BMW e10 1502, '75 krad

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Kindlasti! :P
Õnneks rohkem vast ebameeldivadi üllatusi tulla ei tohiks eelnevalt tehtud tööde osas.
BMW e10, 1502
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ruut »

krad kirjutas:Alla läheb 2002 tagasild ehk lisana tuleb juurde stabikas ning pidurid on 20mm suuremad. 1502 originaal on 230mm ja 2002 omad on 250mm.
1502 ja 2002 olid tehasest samas mõõdus tagumised trumlid. Ainuke, millel olid suuremad, oli 2002 turbo. Tõenäoliselt on sinu sillale tehtud üsna levinud pidurite upgrade, ehk siis paigaldatud e21 trumlid. Ise tegin ka sama paar aastat tagasi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Vb sõnastasin natuke halvasti. Uued õõtsad mis ostsin peaksid olema 2002 omad, ilmselt siis turbo variant (suuremad). Trumleid seal kaasas polnud, ehk enne varuosade tellmist tuleb kindlasti üle mõõta.
Praegu mis all on/oli on 1502 originaalid.
BMW e10, 1502
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ruut »

Nüüd su jutt läheb veidi segaseks. Tagumised õõtsad on kõigil 02-l ühesugused 1502-2002 turbo, samuti ka sillatala peaks sama olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Õõtsad küll aga piduri osasid mõtlesin just õõtsade küljes.
BMW e10, 1502
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ruut »

Seal õõtsa küljes on pidurikandur (brake carrier), ehk siis plekk kuhu kinnituvad klotsid ja töösilinder. Kui see on 250mm trumlile, siis jõuan tagasi oma esialgse kommentaari juurde, et keegi on sinna juba jõudnud e21 jupid keerata ;)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Ehk siis 2002 turbo ja e21 tagumised pidurid on 1:1 samad.
Vaatasin ka wallothnesch's tootekoode, need klapivad.

Mis e10'l ja e21'l veel samad on?
BMW e10, 1502
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ruut »

Tootekoodide võrdluseks on palju paremaid lehekülgi, kui w&n.
http://www.realoem.com/bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bmwfans.info/" onclick="window.open(this.href);return false;

Oma 02 püsikiirusliigendid sain varase e21 alt. M10 Mootorid, käigukastid loomulikult jne.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 381
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas airhead »

Esipidurid on samuti lihtne ja suht soodne suuremaks ajada, e21 315-320 rummud, e21 323 ventileeritud kettad ja volvo 200 sarja sadulad.
Omal tehtud ja tõesti üsna "keera külge" lahendus. Ainult pidurite tolmukatted tuleb veidi avaramaks lõigata.

74- edasi e10 on päris paljud elektrividinad ka samad mis e21
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas arx323 »

airhead kirjutas:Esipidurid on samuti lihtne ja suht soodne suuremaks ajada, e21 315-320 rummud, e21 323 ventileeritud kettad ja volvo 200 sarja sadulad.
Omal tehtud ja tõesti üsna "keera külge" lahendus. Ainult pidurite tolmukatted tuleb veidi avaramaks lõigata.

74- edasi e10 on päris paljud elektrividinad ka samad mis e21
4 kolvilisel sadulal vaja ka kinnitus augud ovaalseks freesida.
e21 3xx
Kasutaja avatar
airhead
Klubiliige
Postitusi: 381
Liitunud: 13 Sept 2008 19:35

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas airhead »

arx323 kirjutas: 4 kolvilisel sadulal vaja ka kinnitus augud ovaalseks freesida.
:shock: :?: minul küll mingit augu probleemi ei tekkinud, seibiga oli vaja distanseerida sadulat ketta suhtes ainult.
e6 2000 Touring `73
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas arx323 »

Aga kuidas klotsi ja ketta äär omavahel istusid - ilusti tasa jah.Ei usu kahjuks.Ilma modifitseerimata ei istu perfektselt kokku.Tehtud nähtud 8)
e21 3xx
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ruut »

Väidetavalt aitab selle probleemi vastu Mini One vent ketaste kasutamine.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Täna läks auto liivapritsi ära. Loodetavasti järgmise nädala lõpus saan ta uuesti kätte, seejärel sillad alla ja läheb kohe plekki edasi.
Liivapritsi otsustasin sellisesse ettevõttesse viia nagu OÜ Piraal.
Kere tõstes käru peale osutus see kergemaks kui algul arvasin :P
Pilt
Pilt

Vahepeal veel nipet näpet teinud.
Pedaalide süsteem sai uuenduskuuri. Läbi roostetanud koht sai lastud ära keevitatud, ning pärast uus värv selga. Mõned vedrud ja muud pudinad said ka uued tellitud
Pilt
Pilt
Pilt

Pidurite kohapealt veel küsimus. Mis vahet on turboka ja tavalise mudeli käsipiduri trossidel. Turboka oma pikem?
Viimati muutis krad, 29 Mär 2016 18:55, muudetud 1 kord kokku.
BMW e10, 1502
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ruut »

Turbo oma peaks olema veidi pikem jah. Ma oma 02 teemas vist veidi lahkasin seda tagumiste pidurite teemat ja modifitseerisin veidi detaile, et tavalise trossiga asi töötama hakkaks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Täna sain auto liivapritsist kätte. Tööga igati rahul.
Muidugi enne kui kere roostes oli nägi asi natuke parem välja. Neid plötserdusi tuli pahtli ja värvi alt nüüd veel välja.
Kui kedagi huvitab siis tehtud töö eest küsiti 220.- ja aega läks neil tegemiseks 5 tundi.
Mõnedest hullematest kohtadest pildid panen siia üles. Päris kõike ei hakka panema.
Katus ja tagumised küljed jäid selle pärast tegemata et liivaprits plekki lainesse ei viiks.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sillad said alla ja niimoodi veereb ta keretöödesse ära kuhu jääb pikemaks ajaks.
Pilt
Viimati muutis krad, 29 Mär 2016 18:59, muudetud 1 kord kokku.
BMW e10, 1502
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ammy69 »

Kus kohas pritsis käisid ja kes keretöid tegema hakkab?
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Liivapritsis käis Piraal'is ja keretöödega tegeleb mu tuttav.
BMW e10, 1502
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas raunz »

Autoomaniku soovil teema puhastatud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 125
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad »

Paar huumori pilti:
Pilt
Pilt

Tasa ja targu
Pilt
Pilt
Pilt
BMW e10, 1502
Vasta