Mihkli alias Lamp 528I 85.
Mihkli alias Lamp 528I 85.
Autoks siis 528i 85a väljalase. Ostes oli masin umbes 10-15cm originaalist lühem. Tehtud suhteliselt suurem osa kere töödest möned mölgid on veel kuskil mis kahe silma vahel jäid, samas tegu ka suht käe harjutusega. Nüüdseks siis autoga söidetud juba tükk aega ja hetkel talve puhkusel ja remondis.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/lampe28 pildid kah siis
http://www.bmwclassic.ee/galerii/lampe28 pildid kah siis
Viimati muutis lamp, 13 Jaan 2006 22:00, muudetud 1 kord kokku.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Nii siis järgmine nädal läheb auto ehitamiseks siiski hoolimata raha muredest.
Vahetusse siis lähevad:
Siduri survelaager
ketas ja korv
amordid (kui doonori alt kätte saab)
esipöll
esituled.
tagavedrud
ja löpetuseks piduri kettad.
Tööd palju aga tehtud see peab saama.
Vahetusse siis lähevad:
Siduri survelaager
ketas ja korv
amordid (kui doonori alt kätte saab)
esipöll
esituled.
tagavedrud
ja löpetuseks piduri kettad.
Tööd palju aga tehtud see peab saama.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Polegi eriti midagi hullulamp kirjutas:Nii siis järgmine nädal läheb auto ehitamiseks siiski hoolimata raha muredest.
Vahetusse siis lähevad:
Siduri survelaager
ketas ja korv
amordid (kui doonori alt kätte saab)
esipöll
esituled.
tagavedrud
ja löpetuseks piduri kettad.
Tööd palju aga tehtud see peab saama.
Minu nimekiri sellega võrreldes on pikk nagu balti kett
mis ajast kettad 500 raha? pakun,et kettad ei erine eriti e34 omadest mis maksavad 225 eeki tykk . amort vist peaks veitsa kallim olema siiskilamp kirjutas:Kettad hind on kusagil 500+ raha ja amordi hind kuskil 800+ raha
Umbes täpselt 2500 raha lähevad uued tükid ja arvatavasti need ka uued tuleb osta.
aga jah kuna sul need kasutatud amordid pea muidu käes siis vbla isegi tasub panna, aga ostma ei hakkaks never ever kasutatud amorti.
tegelt kirjutage markoga koos mingi list mulle mida tei lvaja veel sealt doonorilt, mul yldiselt õhtuti igav ja ma keeraks(lõikaks) need asjad sealt ära ja saaksin yhe rondi jalust ära. nagu aru saan siis tahad amorte? need keerna ylevalt lahti ja lasen alt pooleks rellakaga kondid ja muud staffi, perse lõikan autol homme ära, miskit veel teil tarvis sealt siis?
Selle auto kohta siis ka natuke juttu.
Üldiseslt eriti midagi temaga viimase 6kuu jooksul juhtunud ei ole
külge asi kruvitud uus esipöll ja uued valuveljed. Kui e21 jooksu saab siis suvel läheb veteran jälle pukkide otsa.
Vahetusse lähevad siis esimesed pöhjaplekid, karbid, esimesed piduri kettad mis nüüdseks juba muna kujuliseks söidetud ja siis tagumised amordid vedrud. Esisillast läheb üldiselt köik vahetusse arvatavasti ja mootoriga sama lugu et kogu sisu uus asemele.
Sellised plaanid siis too masinaga
Üldiseslt eriti midagi temaga viimase 6kuu jooksul juhtunud ei ole
külge asi kruvitud uus esipöll ja uued valuveljed. Kui e21 jooksu saab siis suvel läheb veteran jälle pukkide otsa.
Vahetusse lähevad siis esimesed pöhjaplekid, karbid, esimesed piduri kettad mis nüüdseks juba muna kujuliseks söidetud ja siis tagumised amordid vedrud. Esisillast läheb üldiselt köik vahetusse arvatavasti ja mootoriga sama lugu et kogu sisu uus asemele.
Sellised plaanid siis too masinaga
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
lamp kirjutas:Selle auto kohta siis ka natuke juttu.
Üldiseslt eriti midagi temaga viimase 6kuu jooksul juhtunud ei ole
külge asi kruvitud uus esipöll ja uued valuveljed. Kui e21 jooksu saab siis suvel läheb veteran jälle pukkide otsa.
Vahetusse lähevad siis esimesed pöhjaplekid, karbid, esimesed piduri kettad mis nüüdseks juba muna kujuliseks söidetud ja siis tagumised amordid vedrud. Esisillast läheb üldiselt köik vahetusse arvatavasti ja mootoriga sama lugu et kogu sisu uus asemele.
Sellised plaanid siis too masinaga
mootoriga on selline lugu et kui peaks v2nta vaja lihvida siis otsi moni korralik koht kus ka pikkil6tku saale kaela kyljed 6igesse m66tu lihvitakse muidu juhtub nii nagu mul on l2inud et nyhiti saale hoopis v2nda j2rgi,kuna saale ei l2inud vahele lihtsalt
asi siis vist selles et pole 6iged pinke,vaid mingid n6uka ajast.
...
Kirjutaks siia teemasse ka siis üle mitme aasta midagi. Märtsist üritan masinaga jälle tegelema hakata. Vahepeal ta suht 3a garaazis tolmukogunud ehk ootas paremaid aegu.
Vahetatud selle ajaga üht-teist siiski on ja üldjoontes teha veel palju.
Soov siiski mingi aeg uus värv selga panna ja kunagi viitsimise nahka läinud keretööd korralikult ületeha.
Järgmine update tuleb juba varsti ja otse garaazist siis juba täpsem jutt koos pildi materjaliga
Vahetatud selle ajaga üht-teist siiski on ja üldjoontes teha veel palju.
Soov siiski mingi aeg uus värv selga panna ja kunagi viitsimise nahka läinud keretööd korralikult ületeha.
Järgmine update tuleb juba varsti ja otse garaazist siis juba täpsem jutt koos pildi materjaliga
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Nii täna siis oli suur päev, auto sai esimest korda üle 2a garaazist löpuks välja. Veel möned pisikesed sättimised ja vöibki ülevaatusele söita.
Suurem mure hetkel siis spido blokiga, nimelt töötavad seieritest ainult bnesiini ja temp. näidikud. Tahhomeeter ka aeg ajalt nagu näitab midagi.
Kontaktid sai puhtaks tehtud aga ikka ei tööta. On kellegil äkki mingit soovitust mida veel kontrollida enne kui blokk täiesti lahti kiskuda?
Hommikul selgus ka see et turvalisuse möttes peab ikkagi tagumised piduri torud ja voolikud ära vahetama (suht ebakindlad paistavad välja).
Pilti tahtsin ka üles riputada aga nagu kiuste fotokas keeldub igasugusest koostööst.
Suurem mure hetkel siis spido blokiga, nimelt töötavad seieritest ainult bnesiini ja temp. näidikud. Tahhomeeter ka aeg ajalt nagu näitab midagi.
Kontaktid sai puhtaks tehtud aga ikka ei tööta. On kellegil äkki mingit soovitust mida veel kontrollida enne kui blokk täiesti lahti kiskuda?
Hommikul selgus ka see et turvalisuse möttes peab ikkagi tagumised piduri torud ja voolikud ära vahetama (suht ebakindlad paistavad välja).
Pilti tahtsin ka üles riputada aga nagu kiuste fotokas keeldub igasugusest koostööst.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Sõna `´möned`´ annavad alust arvate, et see saaremaa auto mida kord luusimas käisin? Vastab see tõle?
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
akud korras. Nüüd vahetasin kellad ära ja puhastasin köik uuesti üle ja mis ei töö on spido köik muu kaadervärk hakkas tööle. Homme saab testriga ehk anduri ära kontrollida ehk viga seal ehk siis köige lihtsamas asjas millest oleks vöinud kohe alustada
Ammy ja aimad öigesti tegu töesti tolle sama autoga mis saaremaal, nüüd küll veidi teises kohas kus varem.
Ammy ja aimad öigesti tegu töesti tolle sama autoga mis saaremaal, nüüd küll veidi teises kohas kus varem.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c