Uunikute Talveralli 2011
Tagasi kodus ja ilma kadudeta. Oli tore ja hästi organiseeritud vanatehnikaüritus.
edit: pildid http://www.bmwclassic.ee/galerii/album841
edit: pildid http://www.bmwclassic.ee/galerii/album841
Viimati muutis Priit, 27 Veebr 2011 23:35, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Priit kirjutas:Tagasi kodus ja ilma kadudeta. Oli tore ja hästi organiseeritud vanatehnikaüritus.
Te saite seal mingisuguse esikoha korraks aga kuna te lahkusite jälle oma kängiga siis te jäite ilma sellest
Muidu oli lahe ja lõpus läks meil kõik valesti, peale viimast kiiruskatset läks vihaseks kimamiseks sõitsime 30km valesti kuskil (kaardilugeja oli vähe väsinud ) ja pärast vaatasin, et suurim kiirus oli meil 133,5kmh ja keskmine 70kmh (metsavahel) ja kokku sai sõidetud 865km
745, R-23, R-12
Ka kodus tagasi. Palju õnne Priidu tiimile turisti esikoha puhul, millest te kahjuks ilma jäite, samuti õnnitlused Hassole ja Ruudule sportklassi 1. ja 3. koha puhul.
Üritus ise oli väga lahe nagu alati. Ilm oli hea, teed olid mõnusad lumised-jäised ja tehnika pidas ka väga hästi vastu. Kuna Haanja kandis tuli teha plaaniväline peatus ning hiljem kaotatud aega tagasi teha, said selgeks kaks asja - järgmine aasta tahaks sõita sportklassis ja sellest tulenevalt on vaja hakata järgmise talveralli jaoks tõsisemalt ka uut masinat otsima. Seitsmekaga Haanja 3D-teid 70-80-ga sõita oli küll väga fun, aga risk autot ära lõhkuda on liiga suur.
Üritus ise oli väga lahe nagu alati. Ilm oli hea, teed olid mõnusad lumised-jäised ja tehnika pidas ka väga hästi vastu. Kuna Haanja kandis tuli teha plaaniväline peatus ning hiljem kaotatud aega tagasi teha, said selgeks kaks asja - järgmine aasta tahaks sõita sportklassis ja sellest tulenevalt on vaja hakata järgmise talveralli jaoks tõsisemalt ka uut masinat otsima. Seitsmekaga Haanja 3D-teid 70-80-ga sõita oli küll väga fun, aga risk autot ära lõhkuda on liiga suur.
BMW 745iA Executive -84
kah kodus tagasi löpuks...ralli oli lahe nagu alati. Isegi oleks suutnud priidule konkurentsi pakkuda aga krt mingi tutikas renooo otsustas et seda kohe mitte ei juhtu
Aga önnitlused teistele
Järgmine aasta samal ajal uuesti...vb isegi sport klassis vöi bmw.ga
Aga önnitlused teistele
Järgmine aasta samal ajal uuesti...vb isegi sport klassis vöi bmw.ga
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Sisuliselt pani EKBK selle ralli siis kinni, mõlemas klassis. Ja selle ilma jäämisega on nagu on- võit on võit, vahet pole kelle riiulis on karikas.ingmarp kirjutas:Ka kodus tagasi. Palju õnne Priidu tiimile turisti esikoha puhul, millest te kahjuks ilma jäite, samuti õnnitlused Hassole ja Ruudule sportklassi 1. ja 3. koha puhul.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Rõõmustavad uudised
Esiteks tundub, et see e12 518 on üks kõige paremaid autosid talveralliks (samamoodi, nagu Priit esikoha sai, sain mina vist kolmanda eelmine aasta?). Päris kõrged kohad
Teiseks võib vist öelda, et ükski EKBK auto ei lagunenud ralli jooksul ära - rääkisin Hassoga ka täna, tal oli ka kõik ok. Seega vist "probleemivabade reiside" teemasse suurt midagi juurde kirjutada pole.
Tubli sooritus!
Esiteks tundub, et see e12 518 on üks kõige paremaid autosid talveralliks (samamoodi, nagu Priit esikoha sai, sain mina vist kolmanda eelmine aasta?). Päris kõrged kohad
Teiseks võib vist öelda, et ükski EKBK auto ei lagunenud ralli jooksul ära - rääkisin Hassoga ka täna, tal oli ka kõik ok. Seega vist "probleemivabade reiside" teemasse suurt midagi juurde kirjutada pole.
Tubli sooritus!
Lahe üritus! Meie tulemus oli uskumatu arvestades, mis meil tegelikult rajal toimus. Kolmandas kohas oli oma osa ka sellel, et iirc tegelik esimene ja kolmas koht autasustamisele välja ei ilmunud. Aga kes seda hiljem enam mäletab, kui kaminasimsilt kolmanda koha karikat silmitsed
Esimest korda 10. aastase ralli ajaloo oli loodud sportklass ja jäi mulje, et korraldajad olid legendi lasknud paar näpukat. Meie ekslesime nii LK2-Vaoküla eel kui järel ning kaotasime ca 50 min. Lisaks sellele läks pärast LK3-Piiroja katset rehv tühjaks. Kuna tagavara oli poolslikk banaani kujuga, siis otsustasime olemasoleva remontida. Töökoja otsimine ja rehvivahetus andis veel 25 min. ideaalajale otsa. Peale lõunapausi läks aga vist kõik enamvähem kümnesse. Misso lisakatsel hakkas kütuse näidik punasele lähenema ja pidime veel haagi tegema Vastseliina tanklasse. Lõpetasime vist eelviimase ekipaažina.
Esimest korda 10. aastase ralli ajaloo oli loodud sportklass ja jäi mulje, et korraldajad olid legendi lasknud paar näpukat. Meie ekslesime nii LK2-Vaoküla eel kui järel ning kaotasime ca 50 min. Lisaks sellele läks pärast LK3-Piiroja katset rehv tühjaks. Kuna tagavara oli poolslikk banaani kujuga, siis otsustasime olemasoleva remontida. Töökoja otsimine ja rehvivahetus andis veel 25 min. ideaalajale otsa. Peale lõunapausi läks aga vist kõik enamvähem kümnesse. Misso lisakatsel hakkas kütuse näidik punasele lähenema ja pidime veel haagi tegema Vastseliina tanklasse. Lõpetasime vist eelviimase ekipaažina.
Viimati muutis Ruut, 28 Veebr 2011 10:22, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Minuarust peaks korraldaja arvestama sellega, et kõigil ekipaažidel ei ole võimalik poole öö ajal toimuvat autasustamist ära oodata. Ma nagu vaikselt eeldasin et sel aastal sellist asja ei ole (nagu mõnele teada, jäi sama auto eelmine aasta ilma oma kolmandast kohast).
Nagu öeldud, võit on võit ja numbrid räägivad enda eest.
Nagu öeldud, võit on võit ja numbrid räägivad enda eest.
Viimati muutis Priit, 03 Mär 2011 10:04, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Korraldajal on omad reeglid ja need on aastate jooksul välja kujunenud. Ei tasu eeldada, et nad neid lihtsalt muutma hakkavad Te oleksite võinud ka ainult ühe ekipaaži liikme end esindama jätta.
Õhtune pidu on oluline osa kogu üritusest ja need kes varem ürituselt lahkuvad, ei austa korralduskomitee tööd
Õhtune pidu on oluline osa kogu üritusest ja need kes varem ürituselt lahkuvad, ei austa korralduskomitee tööd
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Üritus oli väga lahe ja läks edukalt. Kui just välja arvata see haigus mis laupäeva hommikul oli külla tulnud ja on hetkel veelgi süvenenud.
Kuid hoolimata sellest sai üritus edukalt läbitud ja üllatuseks oli meie tiimile ka auhinnaline koht. Mida oma ekslemiste ja igalt marsruudilt kogutud trahvi minutitega saime.
Kõige ekstreemsem oli AKP2-el põldude vahelisel teel ootamatult ette tulnud trampliinid. Neid oli seal 3 või neli ( ei jõudnud lugeda ) kui sinna päris korraliku hooga sisse sadasime. Auto rappus ja asjad lendasid mööda autot. Jäime kohe seisma ja vaatasime Hassoga teineteisele otsa ja mõtlesime, et siin on meie finiš. Ronisime autost välja tegime tiiru peale ja vaatasime auto alla ka ja üllatuseks oli kõik korras.
Üritus oli igati tasemel ja loodetavasti järgmisel aastal ka stardis
Kuid hoolimata sellest sai üritus edukalt läbitud ja üllatuseks oli meie tiimile ka auhinnaline koht. Mida oma ekslemiste ja igalt marsruudilt kogutud trahvi minutitega saime.
Kõige ekstreemsem oli AKP2-el põldude vahelisel teel ootamatult ette tulnud trampliinid. Neid oli seal 3 või neli ( ei jõudnud lugeda ) kui sinna päris korraliku hooga sisse sadasime. Auto rappus ja asjad lendasid mööda autot. Jäime kohe seisma ja vaatasime Hassoga teineteisele otsa ja mõtlesime, et siin on meie finiš. Ronisime autost välja tegime tiiru peale ja vaatasime auto alla ka ja üllatuseks oli kõik korras.
Üritus oli igati tasemel ja loodetavasti järgmisel aastal ka stardis
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.