Taneli E28 535i 1987a.

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Täna siis jõudis lõppuks difripadi kohale üritan nädalavahetusel ära vahetada ja loodan et see kolin saab ka sellega lõppu :)

Pilt
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Difripadi nüüd vahetatud, ja vahetus läks asjaette kuna vana oli täiesti katki aga kolinast ei saand ikkagi jagu kuigi see muutus küll veidi väiksemaks :(

Kasti poolse kardaani osa liigutamisel kostis kastist kahtlast häält, nii et kahtlus langeb kasti laagrile muu põhimõtteliselt kõik vahetatud nii et eks peab sellega tegelema hakkama :?
Viimati muutis tanele28, 26 Aug 2006 20:19, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 876
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Väike pilt ka vanast diffripadjast:
Pilt

Aga mis vibrasse puutub, siis kahtlustasin ammu juba kasti. Oli juba proovisõidul tunda et vibra tuleb eestpoolt :? .Gardaani eestpoolt loksutades on kohe tunda kuidas kasti väljundvõll loksub üles-alla. Kuna ülejäänu juba vahetatud, siis eeldan et sealt see jama tulebki.
Carclassic OÜ
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Nii siis täna sai ära ostetud käigukasti simmerid, väga meeldiv üllatus oli kui ei pidandgi ootama neid umist, kohe lettist anti näppu :D
Käigukast märjamaal remondis praegu :)
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Sai siis käigukasti vahetusega tegeletud nädalavahetusel, mis nagu selgus polnd sugugi lihtne.
Torxs poldid olid ülimalt kinni ja pele ühe võtme pooleks keeramist otsutasin mootori koos kastiga välja tõsta ja väljas kasti ära vahetada.
Ja seda 3.4ja juba annab välja tõsta, õnneks juba ennem tõstetud nii, et kõik läks enam-vähme plaani päraselt välja tõstmisega, suurima aja röövis juhtmete maha kiskumine mootorilt.
Igaljuhul kui mootori välja saime Tõnisega ja kastid kõrvuti panime siis oli kuulda vanast kastist mis alla oli väga kahtlaseid korinaid ja võll loksus ka veidi üles-alla.
Kast mille alla panime jooksis täiseti vaikselt, loksusid ka polnd ja äsja lasin sel kastil ka kõik tihendid ära vahetada.
Muidugi sai kohe kast motole külge pandud ja moto aiste vahele tagasi ja ei Tõnis ega mina tulnd selle peale, et oleks võind väljas käigukastil punnid lahti keerata küljepealt ja alt et uus õli sisse panna :(
Ja all meil ei õnnestundgi õli sissevalmis punni lahti saada, punn lagunes kätte ära lihtsalt servadest ja mitte grammigi ei liikund, alumise saime lahti ja õli välja.
Sisse saime õli tagumisekäigu anduri august ja seda ka jube vaevaliselt aga sisse ta läks.
Mootorit ma eile päris kokku ei saand nii, et proovida ei saand kas kolinad kadunud või mitte aga selle nädala jooksul panen kokku ära.
Ja järjekordselt tänud Tõnisele, et leidis aega mulle appi tulla ja garaazi lubas kasutada, ta tegi ka mõned pildid nii, et kui ta aega saab ja viitsib siis ehk tekkivad need ka siia veel :oops:

Ja ehk siis saab ka testima minna pühapäeval toimuvale bmw cupile kui ilusti toimima kokku saab :)

Pilt

Pilt
Väga iseloomulik asukoht nädalavahetusel :)
Pilt

Pilt
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Täna sai siis mootori kokkupanek lõppetatud ja auto töötab nii nagu peab midagi ei kolise enam põhjall :D
Ehk siis pühapäeval läheb testib ära auto rajal.

