Klassikute muutmine
Klassikute muutmine
Viimasel ajal olen lugenud mõnda kasutaja autoteemat. Väga kahjuks jääb järjest vähemaks puhtatõulisi haininasid, millede jaoks see keskkond üldse loodi.
Kahjuks on need autod ümber ehitatud ja rikutud tehasest tulnud originaal välimust, harmooniat ja paigaldatud ajastule mitte vastavaid elemente(alates mootorist, lõpetades velgedega.). Suvalistest värvikombinatsioonidest rääkimata. Ja aru ma ei saa, mis on vedru pooleks lõikamise vajadus-BMW piisavalt madal. Rinkale need rikutud isendid niikuinii ei lähe.
Hainina on klassik siiski ainult originaalkonditsioonis. Vastav märge rikutud auto kohta võiks olla juba teema pealkirjas.
Auto on igaühe eraomand. Igamees ise teab, mida sellega ette võtab. Lihtsalt sellisel juhul tuleb panna sõidukile õige nimetus.
Ilmselt pole kellelgi ümber ehitatud võimsa BMW vastu midagi, aga sellisel juhul pole ju tegu klassikuga, vaid ümber ehitatud bemariga.
See on minu tagasihoidlik arvamus. Kes kiidab heaks, kes laidab maha.
Kahjuks on need autod ümber ehitatud ja rikutud tehasest tulnud originaal välimust, harmooniat ja paigaldatud ajastule mitte vastavaid elemente(alates mootorist, lõpetades velgedega.). Suvalistest värvikombinatsioonidest rääkimata. Ja aru ma ei saa, mis on vedru pooleks lõikamise vajadus-BMW piisavalt madal. Rinkale need rikutud isendid niikuinii ei lähe.
Hainina on klassik siiski ainult originaalkonditsioonis. Vastav märge rikutud auto kohta võiks olla juba teema pealkirjas.
Auto on igaühe eraomand. Igamees ise teab, mida sellega ette võtab. Lihtsalt sellisel juhul tuleb panna sõidukile õige nimetus.
Ilmselt pole kellelgi ümber ehitatud võimsa BMW vastu midagi, aga sellisel juhul pole ju tegu klassikuga, vaid ümber ehitatud bemariga.
See on minu tagasihoidlik arvamus. Kes kiidab heaks, kes laidab maha.
E28 525e, 2x E32 ja mõned E34jad.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Tuleb nõustuda. Omaltpoolt lisaks, et on olemas piisavalt foorumeid kuhu ümberehitatud autod paremini sobivad ja kus seda viljeletakse ning sellest huvitutakse.Viimasel ajal olen lugenud mõnda kasutaja autoteemat. Väga kahjuks jääb järjest vähemaks puhtatõulisi haininasid, millede jaoks see keskkond üldse loodi.
Kahjuks on need autod ümber ehitatud ja rikutud tehasest tulnud originaal välimust, harmooniat ja paigaldatud ajastule mitte vastavaid elemente(alates mootorist, lõpetades velgedega.). Suvalistest värvikombinatsioonidest rääkimata. Ja aru ma ei saa, mis on vedru pooleks lõikamise vajadus-BMW piisavalt madal. Rinkale need rikutud isendid niikuinii ei lähe.
Hainina on klassik siiski ainult originaalkonditsioonis. Vastav märge rikutud auto kohta võiks olla juba teema pealkirjas.
Auto on igaühe eraomand. Igamees ise teab, mida sellega ette võtab. Lihtsalt sellisel juhul tuleb panna sõidukile õige nimetus.
Ilmselt pole kellelgi ümber ehitatud võimsa BMW vastu midagi, aga sellisel juhul pole ju tegu klassikuga, vaid ümber ehitatud bemariga.
See on minu tagasihoidlik arvamus. Kes kiidab heaks, kes laidab maha.
Minuarvates on suur vahe kuidas klassik on ümber ehitatud, seda saab teha väga erineva stiili ja kvaliteediga. Mul isiklikult pole midagi originaal-klassiku vastu aga enda auto tahaks ikka teha endale meelepäraseks. Originaaliks ei saaks juba sellepärast teha, et sellisel juhul ei saaks autosse panna muusikat ja ajastukohased veljed pole ka päris minu maitse. Aga loomulikult on igaühe enda asi mis ta oma masinaga teeb
635csi
Kui hakata üleüldse seda klassiku teemat ajama.. Siis kõige õigem on must nr.märk ja asi ants. Siis on seadusekohaselt klassikaline ( kui ma nüüd väga mööda ei pane ).
Aga tõesti.. muusika instaleerimine ja uuema ajastu veljed..ei tee klassikust mitte-klassikut.
Aga tõesti.. muusika instaleerimine ja uuema ajastu veljed..ei tee klassikust mitte-klassikut.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Jah, eks aeg teeb oma töö. Selge on see, et kõik detaile ei olegi võimalik taastada ja niipalju kui on erinevaid inimesi, on erinevaid arvamusi.
Tänases päevas on juba tehase seades E32/E34 ka klassikalõhnaline. Nende tootmine jäi ju 20-25a tagusesse aega.
Teema algatuse üks põhjustest oli see, et lugesin E30 kummardajate foorumit. Seal on nõue kohe autoteema pealkirjas ümberehitus ära mainida. Isegi müügikuulutuses tuleb seda teha-muidu moded kohe platsis ja käsevad kuulutuse ära parandada.
Levinud vahetus on panna haile E34/36 2,5 141kw mootor koos kasti ja muu mudruga. Sellisel juhul pole näiteks E21 323i enam mitte mingil juhul 323i.
E30 foorumis on tavaline pealkiri näiteks E30 316i(2,5i 125kw). Ja kohe on selge, et tegu ümber ehitatud autoga ja mis mootor on siis vahele pandud.
Edasi loeb foorumlane ise, kui hästi/halvasti on tehase seade rikutud.
Neid poolikuid projekte on igal pool, ka meie keskkonnas.
Kahju on sellest, et järjest vähemaks jääb puhtaid klassikuid.
Ei tea küll miks.
Tänases päevas on juba tehase seades E32/E34 ka klassikalõhnaline. Nende tootmine jäi ju 20-25a tagusesse aega.
Teema algatuse üks põhjustest oli see, et lugesin E30 kummardajate foorumit. Seal on nõue kohe autoteema pealkirjas ümberehitus ära mainida. Isegi müügikuulutuses tuleb seda teha-muidu moded kohe platsis ja käsevad kuulutuse ära parandada.
Levinud vahetus on panna haile E34/36 2,5 141kw mootor koos kasti ja muu mudruga. Sellisel juhul pole näiteks E21 323i enam mitte mingil juhul 323i.
E30 foorumis on tavaline pealkiri näiteks E30 316i(2,5i 125kw). Ja kohe on selge, et tegu ümber ehitatud autoga ja mis mootor on siis vahele pandud.
Edasi loeb foorumlane ise, kui hästi/halvasti on tehase seade rikutud.
Neid poolikuid projekte on igal pool, ka meie keskkonnas.
Kahju on sellest, et järjest vähemaks jääb puhtaid klassikuid.
Ei tea küll miks.
E28 525e, 2x E32 ja mõned E34jad.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Ühtin 100% sinu arvamusega. E30 foorumis sellist juttu ajades on mind "rünnatud" korduvalt, et miks oma originaaliihalust peale surun kõigile Suht selge, et näppimata ja tuunimata originaalkonditsioonis masinad omavad tunduvalt rohkem väärtust (vähemalt inimeste seas, kes oskavad autot ja säilinud originaalsust hinnata)
E30 foorumi autode korrektsed pealkirjad on suht minu peale käidud teema, kui ise aru ei saada, siis muudan ise pealkirja ära. Paljud ei saa sellest siiani aru ja neid vaidlusi on kõvasti olnud.
