1. leht 2-st

Kristjani e24 635CSi `82

Postitatud: 05 Juul 2014 13:27
Postitas Kristjan S
Mõtlesin pikalt kuidas järjekordset teemat alustada. :D ei osanud midagi laheda välja mõelda.



Pilt
Pildid on telefoniga tehtud.


Auto on siis Roberti endine ja pärast teda on olnud kaks omaniku. Näha on, et auto pole eriti meie teid ja talve näinud. Kere on tugev. Samas on ripub mootoriruumis tohutult juhtmeid ja katkisi detaile. Eks vaikselt tuleb tegema hakkata.

Pilt
Pilt

Emotsioone ja pilke on võrreldes e28ga tohutult rohkem, ei julge autot poe ettegi jätte.

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 05 Juul 2014 14:12
Postitas Ruut
Kristjan S kirjutas:e25 635csi
Sul on midagi eriti haruldast :)
Edu uue autoga

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 05 Juul 2014 14:22
Postitas Kristjan S
absoluutselt :)

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 05 Juul 2014 16:00
Postitas Jaks
Ruut kirjutas:
Kristjan S kirjutas:e25 635csi
Sul on midagi eriti haruldast :)
Edu uue autoga
Seega Ruut tuleb teha kiire vahetus E24 E25 vastu ja saad ka haruldusega liikuda :P
Neid E24-jasi on ju päris palju liikumas ja endalgi vedeleb üks kodus 8)

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 05 Juul 2014 19:11
Postitas Ruut
Vahetaks silmagi pilgutamata ;) Kui Kristjani käes on üks, eks ma pean siis teise neist kahest E25 Turbo Conceptist ülesse otsima :P
Viimasel ajal neid kuueseid ikka müügis on aga tänava peal ei mäletagi, millal viimati mõnda vastu sõitmas nägin.

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 05 Juul 2014 20:03
Postitas oo7
6ne on kindlasti coolim masin kui E28. Paneb alati järgi vahtima :wink:

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 11 Juul 2014 08:52
Postitas Kristjan S
Areneb jõuliselt. Kapott on korda tehtud ja uus tross vahel. Uksed lahtivõetud ja sisemiste kilede pealt leitud sool tegi mureliseks. Aknamootorid olid seest roostes ja nüüdseks töötavad kõik. Tekkisid mõtted, et äkki on auto Saksamaal vee alla jäänud?
Järgmiseks on plaanis uus visco ja uus küünlamajandus. Endiselt otsin vasakut esimest suunda.

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 16 Juul 2014 10:36
Postitas robertr
Mul on väga hea meel et see auto on väärilise peremeheni jõudnud, loodan siiralt et õnnestub ta vormi ajada!

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 16 Juul 2014 21:13
Postitas Kristjan S
Loodan ise ka. Visco vahetatud, esimesed uksed sai müramatid, samuti uued kõlarijuhtmed eest taha, tagumised aknamootorid töötavad kui otse voolu ühendada aga pistikus mingi jama, bensiini -paak musta kivikaitse peale. Raadiole uus bmw maki pistik ja ette uuemad kõlarid.

Päevad on natuke liiga lühikesed, aga küll jõuab. :D Autoga tegeledes aeg lendab.

Terviatades

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 18 Juul 2014 00:14
Postitas Henrik
Näedsa, aegajalt satun ka siia foorumisse :) Kuuene näeb ikka mõnus välja. Jõudu kolme hai ülalpidamisel!

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 23 Juul 2014 21:20
Postitas Kristjan S
Õhtune jooksuring kujunes vähe pikemaks :) . Sai pirita teele auto ära pargitud ja tehtud väikene tervise parandus.
Pilt

Pärast jooksu hakkasin kodu poole sõitma ja ühtäkki pärast foori alt minema tuiskamist jooksid mahlad välja. Loodan, et need lugematud andurid lülitasid mootori välja koheselt, mitte ta ei jooksnud lihtsalt kokku.

Ühesõnaga pilt selline.

Pilt

Tiivik lendas radikasse. Kaks küsimust tekkis.

Kas plastikust tiivik on üldse piisav sellise mootori jaoks?

Kuidas saab tiivik radikasse lennata, kui katsudes mingit lõtku sees ei ole ja niisama ka vastu ei käi kusagilt?

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 23 Juul 2014 21:27
Postitas JanekEnde
Mootoripadjad korralikud ikka?
Tagumine koopavahe on ikka väga kohutav :D

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 24 Juul 2014 07:22
Postitas Jaks
Plastik tiivik on kõigil sellistel autodel ja selles pole kindlasti probleem.
Aga jah siin tundub, et kogu autot vedav elu on liikunud kiiremini kui kere. Seega vaata üle mootir, käigukasti ja teised padjad ja kinnitused.
minu kuuesel on mootori ja radika vaha vast max 5mm ja tiivik ei ole küll radikasse sõitnud.

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 24 Juul 2014 09:32
Postitas Cardo
tiivik lendab radikasse, kui viskosidur tiiviku all loperdab ...

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 24 Juul 2014 20:13
Postitas Aix
Mul järgnes veepumba lagunemisele sama pilt... :roll:

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 24 Juul 2014 21:17
Postitas Jaks
Aix kirjutas:Mul järgnes veepumba lagunemisele sama pilt... :roll:
Kui teksti lugeda ja uskuda, et tiivikust liigutades loksu pole siis probleem ikka kuskil mujal. ehk siis selles, et kiirendades liikub mootor ette ja seda enamasti põhjustavad vigased mootori ja käigukasti padjad.

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 24 Juul 2014 22:07
Postitas trevi
ehk siis selles, et kiirendades liikub mootor ette ja seda enamasti põhjustavad vigased mootori ja käigukasti padjad.
Ma täitsa huvi pärast küsin, et kas on praktikas haininal esinenud, et mootor liigub kiirendades ette? Pigem moment keerab mootorit küljele ja inerts tahapoole. Või pidasid silmas, et kogu tagasild on andnud ettepoole liikuma ja läbi kardaani ja kasti mootorit ettepoole lükanud?

Mina panustaks pigem laperdaval tiivikule. Kas siis ei olnud visko küljes tsentris, veepump loperdas või muu põhjus.

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 25 Juul 2014 07:59
Postitas Jaks
trevi kirjutas:
ehk siis selles, et kiirendades liikub mootor ette ja seda enamasti põhjustavad vigased mootori ja käigukasti padjad.
Ma täitsa huvi pärast küsin, et kas on praktikas haininal esinenud, et mootor liigub kiirendades ette? Pigem moment keerab mootorit küljele ja inerts tahapoole. Või pidasid silmas, et kogu tagasild on andnud ettepoole liikuma ja läbi kardaani ja kasti mootorit ettepoole lükanud?

Mina panustaks pigem laperdaval tiivikule. Kas siis ei olnud visko küljes tsentris, veepump loperdas või muu põhjus.
Teatavasti kipub ikka kiirendusel tagasilid kogu elu ettepoole liigutama, kui on kuskil vigased puksid.
Samal põhjusel on ka kardaanipukki paigaldusel vahe kumba pidi teda alla paigutada.
Mis puududatb inertsi, et mootor liiguks kiirendusel taha ma väga ei usu, sest tagasild kipub ikka kiiremini ette liikuma kui pealmine kere ja sellega koos liigub ka kõik muu kui puksid ei ole korralikud.
Mina isiklikult hakkaks antud olukorras asja lahendust otsima ikka kuskilt mootori, käigukasti ja tagasilla suurtest puksidest.

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 25 Juul 2014 10:36
Postitas Cardo
Kardaan on ju nuutidel ... tänapäeval pole ju probleemi, paned gopro mootoriruumi ja kiirendama !

Re: Kristjani 635CSi `82

Postitatud: 25 Juul 2014 13:08
Postitas Jaks
Cardo kirjutas:Kardaan on ju nuutidel ... tänapäeval pole ju probleemi, paned gopro mootoriruumi ja kiirendama !
Sa pead silmas seda kohta kus kardaan pikeneb ja lüheneb? Enamus juhtudel on see koht nii kinni roostetanud, et selles kohas ei toimud mingit liikumis ja siis sõidabki kogu kupatus ette kui padjad seda võimaldavad.