BMW 518i 86a. Tuut
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Kristjan, seda igal juhul!
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Pole mõnda aega midagi postitanud, kuid aeg lendab ja asi vaikselt edeneb!
Hetkel on hairaider keretöödes ja pärast seda oleks vaja teha tutvust liivapritsiga.
Käisin eile ka vaatamas, mis toimub ja tegin mõned pildid ka.
Karbid:
vasak pool nagu arvata oli on tunduvalt pehmem
paremal uus karp juba küljes!
vasak kanku:
tuuleklaasi alune plekk, selle renoveerimine vist pakkus kellgile huvi:
tagapõll:
Murekohad on veel vasak tiib, mis on alt mäda, kuid keretööde mees ütles, et saab sinna uue pleki väänata... parem vast oleks ikka originaal tiib jätta kui selle nurga korda saab. Mure on ka veel numbrituledega, sest need krdi augud on roostes ja kruvikinnitusi enam ei eksisteeri, kuid äkki saab mingite klambritega kinni.
Mis veel?
Garaazi sai pursuika sisse aretatud ja käib tige töö riiulite ehitamisega... kurb tõsiasi on see, et kogu jupimajandus on täielik segadus ja kammajaa - mina ei tea kes seda autot kunagi kokku hakkab laduma
kuuma tuleb sealt korralikult
vana iste sai katlakütja ahtrialuseks
Keskkonsoolist mille Saksamaalt sebisin tegin juba pilti, kuid tegelikult ühtteist on veel garaazi juurde tekkinud kannatlikult oma aega ootama:
ilusam iste, kuid mõlemad vajavad taastamist
Tavaari vaja sebida veel terve kirbuturu jagu ja loodetavasti õnnestub juba homme saada uus juhiuks (isegi kui see tähendab 4 ukse ostmist) ja tagumise istme seljatugi käetoega.
Side lõpp, head laupäeva!
Hetkel on hairaider keretöödes ja pärast seda oleks vaja teha tutvust liivapritsiga.
Käisin eile ka vaatamas, mis toimub ja tegin mõned pildid ka.
Karbid:
vasak pool nagu arvata oli on tunduvalt pehmem
paremal uus karp juba küljes!
vasak kanku:
tuuleklaasi alune plekk, selle renoveerimine vist pakkus kellgile huvi:
tagapõll:
Murekohad on veel vasak tiib, mis on alt mäda, kuid keretööde mees ütles, et saab sinna uue pleki väänata... parem vast oleks ikka originaal tiib jätta kui selle nurga korda saab. Mure on ka veel numbrituledega, sest need krdi augud on roostes ja kruvikinnitusi enam ei eksisteeri, kuid äkki saab mingite klambritega kinni.
Mis veel?
Garaazi sai pursuika sisse aretatud ja käib tige töö riiulite ehitamisega... kurb tõsiasi on see, et kogu jupimajandus on täielik segadus ja kammajaa - mina ei tea kes seda autot kunagi kokku hakkab laduma
kuuma tuleb sealt korralikult
vana iste sai katlakütja ahtrialuseks
Keskkonsoolist mille Saksamaalt sebisin tegin juba pilti, kuid tegelikult ühtteist on veel garaazi juurde tekkinud kannatlikult oma aega ootama:
ilusam iste, kuid mõlemad vajavad taastamist
Tavaari vaja sebida veel terve kirbuturu jagu ja loodetavasti õnnestub juba homme saada uus juhiuks (isegi kui see tähendab 4 ukse ostmist) ja tagumise istme seljatugi käetoega.
Side lõpp, head laupäeva!
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Tubli töö on tehtud
Aga ära seda kummiriba küll sinna taha pane , see rikub kõik ära .
Otsi M-tech oma , mis ulatub üle luugiserva ..see on ilus !
Aga ära seda kummiriba küll sinna taha pane , see rikub kõik ära .
Otsi M-tech oma , mis ulatub üle luugiserva ..see on ilus !
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Ega neid tiibu lihtne leida ole ning osad küsivad ulme hindasid ka nende eest.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Sai siis kasutaga udumon uksed ära toodud talle. Vedamisena on esimestel ustel sees olemas kogu el.akna kompott. Stay tuned! Küll Udumon räägib asjast juba pikemalt ise
E30 320i, E36 318i Cabrio
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Tõsi ta on, et sai need uksed soetatud ja selle eest suur tänu lisaks Sandrile ka kasutajale Ruut kelle kaudu ustele küüned taha sai.