Enamlevinud jaburdus (võiks õelda üle maailma isegi) on oma tuletatud või välja mõeldud mudelitunnused. Panen 316i peale 2.5i mootori ja auto muutub koheselt 325I`ks. Olen seda varemgi maininud, et mudelitunnuse numbrikombimantsiooni taga peitub paljut muudki, kui mootori töömaht. (pealegi paljude mudelite puhul ei ole mudelitunnuse numbrid ja mootori töömaht samade numbritega ka tehasest)
Mis puutub väheseks jäävaid klassikuid, siis väga pole mõtet muretseda, neid veel jagub üle maailma,iga kord kui mõni hävitatakse või ära solgitakse, siis mõtle sellele, et sinu pillid hakkavad rohkem väärtust omama. Eks teeb kurvaks muidugi, kui haruldasi ja vähe leiduvaid masinaid täieslikult ümber ehitatakse, aga midagi pole teha, nagu ütlesid,siis omanik võib teha oma autoga mida tahab.
E30 foorumi autode korrektsed pealkirjad on suht minu peale käidud teema, kui ise aru ei saada, siis muudan ise pealkirja ära. Paljud ei saa sellest siiani aru ja neid vaidlusi on kõvasti olnud.
Enamlevinud jaburdus (võiks õelda üle maailma isegi) on oma tuletatud või välja mõeldud mudelitunnused. Panen 316i peale 2.5i mootori ja auto muutub koheselt 325I`ks. Olen seda varemgi maininud, et mudelitunnuse numbrikombimantsiooni taga peitub paljut muudki, kui mootori töömaht. (pealegi paljude mudelite puhul ei ole mudelitunnuse numbrid ja mootori töömaht samade numbritega ka tehasest)
Mis puutub väheseks jäävaid klassikuid, siis väga pole mõtet muretseda, neid veel jagub üle maailma,iga kord kui mõni hävitatakse või ära solgitakse, siis mõtle sellele, et sinu pillid hakkavad rohkem väärtust omama. Eks teeb kurvaks muidugi, kui haruldasi ja vähe leiduvaid masinaid täieslikult ümber ehitatakse, aga midagi pole teha, nagu ütlesid,siis omanik võib teha oma autoga mida tahab.
tel 55570186 - e30 varuosad
Lähtutud on samast seisukohast mis ARK- mudelinimetus ei saa muutuda koos mootoriga. Opel Rekordist ei saa uue mootori paigaldusel Omega.E28TLN kirjutas: Sellisel juhul pole näiteks E21 323i enam mitte mingil juhul 323i.
E30 foorumis on tavaline pealkiri näiteks E30 316i(2,5i 125kw)
Ei tea küll miks.
Rahval näpud sügelevad, mismuud, paraku kui ühele on ta klassik siis teisele on ta lihtsalt odav äge auto mida saab veel ägedamaks kui lisaks "tuuningule" igalpool rõhutada, et ta klassikaline on.
vaguniga
Minu arvamus on, et küsimus on pigem ümberehitamise kvaliteedis. Tuletan meelde, et nii madaldus vedrusi kui ka erinevaid velgi pakuti ka juba sellel ajal kui masinad tehasest välja veeresid. Soovitan kõigil uuesti vaadata minu algatatud teemat "E21 omaaegne tuuning". Tuleb tunnistada, et ka tol ajal oli fantaasia suht lennukas
Kui nüüd rääkida, aga punkti põhiselt siis: MA EI MÕISTA vedrude lõikumist, kui mul on vajadus autot madalamaks saada, siis ma muretsen madaldus vedrud.Vähemasti nii olen mina teinud 2 auto puhul. Kataloogid olid ja on ka praegu lausa tulvil erinevatest variantidest! Küsimus on hinnas.
Miks peab olema all velg mis on 10" lai? Mida arvavad rattalaagrid suurel kiirusel sellisest koormusest? Seda on natuke palju igatpidi. Milleks on vaja neid koopaid rullida? strech rehve ja muud jaburust? Kui soovitakse head pidamist, tuleks alustada KORRALIKEST rehvidest, mitte mustri põhiselt korralikkest (oh seal mustrit ju veel 4 mm) vaid KVALITEET rehvidest. Ka auto veermik on siiski projekteeritud kindlaid norme silmas pidades. Mind ei häiri kui on autole, olgu siis E28, E21 või E24 jne, alla pandud velg mis mahub koopasse ja jääb sümpaatne ning on järgitud ette antud parameetreid (nii laiust kui läbimõõtu kui ka offsetti) Küsimus on hinnas.
