o: meh pritse m10 motole

Klassikaliste BMW'de varuosad, varuosadeks müüdavad autod ja ajastukohane lisavarustus.
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

o: meh pritse m10 motole

Postitus Postitas enrico6655 »

oleks hädasti vaja ikka (eelmine pakkuja kadus kui tinatuhka)veel paluks siis teha mõni pakkumine ärge olge kadedad kellel on võiks ju ära anda! raunzil on posutäis juppe puudu!
tahaks ikkagi augustiks mootorit tööle saada!
Viimati muutis enrico6655, 24 Mai 2007 21:40, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

pritse olemas ja seisab niisama(1,8 77kw) koos torude ja pihustitega viljandimaal 58229198
e21 3xx
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

ja msi on su hinnasoov ?
tuleksin millalgi sllele järgi :)
pane bronn peale mulle!
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

paku hind
e21 3xx
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

lähen vaatan mis mul seal veel on(peaks olema terve komplekt)
e21 3xx
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

olemas on-sisselaskekolle koos jubinatega,pritsung vaakumregulaatoriga ja vajalikud torud :idea:
e21 3xx
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

ok siis puudu pump?
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Sealt nimistust puudu veel plokikaas, elektristik, süüde ja igasugu vidinaid veel...

Selle esimese saaksid minu käest loodetavasti lähiajal, mingid jubinad veel ja kui veab siis ka ülejäänu :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2564
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp
ma jätkan hetkeks OT'd. Miks on K-jet pita? :roll:
Ja karpa ei ole vast ikka kuivem ja puhtam, minuarust ka mitte lihtsam :lol:
Soovitan igatahes mehaanilisega käppa harjutada (või on mulle lihtsalt liiga hea komplekt sattunud 8) )
OT off!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

raunz kirjutas:Sealt nimistust puudu veel plokikaas, elektristik, süüde ja igasugu vidinaid veel...

Selle esimese saaksid minu käest loodetavasti lähiajal, mingid jubinad veel ja kui veab siis ka ülejäänu :)
eks ma jah tulen sellel ploki kaanele varsti järgi!
igastahes selle võtan ära ja vb kui sul need püstakud alles siis need ka ma vaatasin et mul seal hakkab asi nutuseks minema!
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp
ei mul ikka meh pritse plokikaas olemas ,raunzilt saab!
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

pr117 kirjutas:
Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp
ma jätkan hetkeks OT'd. Miks on K-jet pita? :roll:
Ja karpa ei ole vast ikka kuivem ja puhtam, minuarust ka mitte lihtsam :lol:
Soovitan igatahes mehaanilisega käppa harjutada (või on mulle lihtsalt liiga hea komplekt sattunud 8) )
OT off!
ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P
Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.
pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita? :roll:
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Ruut kirjutas:
enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P
Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.
pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita? :roll:
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.
Niipalju Ruudu toetuseks veel, et mina isiklikult ei ole ka eriti palju korralikult töötavaid meh pritsega autosid näinud ja keegi ei taha nende reguleerimisest/remondist midagi kuulda. Ise pooldan ka karpat, sellest käib tavaliselt mõistus üle, lihtsamini remonditav ja varuosad ka pisut soodsamad reeglina.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

mul peaks olema olemas kõik 1,8i jupid.Sai kunagi üks laiali lammutatud.Minu oma töötas küll ilma mingite jamadeta 2aastat.
e21 3xx
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

minul pole 1.8 pritsega mingeid jamasid olnud. auto peres olnud nüüdseks juba 13 aastat. viimased 1.5 aastat küll enam-jaolt seisnud, kuid alles täna panin käima jälle, ning töötab kenasti.

Edit: jah, 2.3 on jamasid olnud, kuid need tingitud pigem pikast seisimisest ma arvan.
Viimati muutis Bronco, 25 Mai 2007 20:19, muudetud 1 kord kokku.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2636
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Bronco kirjutas:minul pole 1.8 pritsega mingeid jamasid olnud.
ma pidasin silmas 2,3 aga võibolla mäletasin valesti.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

arx323 kirjutas:mul peaks olema olemas kõik 1,8i jupid.Sai kunagi üks laiali lammutatud.Minu oma töötas küll ilma mingite jamadeta 2aastat.
mis sa tahad selle eest
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

tõnis kirjutas:
Ruut kirjutas:
enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P
Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.
pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita? :roll:
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.
Niipalju Ruudu toetuseks veel, et mina isiklikult ei ole ka eriti palju korralikult töötavaid meh pritsega autosid näinud ja keegi ei taha nende reguleerimisest/remondist midagi kuulda. Ise pooldan ka karpat, sellest käib tavaliselt mõistus üle, lihtsamini remonditav ja varuosad ka pisut soodsamad reeglina.
autopealt ei tasu kunagi kokku hoida ja eks mulle meeldiks rohkem pritse kui karpa!
ma ei salli jälle karpasid!
Vasta