BMW e28 524td to 525i

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
karl123456
Postitusi: 91
Liitunud: 01 Nov 2014 18:36
Asukoht: Tartu/ jõgeva

BMW e28 524td to 525i

Postitus Postitas karl123456 »

Oktoober 2014 soetatud Kokkujooksnud mootoriga hai. Eelmine omanik oli üle äärekivi õlivanni puru sõitnud ja siis edasi koju proovinud minna.
Auto aastast 1987
Mõned pildid: Pilt
Pilt

Autol pmliselt alt puudusid küljekarbid ja esitiibade alt oli täiesti mäda( nüüd juba uued keevitatud) aga muus osas oli täiesti hea.
Uue mootori sain kasutaja Janish käest. Selle läks otsa vana plokikaan ja teine nukkvõll.
Viimati muutis karl123456, 22 Aug 2018 19:21, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
karl123456
Postitusi: 91
Liitunud: 01 Nov 2014 18:36
Asukoht: Tartu/ jõgeva

Re: BMW e28 524td '87

Postitus Postitas karl123456 »

Moto kenasti peal. Pihustid stenditud
Pilt
Viimati muutis karl123456, 29 Apr 2017 18:31, muudetud 1 kord kokku.
Aaro
Postitusi: 20
Liitunud: 13 Mai 2008 13:15

Re: BMW e28 524td '87

Postitus Postitas Aaro »

karl123456 kirjutas:lillaks läinud tehase toonklaas.
Kas tegu ikka lillaks läinud asjaga? Praegugi on võimalik osta lillat toonklaasi. Ma pigem arvan, et too aeg äkki ei olnudki muud tooni valida või siis oligi äkki tahtlik valik selline panna.
Targemad muidugi võivad parandada...
Kasutaja avatar
karl123456
Postitusi: 91
Liitunud: 01 Nov 2014 18:36
Asukoht: Tartu/ jõgeva

Re: BMW e28 524td '87

Postitus Postitas karl123456 »

Toonikiled lähevad ajaga lillakaks. Odavamad eriti ruttu. Tehase omad need toonkiled tõesti pole vaatasin valesti. Tehasest hoopis roheline päikesevastane riba esiklaasil üleval servas.
Viimati muutis karl123456, 22 Aug 2018 19:23, muudetud 1 kord kokku.
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Re: BMW e28 524td '87

Postitus Postitas JanekEnde »

Odav toonkile pandud, enda 28-l oli samamoodi. Sooja suveilmaga on hea maha kakkuda :D
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Kasutaja avatar
karl123456
Postitusi: 91
Liitunud: 01 Nov 2014 18:36
Asukoht: Tartu/ jõgeva

Re: BMW e28 524td to 525i

Postitus Postitas karl123456 »

Süüdet ei saanud heaks sest pump oli läbi ja ühes silindris polnud survet. Sai teine diiselmootor peale pandud ja asja paika.

Nüüd aga plaan auto peale panna 2.5L 141kw bensiinimootor m50b25 non vanos. Plaanis on jätta originaal differ, millel 3.15 ülekanne ja org kardaan, millel suur poldivahe (96mm). Sinna otsa istub täpselt m52b28 käigukast, mille 5. käik on 1:1 Ülekandega. Ehk peaks tegema 2414 RPM kui sõita 90km/h.

Olemas ka getrag 260 käigukast, mis oli mootoriga kaasas ja üks ZF typ S5-16, mis peaks olema m20 oma.

Probleemideks pidurivõimendi..
Originaal pidurivõimendi ei mahu ära. Sisselaskekollektor pidi ette jääma ja ruumi diagonaalis 18cm.
Peab leidma pidurivõimendi, mis ära mahub. Peaks olema ka võimalus tuua mootor ette poole, et vana võimendi ära mahuks ?

Hetkel vaja korralikult kapotialune korda teha, mis mõnest kohast kohutav.
Pilt
Pilt
Viimati muutis karl123456, 11 Juun 2016 15:29, muudetud 1 kord kokku.
s2si
Postitusi: 132
Liitunud: 04 Mai 2010 23:17

Re: BMW e28 524td to 525i

Postitus Postitas s2si »

Minu vana masin. Juba aastal 2012 olid karbid väga läbi ja miljon muud häda vaevamas ja sai odavalt maha müüdud vanemale mehele Tartu kandist, kes pidi sellest ja mingist teisest ühe korraliku kokku tegema. Ise sain selle mingi noore vene kuti käest, kes oli kapoti ja uksepolstritega mingit porri teinud. Mootor oli samas tollal väga hea ja ergas, kuigi karteripõhi tilkus juba minu kätte jõudes läbi. Head asjad olid tagumine antitiib, M rool ja tagumised peatoed.
Kasutaja avatar
karl123456
Postitusi: 91
Liitunud: 01 Nov 2014 18:36
Asukoht: Tartu/ jõgeva

Re: BMW e28 524td to 525i

Postitus Postitas karl123456 »

Mootoriruum keevitatud Liivapritsitud krunditud värvitud ja lakitud.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
karl123456
Postitusi: 91
Liitunud: 01 Nov 2014 18:36
Asukoht: Tartu/ jõgeva

Re: BMW e28 524td to 525i

Postitus Postitas karl123456 »

Pilt
Pilt
Vasta