Moosiriiuleid ma ei ole õnneks siin kohanud
MIs puudutab, aga mootoreid, siis ma ei näe probleemi kui on paigaldatud teise töömahuga mootor. Näiteks oli 525i ning peale pandi 3,5i. Aga teostus võiks olla siiski viisakas, mitte nii et hakkame aga tuunima. Tava järjestus siis: juuakse mõned õlled, tõmmatakse mootor maha ja ilmtingimata kohe pulkadeks, juuakse veel mõned õlled. Otsitakse teine peetis mootor, väidetavalt "just just remonditud" mis sest, et õline ja tatine jne ja hakatakse aretama. Põhjust otsige jälle rahakotist.
Mis puudutab mudeli tähistusi, olen samuti veendunud, et jäägem siiski tehase numbrite juurde. Kui on 525e siis selleks ta ka jääb. Ise olen jäänud teemat algatades sellejuurde, et Akuula E21, mootori olen spetsiaalselt lahtiseks jätnud, veel.Ehitan ta täpselt selliseks nagu ma ise soovin. Kui on paigaldatud uuem põlvkond mootor, siis peab teostus ilus olema, võtke näiteks Raunzi E21 või mootori töömahu vahetus Trevi 728i.
Puhtatõuliste austajatele: ärge kurvastage ega kiruge, kõigil on võimalus muretseda omale originaal seisukorras meeldiv mudel ja teda hoida täpselt sellisena nagu ta tehasest välja veeredes oli, siinkohal müts maha kodanik Nuga ees ja sügav kummardus Aga seal on vaeva ka nähtud!
Lõppkokkuvõttes küsimus on jällegi hinnas. MIs hinnaga see saavutatud on?
Andres
Kui nüüd rääkida, aga punkti põhiselt siis: MA EI MÕISTA vedrude lõikumist, kui mul on vajadus autot madalamaks saada, siis ma muretsen madaldus vedrud.Vähemasti nii olen mina teinud 2 auto puhul. Kataloogid olid ja on ka praegu lausa tulvil erinevatest variantidest! Küsimus on hinnas.
Miks peab olema all velg mis on 10" lai? Mida arvavad rattalaagrid suurel kiirusel sellisest koormusest? Seda on natuke palju igatpidi. Milleks on vaja neid koopaid rullida? strech rehve ja muud jaburust? Kui soovitakse head pidamist, tuleks alustada KORRALIKEST rehvidest, mitte mustri põhiselt korralikkest (oh seal mustrit ju veel 4 mm) vaid KVALITEET rehvidest. Ka auto veermik on siiski projekteeritud kindlaid norme silmas pidades. Mind ei häiri kui on autole, olgu siis E28, E21 või E24 jne, alla pandud velg mis mahub koopasse ja jääb sümpaatne ning on järgitud ette antud parameetreid (nii laiust kui läbimõõtu kui ka offsetti) Küsimus on hinnas.
Moosiriiuleid ma ei ole õnneks siin kohanud
MIs puudutab, aga mootoreid, siis ma ei näe probleemi kui on paigaldatud teise töömahuga mootor. Näiteks oli 525i ning peale pandi 3,5i. Aga teostus võiks olla siiski viisakas, mitte nii et hakkame aga tuunima. Tava järjestus siis: juuakse mõned õlled, tõmmatakse mootor maha ja ilmtingimata kohe pulkadeks, juuakse veel mõned õlled. Otsitakse teine peetis mootor, väidetavalt "just just remonditud" mis sest, et õline ja tatine jne ja hakatakse aretama. Põhjust otsige jälle rahakotist.
Mis puudutab mudeli tähistusi, olen samuti veendunud, et jäägem siiski tehase numbrite juurde. Kui on 525e siis selleks ta ka jääb. Ise olen jäänud teemat algatades sellejuurde, et Akuula E21, mootori olen spetsiaalselt lahtiseks jätnud, veel.Ehitan ta täpselt selliseks nagu ma ise soovin. Kui on paigaldatud uuem põlvkond mootor, siis peab teostus ilus olema, võtke näiteks Raunzi E21 või mootori töömahu vahetus Trevi 728i.
