5. leht 7-st
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 16 Veebr 2015 14:34
Postitas akuula
Pidurivärk on üks peenike värk, eriti trummelpidur/käsipidur
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 16 Veebr 2015 15:06
Postitas Ruut
Ehh, ma olen üle 20 aasta sõitnud masinatega, millel tagumised trumlid. Ainult mossel oli nendega mingil määral jama. Kõik ülejäänud on toiminud iseregulatsiooni korras
s.h. erinevad e21 ja e30. Kui see ekstsentrik vabalt liiguks, siis peaks klotsikaugust automaatselt paigas hoitama.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 23 Veebr 2015 00:49
Postitas Ruut
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 23 Veebr 2015 12:25
Postitas Pri3r
Kuidagi läks nii, et trassi teisel poolel olid sa pidevalt, kas minu ees või järel..
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 28 Mai 2015 21:54
Postitas Ruut
Mirror, mirror, on the wall, who’s the fairest of them all
V: Loomulikult see, kus on rehv peal aga krt poldid on liiga lühikesed ja ei ulatu veljest nii palju läbi, et mutrit peale keerata
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 28 Mai 2015 23:37
Postitas Kristjan S
Tore näha, et valmistused pühapäevaks käivad.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 31 Mai 2015 22:33
Postitas Ruut
Tänase rajapäeva eesmärk, selle autoga Raplas, oli lihtsalt mingi referents aeg kirja saada. Tihend rooli ja pedaalide vahel on täiest roostes. Auto võetud aia äärest nii nagu ta Talverallist seisma jäi. Naelrehvid vahetasin suvekate vastu. Taga ca 8 a vanad Michelin Pilot Cupid, ees mõni aast uuemad Hankookid. Amordid oleks võinud jäigemaks keerata aga ei viitsinud.
Lootsin alla minuti selles seades masinaga saada. RaceChrono fikseeris 59,9
Parandamisruumi on küll ja rohkem.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 02 Juun 2015 11:47
Postitas Ruut
Kaks Rando tehtud pilti rajapäevalt
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 02 Juun 2015 21:29
Postitas arx323
Paistab,et veljed sobisid ilusti(tagumised)
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 03 Juun 2015 06:36
Postitas Ruut
Offset on veidi suur, ei täida laiendeid ära. Ees olevad Mahle-BBSid istuvad paremini - ET 25 vs 13. Võibolla rändavad MIM-id ikkagi Bauri alla.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 15 Juun 2015 09:26
Postitas Ruut
Kuna Bauri kohta pole teemat, siis jagan seda siia.
Tarvitet Massinate Väljasõit Hiiumaal
398 by
Mikk Paadik, on Flickr
Omale meeles pidamiseks, et Käina kardiraja aeg 1.03 Paigalt start ja pidurdus joonel.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 18 Juun 2015 21:26
Postitas Aix
Like
Hommikul kohe Selveri juures sai vaadatud, et baierlaste esindatus on enam kui tagasihoidlik, aga samal hetkel üks kena roheline pööras parklasse.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 16 Jaan 2016 23:29
Postitas Ruut
Vaikselt käivad etttevalmistused Talveralliks. Hetkel tuuletunnelis aerodünaamikapaketi viimistlemine
Tehnika kallale asumiseni on aega veel kuu.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 31 Jaan 2016 18:05
Postitas Ruut
Aerodünaamikapaketiga läks nüüd vähe kehvasti.
Kaevasin laka pealt välja Zenderi tuuletammi. Kuna masinal on Zenderi laiendid, siis eeldasin, et tükid sobivad omavahel kokku. P**set Roosi. Paistab, et tuuletamm on tehtud Turbo tiivalaienditega kokku sobima.
Kui keegi sooviks seda tavalise esispoileri vastu vahetada, siis kuulaks pakkumisi. Esimese hooga midagi ratsima ei tahaks hakata.
Kuna TÜV-i mehed ei tahtnud autot ilma stangedeta näha ja originaale pole õnnestunud senimaani leida, siis otsustasin asjale loominguliselt läheneda
Nüüd oleks vaja veel Mosse tagastanget ka, et taha sellest midagi aretada. Vedeleb kellelgi? Ega kellelgi 02 originaal stangekinnitusi ei ole väikese meelehea eest ära anda või lihtsalt koopia tegemiseks?
