K: esi,tagu klaaside eemaldamine
K: esi,tagu klaaside eemaldamine
Kasutasin otsingut,aga miskit tarka ei leidnud
küsimus siis selline ,et kuidas eemaldada tagumist,esimest klaasi
nii,et need ei puruneks..?
leidsin siis ühe roostetava kerega auto,kust oleks hea omale esiklaas ära küsida
küsimus siis selline ,et kuidas eemaldada tagumist,esimest klaasi
nii,et need ei puruneks..?
leidsin siis ühe roostetava kerega auto,kust oleks hea omale esiklaas ära küsida
RIP: e28 : 2x520i,525i,528, e30: 2x 323i, 2x e30 325E e36 :325, E36 320
Kõigepealt ettevaatlikult klaasiliim eemaldada tihendilt või siis selle puudimisel kruvikaga tihendiääred läbi käia et tihend kinni poleks. Seejärel kõige kindlam peaks olema ühtlase jõuga ja kogu klaas korraga välja lükata, kui üritada mööda serva ajada läheb suure tõenäosusega ämblikuks. Kahe jalaga lükates on tervelt välja vupsanud küll mul
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... igaldamineYZK kirjutas:tänan vastuste eest!
, ühe mõraliae esiklaasi eemaldamisega kasutasin tihendi sikutamist,läks jah ämbilikus ära
aga nüüd..ehk saab keegi öelda..
kuidas klaasi kohale paigutada?
et see tihend korralikult jääks ?
Loe.
E34 & E32
klaasede eemaldamisest ja tagasi panekust.
klaaside eemaldamine on suhteliselt lihtne. kui klaasi pole vaja, siis suru jalgadega välja. kui läheb õnneks, siis pragusid juurde ei teki. kui aga klaasi on vaja, siis 2 tavalist kruvikeerajat on parimad sõbrad. kõigepealt eemaldad tihendi liistu ja käid kruvikaga tihendi ääred üle, et need kere küljes kinni poleks. pahatihti vanematel masinatel on rooste tihendi all paha teinud ja sinna on tihendusmastiks vahele pandud, et vesi tihendi vahelt sisse ei saaks. kruvikatega alustad autost seest ülevalt äärest tihendi välja surumist ettevaatlikult. kõigepealt ühele poole kuni saad nurgast natuke alla poole ja siis sama asi teisele poole. selle protseduuriga oleme töökojas päris palju tihendiga esiklaase eemaldanud.
klaasi tagasi panek on veel lihtsam. vaja läheb piisavalt pikka nööri tavotti ja head tuju. klaasile paned tihendi ümber ja tihendile liistu kaa tagasi. paned nööri tihendi vahesse ja teed tavotiga kokku klaasiraami auto küljes. libedam on klaasi ette saada. tõstad klaasi omale kohale ja alustad nööri ära tõmbamist. algul ühele poole kuni nurgani jälgides, et tihend läheb ilusti omale kohale. teine mees peab väljast kätega kergelt toetama klaasi. teisel pool võib juba tihendi tõmmata nurgast üle kuni keskkohani. ja sama protseduur teisel pool. kui tihendi on paika tõmmatud, siis kergelt käega klaasi patsutada, et klaas ilusti paika saaks.
keerulist pole asjal küll midagi.
klaasi tagasi panek on veel lihtsam. vaja läheb piisavalt pikka nööri tavotti ja head tuju. klaasile paned tihendi ümber ja tihendile liistu kaa tagasi. paned nööri tihendi vahesse ja teed tavotiga kokku klaasiraami auto küljes. libedam on klaasi ette saada. tõstad klaasi omale kohale ja alustad nööri ära tõmbamist. algul ühele poole kuni nurgani jälgides, et tihend läheb ilusti omale kohale. teine mees peab väljast kätega kergelt toetama klaasi. teisel pool võib juba tihendi tõmmata nurgast üle kuni keskkohani. ja sama protseduur teisel pool. kui tihendi on paika tõmmatud, siis kergelt käega klaasi patsutada, et klaas ilusti paika saaks.
keerulist pole asjal küll midagi.
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 30 Sept 2005 13:18
- Asukoht: Tallinn ja Haapsalu ja vastupidi ja Valga!
Klaas!
Soovitan kasutada kapronnööri või siis selleks ettenähtud trossi! Soovitan kasutada näiteks libestina Fairyt! ( Ettevaatlikult, et ei vigastaks tihendit. Soovitavalt teha seda toimingut 2kesi!).