O: BMW 02-seeria (1502-2002) aknatõstuk

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Vasta
jesse
Postitusi: 72
Liitunud: 28 Mai 2019 11:00

O: BMW 02-seeria (1502-2002) aknatõstuk

Postitus Postitas jesse »

Mitte kuidagi ei suuda enam oma kolihunnikust tuvastada, kas mul oli ükstagavaramehhanism üle või mitte.
Olemasolev igatahes purunes nii, et selle taastamine oleks vaevaline - punase ringiga märgitud jublakas murdus lahti - see kinnipressitud asi on osalt ümar, osalt kandiline, seega ei oleks lihtne suvalist pressimist teostada.

Ehk leidub kellelgi jääkidena kasutuskõlblikku, enne kui WN'ist tellima pean hakkama.
Tegu kõrvalistuja poolse mehhanismiga.
Manused
Regulator1sml.jpg.1904af45e4528f1259d3a37c799bb1a9.jpg
Regulator1sml.jpg.1904af45e4528f1259d3a37c799bb1a9.jpg (246.43 KiB) Vaadatud 1445 korda
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: O: BMW 02-seeria (1502-2002) aknatõstuk

Postitus Postitas Ruut »

Uus neetmutter asemele?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
jesse
Postitusi: 72
Liitunud: 28 Mai 2019 11:00

Re: O: BMW 02-seeria (1502-2002) aknatõstuk

Postitus Postitas jesse »

Neetmutter ei ole lahendus, kui see pole eriline neetmutter - sest see on pressitud nii, et hammakas käib ringi, aga samas see praegune presspolt fikseerib vedru, mida klaas allaüles vändades pingutab/lõdvestab. Keeruline seletada, kui sul endal kusagil on käepärast, siis vaata ja saad aru.
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: O: BMW 02-seeria (1502-2002) aknatõstuk

Postitus Postitas Arvo »

Jah, tundub küll lihtne mehhanism aga seda tõstukit on koduste vahenditega suhteliselt keerukas ja ajamahukas remontida. Lisaks Jesse mainitud probleemile seal need needitud kohad kipuvad järgi andma, see vedru tsentris olev võll oli minu omal pooleks, selle pika hoova otsas olev vedruga plastikust ratas on tõenäoliselt kulunud. Ehk siis kõik liikuvad osad võivad järgi anda. Ja see jäik vedru teeb mehhanismi laiali lammutamise ja uuesti kokkumonteerimise päris tülikaks.

Mul on juhipoolne kulunud (käib raskelt). Veeretasin tükk aega seda agregaati näppude vahel, tagusin veidi neete tihedamasks, määrisin ja lõpuks panin praegu ikka autole külge (tuleb rohkem suitsumehe akent kasutada :)).

Mul muidu üks kõrvalistuja poolne peaks reservis olema aga selle pigem vahetaks mingi muu huvitava E10 jupi vastu kui lihtsalt müüks :)
E24 635CSi | E10 2002
Vasta