Et ennetada pahameeletormi
, ütlen, et tegu on ainult ajutiste "ülevaatuse stangedega"
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 21 Veebr 2016 17:34
Postitas Ruut
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 28 Jaan 2017 23:27
Postitas Ruut
Vaadates oma eelmist postitust peab nentima, et laiskus on ikka suur. Talveralli tulekul ja ega suvega midagi pole viitsinud liigutada.
Täna lõin kapoti lahti, tõstsin olemasoleva zhigulli karpa kõrvale Pierburgi 2B4 ja Solexi PHH ning peale mõningast kaalutlemist leidsin, et ega talvel pole eriti jõudu vajagi ning lasin kompressoriga DAAZ-i düüsid puhtaks
2B4 oli liiga palju voolikuid ja juhtmeid, et oleks viitsinud tegema hakata ja
side-drafte pole erilist mõtet sellele mootorile paigaldama hakata (vist
)
Möödunud aastate tegematajätmistest häiris mind nullis seisev kütuse taseme näidik. Asi lahenes esmapilgul kergelt - keegi krt oli juhtmed vale pidi andurile külge pannud. Samas, nüüd seier liigub aga täispaagiga suudab kellal näidata umbes 2/5 ja ca pool paaki on alla punase tsooni. Esialgu jääb nii, ehk läheb ise korda
Seoses juhtmete ümber tõstmisega avastasin, et ka antud masinal on juba paagi tühjenemise hoiatustuli. See on jadamisi toore klapi ja käsipiduri lülitiga. Nüüd ei sära see punane tuluke enam kogu aeg armatuuris, kui juhtmed anduril õieti said.
Omale meelespidamiseks 02 elektriskeemid
http://www.2002tii.org/kb/246" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 28 Veebr 2017 13:25
Postitas Ruut
Talverallil käidud. Auto pidas ennast eeskujulikult üleval. TÜV-l ka mingit erilist nurinat ma auto kohta ei kuulnud, pidavat koos püsima
. Signaal oli kuhugi ära kadunud aga juhtmeid/releed/signaalinuppu masseerides tuli ka see hiljem tagasi. Sel korral tagastange puudumine enam ülevaatajas mingeid negatiivseid emotsioone ei tekitanud. Igaks juhuks siiski soetasin raskest rauast tagastange, mis väikese modifitseerimisega peaks vajadusel auto külge sobituma.
Kaks fotot wax-i aparaadist Kehala ringilt.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 28 Veebr 2017 16:57
Postitas karlerik
Vaatan seda teemat kui jälle päevakorda tuleb ja iga kord küsin endalt, et kas see "02 ti rally" versioon on puhtalt omalooming või mingist otsast ka tehase toodanguga seotud. Näeb paganama mõnus välja, siuksega tahaks isegi kilomeetreid mõõta.
... lugesin just ülevaltpoolt, et Zenderi laiendid, sõidaks ikkagi
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 01 Mär 2017 00:20
Postitas Ruut
Kui ma nüüd õieti mäletan, siis saksa passis oli zenderi body kit kirjas. Ega seal muidu lubatagi, kui kõik peab ornungis ja kirjas olema
Aga sõita on mõnus. Hetkel peavad kõrvatropid standart varustuses olema. Tihendid suht väsinud ja ilma raamita akende vahelt vihiseb tuul päris kõvasti. Sportlikum väljalase ja (väga)aeglane peaülekanne annavad ka loomulikult oma osa. Neljanda käiguga 100 km/h juures on mootoril pea 4000 rpm.
Re: 02 ti, Ruut
Postitatud: 10 Apr 2017 21:13
Postitas Ruut
Täna jäid küüned taha ühele sellisele ASS Typ 203. Suht viisakas seisukorras. Peab kuidagi 02 siinidega ristama. Iseenesest ehk ei ole suur probleem, kuna mingitel andmetel pandi sama mudelit e21 Alpinatele.
Hea meelega leiaks sellele ka paarilise.