Puhtatõuliste austajatele: ärge kurvastage ega kiruge, kõigil on võimalus muretseda omale originaal seisukorras meeldiv mudel ja teda hoida täpselt sellisena nagu ta tehasest välja veeredes oli, siinkohal müts maha kodanik Nuga ees ja sügav kummardus Aga seal on vaeva ka nähtud!
Lõppkokkuvõttes küsimus on jällegi hinnas. MIs hinnaga see saavutatud on?
Andres
näiteks E23 ja E28 ei ole kindlasti klassikud, need on tavalised seeriaauto 80ndatest. E24 juba hakkab sinna poole hoidma, kuna sel autol on juba teatav rallitõug sees ja tal päris kenasid saavutusi ette näidata.
Tavalist seeriaautot, mis saavutab selle maagilise 30 aasta piiri nimetatakse lihtsalt uunikumiks, kui peremehel on ette näidata must number ja auto laitmatus originaal seisus.
Näiteks E28't nii palju kui ma siin olen neid autosid näinud, liigub päris palju ja seda mida on palju, see pole eriline. Ja nende tuunimises või muutmises ei näe ma midagi halba.
Tavalist seeriaautot, mis saavutab selle maagilise 30 aasta piiri nimetatakse lihtsalt uunikumiks, kui peremehel on ette näidata must number ja auto laitmatus originaal seisus.
Näiteks E28't nii palju kui ma siin olen neid autosid näinud, liigub päris palju ja seda mida on palju, see pole eriline. Ja nende tuunimises või muutmises ei näe ma midagi halba.
Opel Senator A1, 1982
Mitte pahapärast, aga ju sa veel algaja tänavalt, kes ei suuda eristada neid. Arvad, et need e28 ja muud sellsied masinad, mida sa tänaval veel palju näed on kõik ühesugused? See on andeks antav, sest tavainimene ei teeks vahet ilmselt m5 ja tava e28 vahelgi (või e30 puhul sama näide, kus on täiesti erinevad need masinad). Siin on küsimus jällegi, kes mida peab haruldaseks või klassikuks. Minu ja ilmselt paljude silmis on haruldane see, mida on kas vähe toodetud või vähe alles jäänud. Kui neid autosi tehti 30a tagasi 2 miljonit ja tänaseks on alles 2000, siis sa ei saa õleda ju et see on tavaline 30a vana pann, kuna see oli seeriatootmises pereauto kunagi. Inimestel ka vale arusaam haruldusest on kallis hind, kui autod maksavad tohutuid summasi (m1 e30 m30 jne)siis on see haruldane. Antud autod seda ilmselt on, aga alati pole see nii.
tel 55570186 - e30 varuosad
Ei noh, kui nüüd rangelt vaadata, siis peaks ma nii bauri kui ka 323'e teema pealkirja lisama "tuunitud". Või siis streetrace vms foorumisse üle kolima. Taastatud auto pole kunagi lõpuni originaal.akuula kirjutas:hoida täpselt sellisena nagu ta tehasest välja veeredes oli, siinkohal müts maha kodanik Nuga ees ja sügav kummardus 8
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ma pidasin siin kohal keret silmas, mitte vahel olevat tehnikat. E28 kerega autosid liigub veel ikka päris palju, iga päev näen ikka mõnda sõitmas. Ma ei näe seal klassikut, kui ta just M5 pole, või mõne muu haruldase mootoriga, kuid seda peaks juba ka näha olema.eix22 kirjutas:Mitte pahapärast, aga ju sa veel algaja tänavalt, kes ei suuda eristada neid. Arvad, et need e28 ja muud sellsied masinad, mida sa tänaval veel palju näed on kõik ühesugused? See on andeks antav, sest tavainimene ei teeks vahet ilmselt m5 ja tava e28 vahelgi (või e30 puhul sama näide, kus on täiesti erinevad need masinad). Siin on küsimus jällegi, kes mida peab haruldaseks või klassikuks. Minu ja ilmselt paljude silmis on haruldane see, mida on kas vähe toodetud või vähe alles jäänud. Kui neid autosi tehti 30a tagasi 2 miljonit ja tänaseks on alles 2000, siis sa ei saa õleda ju et see on tavaline 30a vana pann, kuna see oli seeriatootmises pereauto kunagi. Inimestel ka vale arusaam haruldusest on kallis hind, kui autod maksavad tohutuid summasi (m1 e30 m30 jne)siis on see haruldane. Antud autod seda ilmselt on, aga alati pole see nii.
