BMW e10 1502, '75 krad
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Kindlasti!
Õnneks rohkem vast ebameeldivadi üllatusi tulla ei tohiks eelnevalt tehtud tööde osas.
Õnneks rohkem vast ebameeldivadi üllatusi tulla ei tohiks eelnevalt tehtud tööde osas.
BMW e10, 1502
Re: BMW 1502, '75 krad
1502 ja 2002 olid tehasest samas mõõdus tagumised trumlid. Ainuke, millel olid suuremad, oli 2002 turbo. Tõenäoliselt on sinu sillale tehtud üsna levinud pidurite upgrade, ehk siis paigaldatud e21 trumlid. Ise tegin ka sama paar aastat tagasi.krad kirjutas:Alla läheb 2002 tagasild ehk lisana tuleb juurde stabikas ning pidurid on 20mm suuremad. 1502 originaal on 230mm ja 2002 omad on 250mm.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Vb sõnastasin natuke halvasti. Uued õõtsad mis ostsin peaksid olema 2002 omad, ilmselt siis turbo variant (suuremad). Trumleid seal kaasas polnud, ehk enne varuosade tellmist tuleb kindlasti üle mõõta.
Praegu mis all on/oli on 1502 originaalid.
Praegu mis all on/oli on 1502 originaalid.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Nüüd su jutt läheb veidi segaseks. Tagumised õõtsad on kõigil 02-l ühesugused 1502-2002 turbo, samuti ka sillatala peaks sama olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Õõtsad küll aga piduri osasid mõtlesin just õõtsade küljes.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Seal õõtsa küljes on pidurikandur (brake carrier), ehk siis plekk kuhu kinnituvad klotsid ja töösilinder. Kui see on 250mm trumlile, siis jõuan tagasi oma esialgse kommentaari juurde, et keegi on sinna juba jõudnud e21 jupid keerata
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Ehk siis 2002 turbo ja e21 tagumised pidurid on 1:1 samad.
Vaatasin ka wallothnesch's tootekoode, need klapivad.
Mis e10'l ja e21'l veel samad on?
Vaatasin ka wallothnesch's tootekoode, need klapivad.
Mis e10'l ja e21'l veel samad on?
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Tootekoodide võrdluseks on palju paremaid lehekülgi, kui w&n.
http://www.realoem.com/bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bmwfans.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
Oma 02 püsikiirusliigendid sain varase e21 alt. M10 Mootorid, käigukastid loomulikult jne.
http://www.realoem.com/bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bmwfans.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
Oma 02 püsikiirusliigendid sain varase e21 alt. M10 Mootorid, käigukastid loomulikult jne.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Esipidurid on samuti lihtne ja suht soodne suuremaks ajada, e21 315-320 rummud, e21 323 ventileeritud kettad ja volvo 200 sarja sadulad.
Omal tehtud ja tõesti üsna "keera külge" lahendus. Ainult pidurite tolmukatted tuleb veidi avaramaks lõigata.
74- edasi e10 on päris paljud elektrividinad ka samad mis e21
Omal tehtud ja tõesti üsna "keera külge" lahendus. Ainult pidurite tolmukatted tuleb veidi avaramaks lõigata.
74- edasi e10 on päris paljud elektrividinad ka samad mis e21
e6 2000 Touring `73
Re: BMW e10 1502, '75 krad
4 kolvilisel sadulal vaja ka kinnitus augud ovaalseks freesida.airhead kirjutas:Esipidurid on samuti lihtne ja suht soodne suuremaks ajada, e21 315-320 rummud, e21 323 ventileeritud kettad ja volvo 200 sarja sadulad.
Omal tehtud ja tõesti üsna "keera külge" lahendus. Ainult pidurite tolmukatted tuleb veidi avaramaks lõigata.
74- edasi e10 on päris paljud elektrividinad ka samad mis e21
e21 3xx
Re: BMW e10 1502, '75 krad
minul küll mingit augu probleemi ei tekkinud, seibiga oli vaja distanseerida sadulat ketta suhtes ainult.arx323 kirjutas: 4 kolvilisel sadulal vaja ka kinnitus augud ovaalseks freesida.
e6 2000 Touring `73
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Aga kuidas klotsi ja ketta äär omavahel istusid - ilusti tasa jah.Ei usu kahjuks.Ilma modifitseerimata ei istu perfektselt kokku.Tehtud nähtud
e21 3xx
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Väidetavalt aitab selle probleemi vastu Mini One vent ketaste kasutamine.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Täna läks auto liivapritsi ära. Loodetavasti järgmise nädala lõpus saan ta uuesti kätte, seejärel sillad alla ja läheb kohe plekki edasi.
Liivapritsi otsustasin sellisesse ettevõttesse viia nagu OÜ Piraal.
Kere tõstes käru peale osutus see kergemaks kui algul arvasin
Vahepeal veel nipet näpet teinud.
Pedaalide süsteem sai uuenduskuuri. Läbi roostetanud koht sai lastud ära keevitatud, ning pärast uus värv selga. Mõned vedrud ja muud pudinad said ka uued tellitud
Pidurite kohapealt veel küsimus. Mis vahet on turboka ja tavalise mudeli käsipiduri trossidel. Turboka oma pikem?
Liivapritsi otsustasin sellisesse ettevõttesse viia nagu OÜ Piraal.
Kere tõstes käru peale osutus see kergemaks kui algul arvasin
Vahepeal veel nipet näpet teinud.
Pedaalide süsteem sai uuenduskuuri. Läbi roostetanud koht sai lastud ära keevitatud, ning pärast uus värv selga. Mõned vedrud ja muud pudinad said ka uued tellitud
Pidurite kohapealt veel küsimus. Mis vahet on turboka ja tavalise mudeli käsipiduri trossidel. Turboka oma pikem?
Viimati muutis krad, 29 Mär 2016 18:55, muudetud 1 kord kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Turbo oma peaks olema veidi pikem jah. Ma oma 02 teemas vist veidi lahkasin seda tagumiste pidurite teemat ja modifitseerisin veidi detaile, et tavalise trossiga asi töötama hakkaks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Täna sain auto liivapritsist kätte. Tööga igati rahul.
Muidugi enne kui kere roostes oli nägi asi natuke parem välja. Neid plötserdusi tuli pahtli ja värvi alt nüüd veel välja.
Kui kedagi huvitab siis tehtud töö eest küsiti 220.- ja aega läks neil tegemiseks 5 tundi.
Mõnedest hullematest kohtadest pildid panen siia üles. Päris kõike ei hakka panema.
Katus ja tagumised küljed jäid selle pärast tegemata et liivaprits plekki lainesse ei viiks.
Sillad said alla ja niimoodi veereb ta keretöödesse ära kuhu jääb pikemaks ajaks.
Muidugi enne kui kere roostes oli nägi asi natuke parem välja. Neid plötserdusi tuli pahtli ja värvi alt nüüd veel välja.
Kui kedagi huvitab siis tehtud töö eest küsiti 220.- ja aega läks neil tegemiseks 5 tundi.
Mõnedest hullematest kohtadest pildid panen siia üles. Päris kõike ei hakka panema.
Katus ja tagumised küljed jäid selle pärast tegemata et liivaprits plekki lainesse ei viiks.
Sillad said alla ja niimoodi veereb ta keretöödesse ära kuhu jääb pikemaks ajaks.
Viimati muutis krad, 29 Mär 2016 18:59, muudetud 1 kord kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Kus kohas pritsis käisid ja kes keretöid tegema hakkab?
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Liivapritsis käis Piraal'is ja keretöödega tegeleb mu tuttav.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Autoomaniku soovil teema puhastatud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008