rõhutasin sealsele tegelasele just selle M'i tähtsust ja lõpuks ma ka oma tahtmise sain
Registriandmete muutine peaks vist 200.- maksma, nii et selle M'i saab ka tagantjärgi sinna lisada.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline