2. leht 6-st

Postitatud: 21 Juul 2006 07:09
Postitas Renx
kui paaki peaks vaja minema, siis mul täitsa olemas 528 paak 8)

Postitatud: 21 Juul 2006 11:55
Postitas tanele28
Renx kirjutas:kui paaki peaks vaja minema, siis mul täitsa olemas 528 paak 8)
Tänan pakkumast aga endalgi rohkem kui üks e28 kasutatud paak aga kippuvad kõik üsna roostes olema, ühesõnaga sai siis uus paak ära tellitud täna, esmaspäeval peaks kätte saama peab vaikselt renoveerima hakkama seda kütusemajandust :)

Postitatud: 21 Juul 2006 13:58
Postitas enthusiast
Mul ilmnes sama jama viimane kord kui paagi kõrini täis panin....hakkas lekkima ülevalt, enne pole jama olnud nagu.:?

Postitatud: 21 Juul 2006 14:05
Postitas tanele28
enthusiast kirjutas:Mul ilmnes sama jama viimane kord kui paagi kõrini täis panin....hakkas lekkima ülevalt, enne pole jama olnud nagu.:?
Nad kippuvad jah mädanema sealt kust kinnitub tankuri toru paagi külge ja paagiõhutus välja tuleb nii et kurguni paagiga lekkib, mul oli sama viga et täispaagiga lekkis ainult, aga katkise bensupaagiga pole just parim mõtte ringisõita :(

Postitatud: 21 Juul 2006 14:43
Postitas enthusiast
Kui saladus pole, mis uus paak UM-is maksis?

Postitatud: 22 Juul 2006 01:02
Postitas tanele28
UMis maksab paak natuke üle 3tuhande, ma panen b osa mis ei ole küll vägapalju odavam aga saab kiiremini kätte, ei pea ootama paar nädalat :)

Postitatud: 24 Juul 2006 21:44
Postitas tanele28
Uus paak, klapikambrikaane tihend ja rõngastihend käes, nüüd ootan veel UMist mootori patju ja stabika pukse.

Nädalavahetus paistab üsna kiire tulema, tahaks paagi aära vahetada veidi summutit vaadata, klappidregullida, stabikapuksid vahetada ja vb ka mootoripadjad ära vahetada kui jõuab.

Täna sai ka veidi autoga tegeletud nimelt eemldasin oma autolt suurte kõlariaukudega aknalaua tagant ja asendasin orginaaliga ja vahetasin välja katkise tuhatoosi ümbruse, terve vastu :)
Kokkutulekuks tahaks auto paremasse vormi ajada.

Mõned pildid ka siis jubinatest:
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 31 Juul 2006 02:01
Postitas tanele28
Sai siis kaheks päevaks Tõnise juurde "telkima sõidetud" reedel, ennem veel linnnapeal juppe otsitud.
Nimelt defitsiidiks osutusid 8sasele kütusevoolikule sobivad klambrid ja UMist polnd mu pukside ja patjade kohta ka midagi kuulda.
Klambrid siis õnnestus saada lõppuks ja UMis käigust oli ka kasu sain oma asjad sealt kätte nad ei olevat veel jõudnud märku anda et asjad kohal :?
Sai siis kogu kraam autosse visatud mis oli üsna täis peale seda natuke süüa veel ostetud ja minek.
Mõned pildid siis autost ka:

Pilt

Pilt

Pildid siis uudest juppidest:

Pilt

Pilt

Esimesena sai siis asutud uue paagi roostekindlamaks muutmise kallale, b osa orginnalvärv oli ikka väga õhuke, liivapaberiga sai veid karestatud siis paaki korraliku värvkatte jaoks:

Pilt
Pilt

Seejärel sai paak uue korralikku värvkatte tänud selle eest Tõnisele, sai ka liite hermeetikut rooste altimate kohtade peale pandud:

Pilt
Pilt
Pilt

Vanal paagil oli kõige hullem piiirkond tankuritoru ümbruse sisemisel küljel seal olid lausa augud, paagi õhutus torud olid nagu paberist ei õnnestund ühtegi voolikut ilma toru lõhkumata kätte saada:

Pilt
Pilt

Vana ja uus:

Pilt

Sai ka siis paagivahetuse käigus välja vahetatud osa bensuvoolikutest ja siis paagile kivikaitse peale:

Pilt

Summuti alt võtmisel õnnetstus mul lõhkuda üks leegitoru mis oli ka väga õhukeseks rootetand see sai siis asendatud vähe paremaga, aga summuti üldine olukord pole ka midagi head, hakkab vaikselt läbi minema, tänud Tõnisele lappimise eest:

Pilt
Pilt
Pilt

Sai siis ka ära vahetatud stabilisaatori varda puksid ja mootoripadjad, kuid efekti see mootoripatjade vahetamine ei andnud midagi jõuülekandes koliseb ikka, tagadiffer äratab kahtlusi nüüd, et seal on läbi diffri laagrid kust lekkib ka õli :(

Üks pildike siis ka klapikambrikaane alt:

Pilt

Kokkutulekuks jälle auto paremas korras, aga alati võiks paremas korras olla.
Ja siin lõppuks tänaks veelkord Tõnist, et leidis aega oma auto kõrvalt minu omaga tegeleda ja mul garaazi kasutada laskis :)

Postitatud: 07 Aug 2006 01:45
Postitas tanele28
Igaljuhul nüüd peale kokkutulekul käiku on kardaani kolin päris korralik ja ilmneb juba ka 3manda käiguga nii, et peab sellega tõsisemalt tegelema hakkama proovin difri padja ära vahetada ehk on kasu.

aga vahepeal üks pilt ka:

Pilt

Postitatud: 07 Aug 2006 08:12
Postitas Arvo
Diffri laagrid kolinat ei tekita (undavad või kahisevad) ning väsinud diffri padi tekitab kolksu järsemal siduri lahutamisel või gaasi andmisel.

Postitatud: 07 Aug 2006 08:29
Postitas Ruut
ära vaheta lambist igasuguseid juppe. nagu ma juba kokkutulekul ütlesin, proovi leida tõstuk või tõsta tungiga tagumine ots ülesse. üks mees rooli käike vahetama ja siis ürita pihta saada, kust see kolks tuleb.

Postitatud: 08 Aug 2006 21:49
Postitas tanele28
Sai siis täna tagaots autol üless aetud ja vaadatud millest see kolin tuleb.
Ja selgus see et läbi on difri padi pool cm. liikus järsemal gaasi vajutusel ja ka käega andis loksutada natuke :shock:
Padja kumm praguline ka :(
Teglikult juba kokkutulekul ütles Christoph et asi selles padjas, pidurikaitse vahel vist ka midagi sealt tuleb ka mingi kahtlane heli.

Postitatud: 09 Aug 2006 09:08
Postitas Silwer
Vaadates neid paagi pilte tuleb asi päris tuttav - umbes samas korras paagi võtsin ma ka oma kuuesajase alt ära...

Kuid mina olin sunnitud A osa paigaldama kuna B osa USA mudelile lihtsalt ei pakutud. Samas see A osa värvkate nüüd ka ei hiilanud oma vastupidavusega - väiksema kriimustamise korral tuli värv ka kohe maha.

Postitatud: 09 Aug 2006 10:01
Postitas tanele28
Silwer kirjutas:Vaadates neid paagi pilte tuleb asi päris tuttav - umbes samas korras paagi võtsin ma ka oma kuuesajase alt ära...

Kuid mina olin sunnitud A osa paigaldama kuna B osa USA mudelile lihtsalt ei pakutud. Samas see A osa värvkate nüüd ka ei hiilanud oma vastupidavusega - väiksema kriimustamise korral tuli värv ka kohe maha.
A osa ja b osa hinnavahe pole just väga suur aga umist oleks pidand mitu nädalt paaki ootama b osana sai kahepäevaga kätte.
Kas sa oma uuele paagile lasid ka paksema värvi selga ja töötlesid veidi rooste vastu?

Postitatud: 09 Aug 2006 12:23
Postitas Silwer
Mul läks ta nii alla nagu kohale tuli. Kui ta siiani oli vastu pidanud 18 aastat siis peab ehk veel 15 aastat ja sellest mulle täiesti piisab... :)

Postitatud: 09 Aug 2006 14:25
Postitas tanele28
Sai siis täna UMist difri padi ära tellitud nüüd jälle oota paarnädalat :?

Postitatud: 09 Aug 2006 14:55
Postitas Ruut
vazrider kirjutas:Sai siis täna UMist difri padi ära tellitud nüüd jälle oota paarnädalat :?
Kas Janek ebkf-st poleks kiiremini aidanud? Nüüd, kus kolksust lahti saad, siis kas paneme Autocrossingul masinad joonele :)

Postitatud: 12 Aug 2006 14:50
Postitas tanele28
Ruut kirjutas:
vazrider kirjutas:Sai siis täna UMist difri padi ära tellitud nüüd jälle oota paarnädalat :?
Kas Janek ebkf-st poleks kiiremini aidanud? Nüüd, kus kolksust lahti saad, siis kas paneme Autocrossingul masinad joonele :)
B-osasid pole nii haruldasele autole nagu e28 535 palju saada ja tean neid allikaid kust Janek tellib sai uuritud difripatja ei pakuta nagu ka ennem mootori patju ei pakutud sealt.
Enamjaolt b-osna saada silla ja mootoritükkid kõik muu ainult a.

Postitatud: 12 Aug 2006 15:07
Postitas SwitC
Päris sile pill teine.Vaata,et siis seda ära ei rimata nagu tallinnas ringi vaadates näha on.Üks hullem kui teine :roll:

Aga mis mulle auto juures silma jäi olid need veljed.Mis velgedega täpsemalt tegu ? :oops:

Postitatud: 12 Aug 2006 15:18
Postitas tanele28
SwitC kirjutas:Päris sile pill teine.Vaata,et siis seda ära ei rimata nagu tallinnas ringi vaadates näha on.Üks hullem kui teine :roll:

Aga mis mulle auto juures silma jäi olid need veljed.Mis velgedega täpsemalt tegu ? :oops:
Igapäevaselt ei liigu temaga ja eriti sile ta ka lähedalt vaadates pole ausalt öeldes :(

Tegu orginaal alpina 16" velgedega.