Baur kindlasti on minu silmis juba kerge klassiku mõõtu ja seda on oluliselt vähem.
Opel Senator A1, 1982
See, et sina seda klassikuks ei pea, ei tähenda, et mina või keegi teine võiks seda teha..vahur73 kirjutas:Ma pidasin siin kohal keret silmas, mitte vahel olevat tehnikat. E28 kerega autosid liigub veel ikka päris palju, iga päev näen ikka mõnda sõitmas. Ma ei näe seal klassikut, kui ta just M5 pole, või mõne muu haruldase mootoriga, kuid seda peaks juba ka näha olema.eix22 kirjutas:Mitte pahapärast, aga ju sa veel algaja tänavalt, kes ei suuda eristada neid. Arvad, et need e28 ja muud sellsied masinad, mida sa tänaval veel palju näed on kõik ühesugused? See on andeks antav, sest tavainimene ei teeks vahet ilmselt m5 ja tava e28 vahelgi (või e30 puhul sama näide, kus on täiesti erinevad need masinad). Siin on küsimus jällegi, kes mida peab haruldaseks või klassikuks. Minu ja ilmselt paljude silmis on haruldane see, mida on kas vähe toodetud või vähe alles jäänud. Kui neid autosi tehti 30a tagasi 2 miljonit ja tänaseks on alles 2000, siis sa ei saa õleda ju et see on tavaline 30a vana pann, kuna see oli seeriatootmises pereauto kunagi. Inimestel ka vale arusaam haruldusest on kallis hind, kui autod maksavad tohutuid summasi (m1 e30 m30 jne)siis on see haruldane. Antud autod seda ilmselt on, aga alati pole see nii.
Baur kindlasti on minu silmis juba kerge klassiku mõõtu ja seda on oluliselt vähem.
Vähemasti on Nuga autod minu silmis üsna ideaali lähedased
Defineerige sellisel juhul KLASSIKALINE
Mootorataste puhul näiteks me räägime nii bike-dest, chopperitest, uunikumidest kui ka klassikalistest ratastes. Minu arusaamade kohepealt on klassikaline auto/ratas liiklusvahend, mis sümboliseerib teatud ajastu tippu. Kuhu kohe kindlasti kuulub E28 ja E23. Olenemata mootorist 518-st 745i-ni. ja no krt kui E23 ei ole oma ajastu tipp, siis olen mina loll..
Siine foorum ja seltskond ongi ju spetsialiseerund peamiselt 1502-2002,E21-E23-E24-E28-E30, sekka ka mõned eksootilisemad, nii uuemaid kui ka vanemaid. Mina leian, et foorumi suunitlus Eesti klassikaliste BMW-de klubi on õige ja õiged mehed on siia koondunud, et üksteiselt nõu küsida ja vajalikke tükkidega kaubelda.
Algne mure oli siiski see, et antud ajastu masinaid ehitatakse(mitte kõiki!) vahendeid valimata ja see on kurb. Seega üleskutse kõikidele poosetajatele: muidugi on tore pilte ja hetke emotsioone teistele vaatamiseks sättida aga mõelge ennem hoolikalt mida te üles riputate, kas see kannatab kriitikat ja on visuaalselt esteetiline.
Ehk teisisõnu kui teil ei ole midagi mõistlikku näidata, siis parem ärge näidake üldse!
Niisama kraaksujatel soovitan oma MITTE klassikust OPEL-iga edasi sõita
Defineerige sellisel juhul KLASSIKALINE
Mootorataste puhul näiteks me räägime nii bike-dest, chopperitest, uunikumidest kui ka klassikalistest ratastes. Minu arusaamade kohepealt on klassikaline auto/ratas liiklusvahend, mis sümboliseerib teatud ajastu tippu. Kuhu kohe kindlasti kuulub E28 ja E23. Olenemata mootorist 518-st 745i-ni. ja no krt kui E23 ei ole oma ajastu tipp, siis olen mina loll..
