M: kevadine garaazipuhastus

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

i6 kirjutas:Kas E24 rooli eest 300 sobib?
56 215 096
Hetkel ei sobi, üks huviline on juba põhimõtteliselt 500.- nõus ostma.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

Kas rehvid on alles.Olen huvitatud.
EX M535i 1985.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Nii, 16" rehvid ja E21 istmed on müüdud.
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Sellest oli vist kunagi ka juttu, et need e21 istmed olid edition e omad, seega suhteliselt harvaesinev kraam.
Lihtsalt tuli meelde :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Tõstaks teemat vahelduseks. :arrow:
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Veel paiskaks müüki M30 2,8 mootori, täpsemalt siis vanema pre 81 mootoriga tegemist. Ilma karburaatori, starteri jms vidinateta. mootori täpne seisukord on teadmata, Komplekti hind 600.-
Lähiajal võibolla võtan kaaned maha, siis saab täpsemalt seisukorra öelda, ja pmst võin ka juppidena müüa.

edit: nuga ja jaan, kas olete oma bronnitud juppidest endiselt huvitatud?
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Olen jätkuvalt huvitatud, esimesel võimalusel (loe: järgmisel palgapäeval) läheb loosi.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

:wink: :)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Tõstaks vahelduseks teemat,
Viimati muutis Arvo, 07 Mär 2010 22:48, muudetud 1 kord kokku.
tmz

Postitus Postitas tmz »

Kas E28 katuseluugi mootor on alles!
Hetkel on mul manuaalne süsteem, kas seda mootorit annab kuidagi paigaldada?
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Kommentaariks katuseluugi mootori kohta: saab paigaldada küll, täiesti tehtav. Valmidus on olemas. E23 ja e28 katuseluugi mootorid, kronsteinid on muuseas ühesugused. Aga jah - mootorist on vähe. Vajalikud on veel mootori kronstein ja laepaneel. Kui need olemas - siis varu endale üks vaba päev ja veidike tugevat närvi ning ongi olemas. Elektriline katuseluuk :D
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Jaan kirjutas:Vajalikud on veel mootori kronstein ja laepaneel.
Odott, mis kronsteinist jutt käib? See mootor on küll pärit E30 pealt aga üsna kindlasti on see samasugune nagu ka E28 ja E23-l. Ja maha keeramise hetkel seal küll mingit kronsteini ei märganud. Asi kinnitub sama põhimõttega nagu vändamehhanismki - mootor koos reduktori ja tsentriasendilülitiga on üks tervik ning kinnitatakse lihtsalt paari poldiga oma kohale. Vändaga variandil on poltide asetus vist veidi teistsugune ning seega tuleb uued augud puurida. (ise pole el mootorit vändaga variandile paigaldanud, seega ei tea kas see jutt ka õige on)
Laepaneel on tõesti erinev aga see on pmst ajutise lahendusena ise tehtav, UM-st originaal tellida ei tohiks kah teab kui kallis olla, tegemist ju suht lihtsa papitükiga.
Probleeme installiga võib tekkida inimesel kes elektrist midagi ei jaga (kaabeldus ja relee õige ühendamine).
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Pean siin silmas seda plekki mille külge mootor kinnitub. See on seesama plekk kuhu jooksevad sisse katuseluugi trossid. Plekk koosneb neljast torust ja mustast plekkosast. Käsiluugi ja elektrilise luugi plekid on erinevad. Elektrilise luugi kronsal on spetsiaalne sisselõige mootorile. Muud vahet ei ole. Mootor kinnitub pleki külge kolme kruviga. Elektriosa ei olegi kõige hullem - üks juhe plussi peale ja teine massi ühendada vaja. Mängimist võib veidi tulla katuseluugi mehhaanilise osa paikarihtimisega (selles osas, et luuk fikseeruks õigesse asendisse).
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Jaan kirjutas: Elektrilise luugi kronsal on spetsiaalne sisselõige mootorile.
Ilmselt siis see sisselõige ongi vaja lisaks puurida.
Elektriosa ei olegi kõige hullem - üks juhe plussi peale ja teine massi ühendada vaja.
Kui releed mitte kasutada siis on asi tõesti lihtne. Aga õige oleks lülitus teha ikka läbi relee - mootori ringiajamiseks läheb vaja küllaltki tugevat voolu ja lülitil lihtsalt aja jooksul kärssavad klemmid sees maha... ning läheb jälle uut lülitit vaja.
Tegelikult vaatasin, et releele on skeem peale pressitud - see lihtsustab tunduvalt asja. Eeldades muidugi, et inimene, kes asja paigaldama hakkab elektroonika tingmärke tunneb.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Relee on ju mootriga komplektis (nagu ka lüliti). Seal peaks olema üks hõbedase korpusega relee mis kinnitub samuti selle sama katuseluugi mootori kronsteini külge. Mootori paigaldaja mure elektri poole pealt on ühendada pruun juhe massi ning roheline juhe (punase triibuga) plussi. Rohkem on tegemist katuseluugile õige asendi leidmise mehhaanilise poolega.

Näiteks e23 katuseluuk:

http://bmwclassic.ee/323/osad/abr

Tähelepanu vääriv on see, et mootor ja kronstein on e23-l ja e28-l sama. Ehk siis need on unifitseeritud. Arvata võib, et see on sama ka e30-l. Uuemat kolmesajast (e30 siis) isiklikult küll lahti katkunud ei ole.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tegin elektrilise katuseluugi ja käsiluugi plekkidest võrdluseks paar pilti, nüüd peaks vahe selge olema:

http://bmwclassic.ee/323/osad/acf

http://bmwclassic.ee/323/osad/acg

... ja selline on mootor koos releega:

http://bmwclassic.ee/323/osad/ach
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Jaan kirjutas: ... ja selline on mootor koos releega:
Vot minu müüdaval komplektil on paraku see juhtmepuu relee ja mootori vahelt puudu, sellepärast saigi mainitud, et installi jaoks on vaja veidi elektrit tunda. Kui pildil olev komplekt on sinu oma siis äkki viitsiksid skeemi joonistada või lihtsalt kirja panna mis värvi juhe kuhu jookseb... või siis veidi detailsema foto komplektist teha?
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Mul peaks olema kuskil üks mootorita relee ja juhtmekimp tagavaraks. Kui keegi peaks sinu mootorit osta tahtma siis minu käest saaks relee ja juhtmejupi. Mõistliku hinnaga.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Tõstaks vahepeal teemat, kõik asjad mis sel lingil on endiselt saadaval:
http://bmwclassic.ee/323/album170

Lisaks on üle auto (külg)kiirenduse, hobujõudude ,jms mõõtev seade G-Tech Pro, igati vajalik jubin neile kel mootori tuunimine käsil aga abiks ka lihtsalt auto seadistamisel. Hind 850.-

Edit: lähipäevadel tuleb ilmselt garaazinurkadest ühtteist M30 mootorijuppe jms kola veel välja.
E24 635CSi | E10 2002
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Leidsin oma iidse varuosa teema üles, prooviks vähehaaval nüüd siia keldrist leitud ja minu jaoks ülearuseid varuosi lisada. Võib küsida ka siin teemas varasemaid müügis olnud asju, ühtteist veel alles.

Müüa siis 4 starterit, tüki hind 250.-

Boschi koodid:
0001314025 - peaks olema 1,5Kw M30 starter
2tk 0001311100 - vist M10 starterid
0001311125 - M20 starter
E24 635CSi | E10 2002
Vasta