Esimesed uksed on väljast väga siledad ja korralikud, kuid seest on keegi korraliku hardcore porri teinud ja vähe järsemat tümmi aretanud kodukootud vahenditega 2lidrase Bocki kõrvale ja selle käigus on kahjuks lõhutud ka polstrid, aga mis peamine - seest rooste puudub ainult nurgas oli mingi pisike pindmine täpp millest liivaprits ajaloo teeb.
Tagumised uksed ka väljast siledad, aga seest all nurgas rebane kallal, kuid ei midagi väga hullu.
Aknatõstukitele lisaks peaksid ka keskluku mootorid olema, lingid on korralikud, 3 klaasi ja ilusad kerevärvi peeglid.
Lisaks sellele sai täna lisaks pohmaka põdemisele veel Eestimaad avastatud ja akuula juures külas käidud.
Põgusa jutuajamise vältel sai näha ühte e21, ühte e30 ja isegi ühte e28-t ja selle tulemusel rändas minuga koos Tallinna üks hästi säilinud tagaiste koos seljatoega ning oh üllatust ka üks vana keraamiline lühter, mis naise teravale silmale garaazis silma jäi ja seejärel ilmselgelt, otseloomulikult ja iseenesest mõistetavalt kohe hädavajalik kaasa haarata oli
Pilte vast hiljem.
Tavai Hawai, tänud veelkord kaasvõitlejatale,
tänaseks side lõpp!
Esimesed uksed on väljast väga siledad ja korralikud, kuid seest on keegi korraliku hardcore porri teinud ja vähe järsemat tümmi aretanud kodukootud vahenditega 2lidrase Bocki kõrvale ja selle käigus on kahjuks lõhutud ka polstrid, aga mis peamine - seest rooste puudub ainult nurgas oli mingi pisike pindmine täpp millest liivaprits ajaloo teeb.
Tagumised uksed ka väljast siledad, aga seest all nurgas rebane kallal, kuid ei midagi väga hullu.
Aknatõstukitele lisaks peaksid ka keskluku mootorid olema, lingid on korralikud, 3 klaasi ja ilusad kerevärvi peeglid.
Lisaks sellele sai täna lisaks pohmaka põdemisele veel Eestimaad avastatud ja akuula juures külas käidud.
Põgusa jutuajamise vältel sai näha ühte e21, ühte e30 ja isegi ühte e28-t ja selle tulemusel rändas minuga koos Tallinna üks hästi säilinud tagaiste koos seljatoega ning oh üllatust ka üks vana keraamiline lühter, mis naise teravale silmale garaazis silma jäi ja seejärel ilmselgelt, otseloomulikult ja iseenesest mõistetavalt kohe hädavajalik kaasa haarata oli
Pilte vast hiljem.
Tavai Hawai, tänud veelkord kaasvõitlejatale,
tänaseks side lõpp!
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Augud lapitud, keevitustööd nüüdseks tehtud ja järgmine peatus on maalri juures.
Küsimus: kas kellegil on kogemusi soodapritsiga?
Teoorias on soodaprits liivapritsist etem - pinda ei kahjusta = parem tulemus?
Või kõige parem on sooda, liiva ja klaaskuuli combo?
Küsimus: kas kellegil on kogemusi soodapritsiga?
Teoorias on soodaprits liivapritsist etem - pinda ei kahjusta = parem tulemus?
Või kõige parem on sooda, liiva ja klaaskuuli combo?
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Kui tahad keret puhastada, siis on liivaprits parem, puhastab kõige korralikumalt ja tekitab kindlasti auke juurde, mida parandada
Sooda prits sobib rohkem velgedele jne, sest ei jäta n.ö väikseid auke sisse.
Sooda prits sobib rohkem velgedele jne, sest ei jäta n.ö väikseid auke sisse.
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Re: BMW 518i 86a. Tuut
Soodat ja/või liiva võib erinevatest õõnsustest pudeneda veel pikalt.
Kuiva jääga pritsimine pole Eestis väga levinud veel, kuid google mõne variandi ikka annad. Puhastab vanast värvist, aga pole kuigi abrasiivne erinevalt liivast.
Kuiva jääga pritsimine pole Eestis väga levinud veel, kuid google mõne variandi ikka annad. Puhastab vanast värvist, aga pole kuigi abrasiivne erinevalt liivast.