Siine foorum ja seltskond ongi ju spetsialiseerund peamiselt 1502-2002,E21-E23-E24-E28-E30, sekka ka mõned eksootilisemad, nii uuemaid kui ka vanemaid. Mina leian, et foorumi suunitlus Eesti klassikaliste BMW-de klubi on õige ja õiged mehed on siia koondunud, et üksteiselt nõu küsida ja vajalikke tükkidega kaubelda.
Algne mure oli siiski see, et antud ajastu masinaid ehitatakse(mitte kõiki!) vahendeid valimata ja see on kurb. Seega üleskutse kõikidele poosetajatele: muidugi on tore pilte ja hetke emotsioone teistele vaatamiseks sättida aga mõelge ennem hoolikalt mida te üles riputate, kas see kannatab kriitikat ja on visuaalselt esteetiline.
Ehk teisisõnu kui teil ei ole midagi mõistlikku näidata, siis parem ärge näidake üldse!
Niisama kraaksujatel soovitan oma MITTE klassikust OPEL-iga edasi sõita
Antud Klubi ja foorumi kontekstis on defineerimine lihtne. Klassikalise alla kuuluvad mudelid, mida BMW Classic ehk endine Mobile Tradition peab enda alla kuuluvaiks. Lihtne on seda vaadata näiteks BMW Classic online shopi mudelite nimekirjast https://shop.bmw-classic.de/is-bin/INTE ... AUTOMOBILEakuula kirjutas: Defineerige sellisel juhul KLASSIKALINE
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Eks neid klassikalise auto definitsioone on erinevaid. Peamine kriteerium on auto vanus, mis peaks olema üldiselt üle 25 aasta, auto mark või tootmise arv ei oma sageli mingit tähtsust.
Mina isiklikult pean klassikuks autot mis on peale kõrge vanuse ka ilus, peen või millegi poolest eriline. Ühesõnaga asi peaks olema ihaldusväärne.
Samas wikist jäi silma Classic Car Club of America definitsioon:
Edit: Kui Ruudu toodud viitest neid BMW klassikuid vaadata siis näib, et ka BMW-l on määravaks klassiku tunnuseks vanus (paar erandit Z8 ja 8 seeria vast välja arvata). Minuarvates see devalveerib pisut seda terminit, aga noh, samas arusaadav... zigulli ja mossemehed tahavad ka klassikutega sõita
Mina isiklikult pean klassikuks autot mis on peale kõrge vanuse ka ilus, peen või millegi poolest eriline. Ühesõnaga asi peaks olema ihaldusväärne.
Samas wikist jäi silma Classic Car Club of America definitsioon:
Ehk siis selle definitsiooni järgi peaks meie siin vist vaikselt klubi nime muutmisele mõtlemaClassic is a "fine" or "distinctive" automobile, either American or foreign built, produced between 1925 and 1948. Other factors, including engine displacement, custom coachwork and luxury accessories, such as power brakes, power clutch, and "one-shot" or automatic lubrication systems, help determine whether a car is considered a Classic.
Edit: Kui Ruudu toodud viitest neid BMW klassikuid vaadata siis näib, et ka BMW-l on määravaks klassiku tunnuseks vanus (paar erandit Z8 ja 8 seeria vast välja arvata). Minuarvates see devalveerib pisut seda terminit, aga noh, samas arusaadav... zigulli ja mossemehed tahavad ka klassikutega sõita
E10 2002
Minule meeldivad ka täiesti originaal korras autod.
Minule ültse ei meeldi kui sisud on oma äranägemise järgi punaseks nahatatud
Mind ei häiri kui talle on paigaltatud kenasti võimsam mootor. (ilma kere rikkumata)
Kui oleks Eestlasel rohkem raha siis ostaksid kõik omale sobiva suure mootoriga klassiku soojalt maalt.
Paljud on alles noored ja ei ole võimelised kohe Alpinaid ja M seeria mudeleid omale ostma ja sellest see jama miks kõik suuremat mootorit tahavad.
Talvel ei sõideta "klassikutega"
Ja seda teemat võibki lahkama jääda.
Pole mõtet inimesi tülli ajada
Lihtsam on see teema jällegi kustutada.
Minule ültse ei meeldi kui sisud on oma äranägemise järgi punaseks nahatatud
Mind ei häiri kui talle on paigaltatud kenasti võimsam mootor. (ilma kere rikkumata)
Kui oleks Eestlasel rohkem raha siis ostaksid kõik omale sobiva suure mootoriga klassiku soojalt maalt.
Paljud on alles noored ja ei ole võimelised kohe Alpinaid ja M seeria mudeleid omale ostma ja sellest see jama miks kõik suuremat mootorit tahavad.
Talvel ei sõideta "klassikutega"
Ja seda teemat võibki lahkama jääda.
Pole mõtet inimesi tülli ajada
Lihtsam on see teema jällegi kustutada.
745, R-23, R-12
[quote="karu"]Minule meeldivad ka täiesti originaal korras autod.
Minule ültse ei meeldi kui sisud on oma äranägemise järgi punaseks nahatatud
Mind ei häiri kui talle on paigaltatud kenasti võimsam mootor. (ilma kere rikkumata)
Kui oleks Eestlasel rohkem raha siis ostaksid kõik omale sobiva suure mootoriga klassiku soojalt maalt.
Paljud on alles noored ja ei ole võimelised kohe Alpinaid ja M seeria mudeleid omale ostma ja sellest see jama miks kõik suuremat mootorit tahavad.
Talvel ei sõideta "klassikutega"
Ja seda teemat võibki lahkama jääda.
Pole mõtet inimesi tülli ajada
Lihtsam on see teema jällegi kustutada.
[/quote
Õigust räägid enamus punktidest va. viimased kolm. Pole teema algatatud tülitsemise jaoks, vaid arutelu jaoks. Kui seda ei saa teha siin klassikute foorumis, kuhu kogunenud haikummardajad, siis kus siis veel?
Kui selle teema arvamuste/soovituste tulemusena mõni hainina jääb terveks on see arutelu oma eesmärgi täitnud!
Väike piiritõmbamine veel materjalide järgi. Klassikaline BMW on veel e23, e28, e30 pr. fl. Ehk siis nn. metallstangedega. E32/E34 juba plastikstanged. Klassikaline mersu lõppes siis W123/W116 ära. W124/W126 juba plastikstangede ja laiade ukseliistudega. Kuigi mõlema ajastu mersud on uskumatult vastupidavad.
Minule ültse ei meeldi kui sisud on oma äranägemise järgi punaseks nahatatud
Mind ei häiri kui talle on paigaltatud kenasti võimsam mootor. (ilma kere rikkumata)
Kui oleks Eestlasel rohkem raha siis ostaksid kõik omale sobiva suure mootoriga klassiku soojalt maalt.
Paljud on alles noored ja ei ole võimelised kohe Alpinaid ja M seeria mudeleid omale ostma ja sellest see jama miks kõik suuremat mootorit tahavad.
Talvel ei sõideta "klassikutega"
Ja seda teemat võibki lahkama jääda.
Pole mõtet inimesi tülli ajada
Lihtsam on see teema jällegi kustutada.
[/quote
Õigust räägid enamus punktidest va. viimased kolm. Pole teema algatatud tülitsemise jaoks, vaid arutelu jaoks. Kui seda ei saa teha siin klassikute foorumis, kuhu kogunenud haikummardajad, siis kus siis veel?
Kui selle teema arvamuste/soovituste tulemusena mõni hainina jääb terveks on see arutelu oma eesmärgi täitnud!
Väike piiritõmbamine veel materjalide järgi. Klassikaline BMW on veel e23, e28, e30 pr. fl. Ehk siis nn. metallstangedega. E32/E34 juba plastikstanged. Klassikaline mersu lõppes siis W123/W116 ära. W124/W126 juba plastikstangede ja laiade ukseliistudega. Kuigi mõlema ajastu mersud on uskumatult vastupidavad.
E28 525e, 2x E32 ja mõned E34jad.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.
Müüa E32 735iA Shadowline.
Tel. 57704590. Asub Tallinnas.