Kokkutuleku 2008 järelkaja

Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Veel viktoriinist: Paar asja hakkasid huvitama. Kas Knorr (AG), mis on aegade algusest (XIX saj. keskpaik) tegelenud toiduainetööstuses ja Knorr-Bremse AG, kellele kuulus BMW 3 aastat, olid kuidagi seotud? Küss, et kuidas Knorr ja BMW kuulusid samasse gruppi?
See 9. küsimus oli kummaline. Õigemini õige vastus. Kui küsiti täiskabriode ehitamist, siis vastus B tundus vale. Ku see vastuse esimene osa TC1-st ära jätta, siis oleks olnud ok.
Huvitav, millel baseerub info M10 ventilaatori kohta. Kas tõesti on 60-ndatest kuni 80-date lõpuni ventika tiivik olnud ühte värvi. Peab kohe huvipärast hakkama ventikatelt BMW logo otsima, kuna iirc olen nainud küll musta ventikaga e30-neid

Palun mitte minust valesti aru saada. Ma ei taha mingit punktiarvestuse ümbervaatamist, ega muud taolist - lihtsalt tähelepanekud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Nüüd hakkavad ka viimased ilmselt saarelt mandrile tagasi jõudma. Ka tänane ilm oli seal super. Ööbimiskohaks varem külastatud Tõrvanina rand.

Mina ütlen, lihtsalt Suurepärane!

Emotsioonid on laes ning kõik oli positiivne. Ja mis nii positiivne ei olnud, osutus naljakaks.

Mina tänan omaltpoolt kõiki osalejaid. Me teeme seda kõik koos, iga järgnev aasta paremini (ja suuremini), kui eelnevatel!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

ventikas

Postitus Postitas Baur TC »

M10 ventikas on punane olnud = tehasestandart.

Ma ei välti, et kui sa tellib tänapäevast uus ventikas / varuosad, et värv on must. BMW toodab sarnaselt juppid uuesti, ja ajaloolised kujud, materjaalid ja värvid on siis tagareas. Funktsioon peab tagatud olema - sellest piisab - kahjuks.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

vastus

Postitus Postitas Baur TC »

See 9. küsimus oli kummaline. Õigemini õige vastus. Kui küsiti täiskabriode ehitamist, siis vastus B tundus vale. Ku see vastuse esimene osa TC1-st ära jätta, siis oleks olnud ok.
B on vale! E21 ja TC II. ei lähevad kokku.

Fa. Lumma ehitas E21 ümber ja kasutas E30 juppid et seda teostada.

Fa. Peters tegi seda varem, kui E21 oli suht uus asi, ja kasutas tugev profiilid mis oli kere all paigaldatud
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Sai ka saarelt äsja tagasi jõutud ja võib väita, et kaks selle suve parimat päeva seljadaga.
Tänud koraldajatele vaeva eest :)

Ja Priit tee see kaitse korda, niipalju närvikõdi pole vaja ka tekitada :D
Viimati muutis tanele28, 04 Aug 2008 16:21, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Jõudsin ka lõpuks koju peale pisikest ringi eestimaa peal. Üritus oli väga tore, palju uusi nägusid ja huvitavaid autosid. Jääme järgmist aastat ootama :)
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Vastus

Postitus Postitas Baur TC »

Paar asja hakkasid huvitama. Kas Knorr (AG), mis on aegade algusest (XIX saj. keskpaik) tegelenud toiduainetööstuses ja Knorr-Bremse AG, kellele kuulus BMW 3 aastat, olid kuidagi seotud? Küss, et kuidas Knorr ja BMW kuulusid samasse gruppi?
BMW ajalugu on suht keeruline:

Kunze-Knorr Bremsen AG tellis suht palju piduridetaillid Bayerische Motoren Werke AGś.
Siis oli ülevõtmine. Kunze-Knorr Bremsen AG ostis siis kõik BMW vara ära.

Nimi = Süddeutsche Bremsen AG tuli = (Grupp) = vastus.

1922 ostis Castiglioni sealt ainult nimi "Bayerische Motorenwerke AG" nagu kaubamärk ja mootoritehasevara jälle välja. Lisaks ostis ta Bayerische Flugzeugwerke AG ( kus oli vähe tegevus ja mootoritootmine kolis sealt sisse.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2633
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: Vastus

Postitus Postitas Ruut »

Baur TC kirjutas:BMW ajalugu on suht keeruline:
Wikipedias on see ajalugu suht hästi ära seletatud aga mulle jäi selgusetuks kas Knorr AG ja Knorr-Bremsen AG kuulusid samasse gruppi, et sealt oleks saanud vedada Knorri ja BMW ühte gruppi.
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_BMW
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 250
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas siim528 »

Ka mina jõudsin lõpuks Tartusse. Seljataga toredad 820 km.
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Siim, kuidas selle "BMW'd pole meie teema" tervitusega mandril on? :lol:
Viimati muutis Priit, 04 Aug 2008 21:03, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Minu pildid siis ka nüüd üleval galeriis:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album577
Viimati muutis tanele28, 04 Aug 2008 20:57, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

http://www.bmwclassic.ee/galerii/album359
Läks natuke valesti, äkki hr. Nuga liigutab mu galerii teiste juurde?
Vabandan pildi kvaliteedi osas ette ära, seebikas on lihtsalt suht vanur juba. Loodan, et pildilt midagi ikka näete :roll:
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1136
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Sain siis ka veidi aega ja seega ka mõni pilt minu poolt vaatamiseks.
Pilt
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album579
Kasutaja avatar
ingmarp
Klubiliige
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Jaan 2008 17:58
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas ingmarp »

Muud pildid üleval, panoraamiga pean veel maadlema, kui sellest üldse asja saab. http://www.bmwclassic.ee/galerii/album580
BMW 745iA Executive -84
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Koguskooriks jäi seekord 28 autot 8) Samas 2 neist viibisid kohal suhteliselt põgusalt ja 2-3 ei läind kokkutuleku suunitlusega 100% kokku.
Kurioosumina oli kohal 8 3-nda seeria autot, millest ükski polnud kinnise kerega :shock:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

nuga kirjutas:Koguskooriks jäi seekord 28 autot 8) Samas 2 neist viibisid kohal suhteliselt põgusalt ja 2-3 ei läind kokkutuleku suunitlusega 100% kokku.
Kurioosumina oli kohal 8 3-nda seeria autot, millest ükski polnud kinnise kerega :shock:
Üks kinnise keraga 3 seeria vist siiski oli.....
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

tanele28 kirjutas:Üks kinnise keraga 3 seeria vist siiski oli.....
See läks ülalmainitud 2-3 isendi alla :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

nuga kirjutas:
tanele28 kirjutas:Üks kinnise keraga 3 seeria vist siiski oli.....
See läks ülalmainitud 2-3 isendi alla :P
selge :oops: :)
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2552
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Valik minu pilte ka galeriisse lisatud.

Pilt

Kes mõnda täissuuruses soovib siis PS.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3081
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Punktide üldarvestus siis järgmine. Viktoriinipunktid läksid kirja nii nagu olid, autode ja väntvõlliviske punktid arvestasime n.ö. tagurpidi punktisüsteemis, kus viimane koht sai ühe punkti, eelviimane kaks jne. Seega mida rohkem osalejaid alal oli, seda rohkem punkte sai võitja. Võrdsete üldpunktide korral sai kõrgema koha kõrgemate autopunktidega osaleja selle erandiga, et esikohaheitluses tulevad mängu lisaalad. Ürituse peakorraldaja (mina :lol: ) auhinnaheitluses ei osalenud.
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta