müüa e28 520i
müüa e28 520i
Endal küll väga kahju kuid mis sa rahahädas teed.
Niisiis võimalik et müün oma 520'i maha või vahetan väiksema, säästlikuma auto vastu (mitte tingimata bmw)
Ostsin sügisel talveautoks. Raha olen sinna pisut ikka ladunud.
Auto on helebeež, originaal pruuni tehasetooniga klaasid (va juhiuksel). Sisu on korralik, ainult juhiiste on kulunud (ees käetugedega istmed). Sillad on muidu korras, üks tagasilla puks tuleks kiiremas korras vahetada. Mingeid elektrilisasid ei ole. Puhas salong ja pagasiruum.
Autos on sinna nagu rusikas silmaauku istuv Philipsi makk ja neli korralikku tehasemõõdus kõlarit. Mingit pornot tehtud ei ole.
Veljed on laia randiga alpina stiilis 14" (hetkel üks on kitsa randiga, kuid kui müügiks läheks, saaks kaks laia randiga velge veel juurde), all on enamvähem talverehvid (üks tagumine on teise mustriga).
Kere on kõva, roostet on minimaalselt. Üks esitiib tuleks teha, kuna oli jama esisillaga (ratas koos püstakuga pani jooksu ja rebis tiiva koledaks)
Mootori ülemise poole lasin teha, diagnostikas tuleks ehk käia veel.
Kütust läheb minu sõitmise juures 14-15l sajale (see on siis enamus linn ja pole just kõige kergema jalaga sõitja). Joob parema meelega 98t kui 95'te.
pilte leiab midagi galeriist, üritan juurde ka teha mõne.
hinda küsida ei oska, ootaks mõistlikke pakkumisi.
Niisiis võimalik et müün oma 520'i maha või vahetan väiksema, säästlikuma auto vastu (mitte tingimata bmw)
Ostsin sügisel talveautoks. Raha olen sinna pisut ikka ladunud.
Auto on helebeež, originaal pruuni tehasetooniga klaasid (va juhiuksel). Sisu on korralik, ainult juhiiste on kulunud (ees käetugedega istmed). Sillad on muidu korras, üks tagasilla puks tuleks kiiremas korras vahetada. Mingeid elektrilisasid ei ole. Puhas salong ja pagasiruum.
Autos on sinna nagu rusikas silmaauku istuv Philipsi makk ja neli korralikku tehasemõõdus kõlarit. Mingit pornot tehtud ei ole.
Veljed on laia randiga alpina stiilis 14" (hetkel üks on kitsa randiga, kuid kui müügiks läheks, saaks kaks laia randiga velge veel juurde), all on enamvähem talverehvid (üks tagumine on teise mustriga).
Kere on kõva, roostet on minimaalselt. Üks esitiib tuleks teha, kuna oli jama esisillaga (ratas koos püstakuga pani jooksu ja rebis tiiva koledaks)
Mootori ülemise poole lasin teha, diagnostikas tuleks ehk käia veel.
Kütust läheb minu sõitmise juures 14-15l sajale (see on siis enamus linn ja pole just kõige kergema jalaga sõitja). Joob parema meelega 98t kui 95'te.
pilte leiab midagi galeriist, üritan juurde ka teha mõne.
hinda küsida ei oska, ootaks mõistlikke pakkumisi.
Viimati muutis Priit, 11 Mai 2006 19:44, muudetud 2 korda kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
seesama ta on..
pilte on siin http://www.bmwclassic.ee/galerii/album213
(piltidel on veel vana tiib küljes.. nüüd natuke korralikum)
ja kellele beež värv ei istu.. siis väike fototjuuning milline ta mustana välja näeks
pilte on siin http://www.bmwclassic.ee/galerii/album213
(piltidel on veel vana tiib küljes.. nüüd natuke korralikum)
ja kellele beež värv ei istu.. siis väike fototjuuning milline ta mustana välja näeks
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
puudu? omateada küll mitte, pole keegi teine midagi puuduvat leidnud ka kahtlane ühendus? külmkäivitus pihusti? vaakumvoolikud on nüüd pisut teisti peal. ja mootor on vanema tüübi 92kw
edit: puudu neil piltidel võibolla tõesti midagi, sest need on tehtud lammutamise käigus- siis kui mootorit laiali võtsin!
edit: puudu neil piltidel võibolla tõesti midagi, sest need on tehtud lammutamise käigus- siis kui mootorit laiali võtsin!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
vahepeal sai autoga pikem ring sõidetud..
-15 kraadi juures jäätus radikas kinni, tosool oli liiga lahja. see probleem on kõrvaldatud.. 500 kilomeetri peale tuli keskmiseks kütusekuluks midagi 10 ja 15 liitri vahele..
aga igaljuhul oleks hädasti raha või muud säästuliikurit tarvis ja sooviks oma auto loovutada inimesele kes suudab tema eest pisut paremini hoolitseda.
projektikaks ideaalne auto, kere on kõva ja pole kunagi ühtki suuremat pauku ka saanud.. ka on mootor äsja tehtud.
-15 kraadi juures jäätus radikas kinni, tosool oli liiga lahja. see probleem on kõrvaldatud.. 500 kilomeetri peale tuli keskmiseks kütusekuluks midagi 10 ja 15 liitri vahele..
aga igaljuhul oleks hädasti raha või muud säästuliikurit tarvis ja sooviks oma auto loovutada inimesele kes suudab tema eest pisut paremini hoolitseda.
projektikaks ideaalne auto, kere on kõva ja pole kunagi ühtki suuremat pauku ka saanud.. ka on mootor äsja tehtud.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Autol isegi käetoed olemas http://www.bmwclassic.ee/galerii/album252/aaq
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Re: tere !
hainina kirjutas:mis sul see g2 kujutab endast ?
1987 g2 gti 82 kw
vajab remonti 9500 eeki
...