M: BMW 3.0SA, 1974

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

M: BMW 3.0SA, 1974

Postitus Postitas sysi »

Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 250
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas siim528 »

inglise variant aga rool tndub ikka vasakul pool olevat :S 10000 krooni eest tundub samas hea pakkumine olevat. kes votab selle auto saatuse enda kanda :wink:
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1591
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Vaatasin isegi seda "inglise" varianti - et rool nagu ikka vasakul pool. 10K on minu arvates väärt see auto juhul, kui ta on 100% komplektne. Või noh minimaalsete eranditega - aga nt stanged peaks kindlasti selle raha eest ok olema.
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

oleks raha vötaks kohe ära.See minu teise bemari lähisugulane ikkagi.
Aga jah finants taas kord ei jöua tahtmistele järgi :S
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

:shock: Päris huvitav mida kõike leidub :) Pilt on muidugi üsna "tuttav": põld ja kõhuni rohtu kasvanud ning maasse vajunud masin.

Puuduvate osadega tuleb probleeme, kui just mõni tuttav Saksamaal autolammutusi kammimas ei käi. Muuseas astusin BMW Web ETK-st läbi, et uurida osade saadavust sellele mudelile. Üldiselt on olukord kehv. Esialgse otsingu tagajärjel on saadaval embleemid ja kirjad, mis käivad pakiruumi luugile. Võrdluseks võib tuua, et näiteks e23-le on praktiliselt kõik saadaval, samuti e12-le. Võimalik, et täpsemalt uurides ujuks veel üksikuid juppe välja.

Inglise variant... rool on ju õigel pool :?: :?
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 250
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas siim528 »

on juba keegi vaatamas kainud... ise kahjuks rootsis nii et lahinadalate jooksul ei onnestu minna. ootan kommentaare.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Mis sellest saanud on?
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Minuteada seisab see auto ikka seal maasisse vajunult. Tegin sellele omapoolse pakkumise, oleks doonoriks võtnud. Aga hinda alla lasta ei tahetud ja pakkumine lükati tagasi :( .
Carclassic OÜ
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Ahsoo. Nojah... Peaasi, et suure sundkindlustamise kampaania ajal emexisse pole veetud. Selle saaks veel päästa kuigi see ei saa mitte odav lõbu olema. Auto tahab korralikku investeeringut. Kõige nõmedam on see, et osi pole üldse saada. Kui hind mõistlik oleks võiks seda igapäevaseks sõidukiks korda teha aga jah... alghind peaks olema vrakile kohane. Mobile.de-s neid ikka liigub vahetevahel ja hinnad algavad teinekord 500.-st eurist...
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Huvitav, et ei ole võimalik sellisele autole ostjat leida :? Muidugi kui ta jätkuvalt ootab selle eest 10 000.- siis... kardetavasti jääbki seda ootama. Mittesõitev... mitte vist ka täielikult komplektne auto... Hind peaks ikka painduma korralikult :idea: Sisse tuleb sinna laduda tõsiselt, seda peab hinda küsides arvestama. Sellise auto huvilisel raha tavaliselt mööda külgi maha ei jookse... kuigi mõni võib fantaseerida, et noh.. "noored rikkad poisid tulevad, jooksevad tormi ja ostavad rahanumbrit vaatamata ära". Seda nüüd küll ei juhtu. Sobiva hinna korral võiks see aga olla hea objekt tõsisele haihuvilisele. Kohe korda teha ei jõua aga vaikselt nokitseks. Osadeks ja doonoriks müügiks oleks sellest kahju. Mõtlemisainet on.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Minuni on jõudnud andmed et üks kolleeg huvitub sellest autost päris tõsiselt (andsin talle kontaktandmed) 8) . Aga eks uus nädal toob selgust, kas saab see auto uue omaniku või ei :? .
Carclassic OÜ
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tore, et asjad ikka liiguvad... kahju oleks kui see kuskil lammutuses lõpetaks... Hoitakse hind kõrge, korda ka ei tehta, lastakse laguneda :? Peale järgmist talve on sellest veel vähem järgi :? Kes see neid plekke taastada jõuab kui roosteuss veel ühe talve ohjeldamatult tööd saab teha? Selline seismine on auto surm. Selle asemel võiks mõnele huvilisele mõistliku hinnaga anda. Kirjutasin kodanik natile väikse tagasihoidliku järelpärimise :oops:

Jutu jätkuks ütleks, et tore kui saaks galeriisse tekitada ka omaette nurga e3-le (lisaks e12, e21, e23, e24 ja e28-le). Sellisel juhul on juba tegemist vägagi muljetavaldava asjaga! Ühest autost on loomulikult vähe (Tõnise omast siis) kuid kui juba 2... või veel parem 3 e3-e olemas oleks täiesti mõeldav. E12-ga oli ka alguses raske kuid 4 tükki saime lõpuks kokku! Teatavasti on Eestis 4 või 5 e3-e reaalselt olemas. Nüüd tekib küsimus kuidas kalad võrku meelitada...
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Jaan kirjutas:Tore, et asjad ikka liiguvad... kahju oleks kui see kuskil lammutuses lõpetaks... Hoitakse hind kõrge, korda ka ei tehta, lastakse laguneda :? Peale järgmist talve on sellest veel vähem järgi :? Kes see neid plekke taastada jõuab kui roosteuss veel ühe talve ohjeldamatult tööd saab teha? Selline seismine on auto surm. Selle asemel võiks mõnele huvilisele mõistliku hinnaga anda. Kirjutasin kodanik natile väikse tagasihoidliku järelpärimise :oops:

Jutu jätkuks ütleks, et tore kui saaks galeriisse tekitada ka omaette nurga e3-le (lisaks e12, e21, e23, e24 ja e28-le). Sellisel juhul on juba tegemist vägagi muljetavaldava asjaga! Ühest autost on loomulikult vähe (Tõnise omast siis) kuid kui juba 2... või veel parem 3 e3-e olemas oleks täiesti mõeldav. E12-ga oli ka alguses raske kuid 4 tükki saime lõpuks kokku! Teatavasti on Eestis 4 või 5 e3-e reaalselt olemas. Nüüd tekib küsimus kuidas kalad võrku meelitada...
Eks nende e3mede võrku meelitamisega läheb raskeks sest tegu ikka väga suure haruldasega Eestis ja tema taastamine on ks suht kallis, kardan et paljud e3mede omanikud lasevad lihtsalt nendel ilutustel aianurgas roostedada kuni neid pole võimalik päästa :(
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

jaan kust kohast sa e12 osi vaatasid? äkki saaksid uurida e12 uste ja esitiibade ning ka põlle kohta? et mitu raha ja kui kiirelt kätte saaks.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Toivoku - olen vaid kunagi minevikus e12 sõitnud... Eespool pidasin silmas, et meil on galeriis 4 e12 nimelist autot üleval! Osade kohta ei oska midagi täpsemalt lisada. Arvatavasti tead sa neid kohti, kust neid osi saada isegi paremini. Veng... ja võib-olla veel mõned autovaruosade müügiga tegelevad firmad. Ise vaataks Web ETK-st koodid järgi mida vaja ja seaks sammud United Motorsisse. Teeks väikse järelpärimise.

See e3-de teema on kurb jah. Mitmed inimesed on need kunagi hankinud ja tõepoolest on need suures osas lihtsalt seisma jäänud. Isiklikult tean ühte e3-e kuid see on juppideks lahti võetud. Võiksin üritada omanikuga ühendust võtta ja küsida kas ta on valmis oma projekti meile üles panema... kuid jah.. viimase 8 aastaga ei ole ta auto juures midagi teinud (minu andmetel). Auto ongi lihtsalt lahti võetud ja seisab.

Noh... kes on endale projektiks muretsenud selle auto ja seisma jätnud... või kes on kunagi lihtsalt Saksast toodud masina (mis on juhuslikult mingi BMW e3 olnud) igapäevaseks sõitmiseks hankinud ja nüüd 10 aastat kasutamata seisnud kui mittevajalik ja millel pole omanikule ka mingit erilist väärtust... kui need autod saaks sellise peremehe kes neid hindavad.. vaata see oleks väga vahva...
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Nonii, täna siis löödi selle e3 asjus käpad kokku ja auto vahetab lähiajal omanikku :D . Niikui auto ametlikult omanikku vahetab peaksid ka kohe lammutustööd algama, et auto ikka oma ilusa algupärase kuju ja seisukorra tagasi saaks 8) .
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

huvitav oleks teada palju too eest välja käidi..minu viimased andmed et omanik mitte alla 10 k ei tahnud lasta :S
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

lamp kirjutas:huvitav oleks teada palju too eest välja käidi..minu viimased andmed et omanik mitte alla 10 k ei tahnud lasta :S
Hind sai suht mõistlikuks räägitud, müüja tingimus oli et auto ikka ära taastatakse :) .
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Siis on lootust et masin varsti siia seltkonda teel :)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Tore! Juba arvasin, et pean ise ära ostma. Loodame, et omanik galeriid ei unusta!

Muuseas: kui ostu-müügi registreerimiseks läheb siis las ARK võtab auto õige tähistusega arvele - see on siis Tõnise auto eeskujul peavad andmed passis olema :!:

Mark: BMW

Mudel ja modifikatsioon: 3,0SA
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Suletud