Tänud siis tõnisele ja sõbrale kes selle juures abiks olid :P
E28 525e & E28 535i
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

see on juba stiilis, tuli tuju, võtsin mootori maha :D
kurat, mul võttis kaane maha saamine kuu aega...
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

mart154 kirjutas:see on juba stiilis, tuli tuju, võtsin mootori maha :D
kurat, mul võttis kaane maha saamine kuu aega...
ausalt öeldes läks mul isegi sellega kaua aega tõnis oleks selle töö vähemalt poolekiiremini ära teind :)

Ja natuke vara rõõmustasin nimelt tagumise käigu andur ei funka või juhtmed valesti tuleb vaatada millagi mis jura seal on igaljuhul tagurdus tuled ei lähe põlema :?
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Ringrajal käidud ja midagi autoküljest ära ei kukkund, sõita oli ülimõnus.
Ühesõnaga see käigukastivahetus oli seda väärt :)

Libe küll veidi

Pilt
Pilt
E28 525e & E28 535i
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Oli väga vahva. Ja südantsoojendav oli kolme haid rajal liiklemas näha.
Ise küll haiga ei olnud, sest seitsmene ei ole selle jaoks. Kiidusõnad teile, et autod nii heaskorras et kannataba rajal ka käia aeg-ajalt :wink:
Libedus kimbutas meid kõiki, aga see tegigi asja huvitavaks, minu arust :D
BMW E91 320D 07/2010
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

selliseid pilte on mõnus vaadata :)
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Jah aga nende efektsete trikkitamiste pärast olid mõlemad E28 ka minust aeglasemad, kuigi teoorias oleks te võinud minust kiiremad olla... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Silwer kirjutas:Jah aga nende efektsete trikkitamiste pärast olid mõlemad E28 ka minust aeglasemad, kuigi teoorias oleks te võinud minust kiiremad olla... :)
Eks kõige suuremosa mängisid selles aegluses rehvid ja istme ja rooli vaheline tihend, nimelt selle autoga olin esimestkorda raplas rajal üldse, et vast need spinnid ja libisemised on andeks antavad.

Rajal selgus ka et amordid suhtläbi mis muidugi ei tulnd üllatusena, eks peab talvel veermiku olukorda veidi parandama.
E28 525e & E28 535i
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Silwer kirjutas:Jah aga nende efektsete trikkitamiste pärast olid mõlemad E28 ka minust aeglasemad, kuigi teoorias oleks te võinud minust kiiremad olla... :)
rapla rada on minu meelest niivõrd aeglane, et 3-sel peaks ikka väheke raskema 5-se ees eelis olema :)

või käisid sa 6-sega rajal? :)
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

6-sega... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Aga silweri auto kummid olid hoopis teiset puust kui minu ja tõnise autol ja ma arvan et 6-esel amordid ka korras erinevalt minu 5esest, ühesõnaga silweri auto vastu polnd isegi õrnemat lootust saada.
Jõud ja kiirenduds ei otsuta raplas midagi, pigem veermik ja kummid on tähtsad.
Kurvis käitus silweri auto ülihästi ei libisend ega kaldund liigselt, minu auto tegi mõlemat.
Ime et sulle ainult 2 sekundit kaotasin arvasin, et kaotan kalendriga.
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Jah rehvi poolest oli minu auto üle aga vedrustus on mul pehmem kui E28-l (usa mugavusvedrustus). Lisaks ka see et minu auto ei suvatsenud kiirendada - mul oli ju vaid kaks käiku kasutada seal rajal.

Aga sellise ilmaga oligi vaja rahulikumalt sõita, kuna iga tagumikuvibutus tähendas 0,1-0,5 sekundilist ajakaotust...
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Jäin siis eile oma autoga teepeale nimelt süütepool läks läbi õnneks küll suht kodulähedal ja täna sai probleem ilusti lahendatud , oma viga mootori tagasipanemise käigus sai üks süütepooli klemm liialt kõvasti kinni keeratud...........
E28 525e & E28 535i
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Nüüd siis on saand paar nädalat oma 535i lahti võetud ja ette valmistatud keretöödeks, need ke arvasid, et see kere suurepärases seisus eksisid ikka väga korralikult, endalegi tuli halbu üllatusi välja ja keretöödele kuluv summa suuurenes ka tunduvalt.
Kere hetekel peaegu kestaks võetud, juhtmepuu ja armatuur ka maas.

Tahaks tänada Tõnist nii nõu, jõu kui ka ruumide kasutamis õiguse eest :)
Sammuti seisab tal ees mu roostest puretud auto taastamine.

Pildid räägivad paremini panen siia siis üless mõned pildid lahti võtmisest ja hullematest kohtadest, kuna pigimattid veel sees ja kere üleni puhastama tuleb kindlasti neid veel juurde :(



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pildid veidi kehva kvaliteediga sai kiirustades tehtud :oops:[/img]
E28 525e & E28 535i
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

Täiesti tüüpilised kohad roostetavad,mul oli kere samasugune :(
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Vasta