Ühisprojekt : Sõidurõõm 5 / Öös on asju 4

Vasta
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Ühisprojekt : Sõidurõõm 5 / Öös on asju 4

Postitus Postitas Cardo »

Ühismäng " Sõidurõõm 5/ öös on asju 4 " koosneb Eestimaa teedel ja tänavatel automargiga BMW ja Saab / Alfa sõitmisest ja selle käigus punktide ja vihjete kogumisest. Sel korral on tegemist on kahe autoklubi ühise mänguga.
Toimumine
1 Mängu toimumise info avalikustatakse 6 detsembril 2008.a.
2 Registreerumine algab 2 nädalat enne mängu toimumist BMW Klubi foorumis selleks loodud alamrubriigis ja lõpeb 48h enne mängu toimumist.
3 Järjekorras viies võistlusmäng toimub 10 jaanuaril. 2009.a. kell 21:00 juhul, kui moodustub vähemalt 10 võistkonda.
4 Maksimaalne võistkondade arv on 20. (10 BMW + 10 Saab)
5 Kogunemine on Ülemiste parklas.
Reeglid
6 Osalemine on omal vastutusel. Korraldaja ei vastuta ürituse jooksul toimunud intsidentide eest.
7 30 minutit ennem üritust toimub võistlejate koosolek (punkt 5), kus informeeritakse üldiseid ülesandeid sisaldavaid fakte. Kohalolek on kõikidel võistkondadel kohustuslik ( va. kodused abilised ).
8 Peakohtunikul on õigus teha ürituse eel ja käigus reeglitesse ettenägematutest asjaoludest põhjustatud muudatusi, mis tehakse teatavaks võistlejate koosolekul. Muudatused viiakse ka sisse internetis olevasse reeglistikku võimalikult kiiresti. Võistluse käigus toimunud reeglite muudatusest antakse teada foorumis.
9 Mängu käigus tuleb lähtuda „Fair Play“ põhimõttest, st. igasugune kaasvõistleja tulemuste mõjutamine on keelatud.
10 Vastasvõistkondadele ei tohi anda vihjeid ega infot mis võivad mõjutada mängu tulemust.
11 Võistluse ajal ei tohi kahjustada loodust ega kontrollpunkte.
12 Võistluse käigus peab järgima kõiki Liikluseeskirja reegleid. Korraldajatel on õigus seda kontrollida. Võistluse toimumisest teavitatakse ka liikluspolitseid.
13 Konkurendi liikluseeskirjade rikkumisest võib teavitada politseid või kohtunikke, sündmust võib pildistada, filmida jms. Tõestatud rikkumise eest saab võistkond 2 lisapunkti. Politseile vahele jäänud võistkonnast võib teha sündmuse käigus pilti, eeskirju rikkunud võistkond diskvalifitseeritakse. Kõiki kehtivaid liikluseeskirju peab järgima.
14 Punktid tuleb läbida kohtunike poolt ettenähtud järjekorras, kui ei ole ette nähtud teisiti!
15 Igas punktis tuleb kirja panna auto odomeetri näit ning punkti leidmise kellaaeg. Need andmed tuleb edastada selleks moodustatud foorumisse ja/või blanketile.
16 Kõikide punktide läbimine ei ole kohustuslik. Võidab see kellel on kõige rohkem punkte.
17 Vastasvõistkondade abi kasutamine punkti otsingul on keelatud, kasutada võib infot vaid võistkonnasiseselt.
18 Mängu käigus jälgivad kohtunikud kontrollaegasid. Kontrollpunktide läbimine alla lubatud ajalimiidi tühistab võistkonna tulemused.
19 Kontrollpunktide lõhkumine ja demonteerimine on keelatud ja põhjendatud protesti korral ootab reegleid rikkunud võistkonda diskvalifitseerimine.
20 Organisaatorid läbivad kõik punktid enne ürituse toimumist ja kontrollivad nende õigsust.
21 Juhul kui võistkond ei leia neile antud punkti, siis on neil (punkt 57,58) teatud aja möödudes võimalik nõuda täiendavat vihjet.
22 Planeeritav raja läbimise aeg on 4-6 tundi.
23 Kontrollaeg on aeg, mille jooksul peavad kõik võistlejad võistluse lõpetama ja jõudma finišisse. Kontrollaeg tehakse teatavaks võistlejate koosolekul. Hiljem saabunud võistkonna kogu tulemus tühistatakse.
24 Reeglina järgitakse leitavate punktide asukohta märkides, et see ei oleks autoga ligipääsetavast kohast kaugemal kui 300 meetrit. Autodega ei tohi sõita haljasaladele ! Väike jalutuskäik ei tee halba ! Trajektoor mängu algpunktist ei ületa ideaalis 50 km raadiust.
25 Võistkonnad stardivad 3 minutilise intervalliga kaks autot korraga.
26 Vihje esimese punkti kohta saadakse 2 minutit enne stardihetke. Leitavad punktid võivad olla võistkondadele samad või erinevad, asetseda teineteisest kaugel või lähedal.
27 Aega arvestatakse peakohtuniku kella järgi GPS-i põhiselt kohaliku aja järgi !
28 Võrdsete punktisummade korral määrab võitja aeg, millega võistlus lõpetati.
28A Võistluse lõpupunkti määravad kohtunikud üldkoosolekul või mängu kestel. Üldiselt on see sama mis stardipunkt, kuid ei pruugi olla.
29 Vahefiniš on koht, mida peavad võistlejad võistluse käigus läbima kontrolllehtede üleandmiseks kohtunikele, uute vihjete saamiseks või võistkonna kontrollimiseks.
30 Vahefiniši alasse ei tohi siseneda korrektselt täitmata kontrolllehtedega.
31 Vahefiniši alas, kui seal on eelnevalt mõni võistkond tuleb moodustada autodest nn. elav järjekord, võistlejad EI TOHI autodest väljuda.
32 Peale starti või vahefinišist saadud vihjet tuleb koheselt lahkuda stardialast.
33 Stardiala on piirkond mis määratakse võistlejate üldkoosolekul.
34 Finiš suletakse 15 minutit peale võistkonna kontrollaja lõppu.
35 Võistluse kontrolllehed tuleb võistluse lõpetades koheselt üle anda peakohtunikule.
36 Tulemused selguvad ning tehakse teatavaks hiljemalt nädal pärast võistluse lõppu BMW Klubi foorumis.
37 Autasustamine toimub kohtunike poolt määratavas tehtavas kohas.
38 Alkoholi tarbimine võistluste ajal on keelatud !
39 Võistluse organisaatorid on Cardo, Marger, Janno, Kimmo, Iisak, Iff, Cyber
Osalemine
40 Osalemiseks tuleb moodustada võistkond ja sellest korraldajatele teada anda.
41 Võistkonna moodustab kapten, kes peab olnud olema BMW Klubi foorumi intensiivne kasutaja vähemalt 6 kuud enne mängu toimumist. Kaasosalejad ei pea olema foorumi kasutajad, kuid soovituslikult võiksid olla.
42 Osavõtutasu on 500 krooni võistkonna kohta. Tasumine toimub ülekandega võistluse peakohtuniku arvele vähemalt 48h enne võistluse toimumist. Täpsem info peakohtunikult võistkondade kaptenitele privaatsõnumina foorumis või e-kirja teel. See tagab võistlejatele ettevalmistatud võistlusraja ning vihjed raja läbimiseks. Osavõtutasu ei hõlma endas lisanduvaid kulutusi bensiinile, sidele jms.
43 Auhinna fondist ei ületa esikoha summa 1000 krooni, 2 ja 3 koht saavad proportsionaalselt esikohale auhinnatasud.
44 Auhinnafondist väljajagatava auhinnaraha suuruse määrab võistlejate vahel korraldajate komitee, kuid see on proportsionaalne vastavalt kohale.
45 Stardi järjekord moodustatakse võistkondade kogutud punkte arvestades ja jagatakse võistkondade vahel paremusjärjestuse teel, uutele võistkondadele loositakse järjestus peale varem osalenute registreerumist ja avaldatakse üldkoosolekul. Start toimub pööratud järjekorras, ehk suurima kogupunktidega võistkond stardib viimasena.
Võistkonnad
46 Igal võistkonnal peab olema nimi, mis ei sisalda roppusi ega muid ebatsensuurseid või ebanormaalseid väljendeid, tähistusi ja ei ületa 10 tähemärki.
47 Võistkond peab koosnema vähemalt kolmest liikmest, kellest üks on võistkonna kapten.
48 Kapten ei pea võistluse käigus olema ilmtingimata võistkonna autojuht, kuid peab võistluse jooksul olema võistkonna autos.
49 Võistkond koosneb võistlejatest, kellest vähemalt kolm on võistluse ajal autos.
50 Soovi korral on võimalik kasutada ka abiliiget või liikmeid, kes aitavad võistkonda kodusel teel näiteks internetist vastuseid otsides või interneti teel kohtunikega info vahetamiseks.
51 Autos viibivate liikmete arv on piiratud auto registreerimistunnistusel olevate istmekohtade arvuga, kuid ei tohi olla alla kolme inimese.
52 Võistkondadel peaks olema kaasas võistluseks hädavajalikud abivahendid: pastakad, pliiatsid, kirjapaberit, taskulamp, sidevahendid jne. Vajalik Tallinna ja Harjumaa kaardi olemasolu. Kasutada võib navigatsiooniseadmeid, sülearvutit jms. Kompass, pikksilm ja labidas on soovituslik.
Rada
53 Rada koosneb märgistatud või kirjeldatud punktidest, mida tuleb läbida korraldajate poolt ette nähtud järjekorras.
54 Kõik võistkonnad ei läbi punkte samas järjekorras. Vajaduse korral kasutatakse ka hajutust, tagades võistkondade radadele sama raskusaste.
55 Kontrollpunktid leitakse korraldajatelt saadud vihjete abiga. Vastavalt kasutatud vihjete arvule annab iga kontrollpunkt järgneva arvu punkte:
56 a. 1. vihje. Punkti kirjeldus mõistatusena – 5 punkti;
57 b. 2. vihje. Punkti geograafilisele asukohale suunav vihje( +1 minutit peale esimese vihje saamist ) – 3 punkti;
58 c. 3. Vihje. Punkti koordinaadid avalikustatakse(+5 minutit peale teise vihje saamist) - 1 punkt;
59 d. Punkt jääb läbimata – 0 punkti. Samas punkt loetakse mitte läbituks, kui selle leidmisele kulunud aeg ületab selleks kuluma pidanud ajast 40 minutit.
60 Vihje (punkt 57 - b,c ) edastatakse Sõidurõõmu foorumis vastavas teemas.
61 Lisapunkte saab iga tõestatud vihje/rikkumise eest 2 punkti.
62 Iga punkt on tähistatud Lisa 1 toodud sümboliga, mille esimesel küljel on kontrollkood, selle edastamisel vastavas alafoorumis korraldajatele saab järgmise sihtpunkti vihje.
63 Vihjeid antakse siis, kui võistkond seda kohtunikelt küsib. Kohtunikud arvestavad selleks orienteeruvalt punkti leidmiseks kuluma pidanud aega.
Lisa 1
64 Kontrollpunkti tähis.

Avalikustatakse umbes nädal enne võistluse algust !
e28
Vasta