7. leht 8-st

Postitatud: 29 Juul 2012 16:39
Postitas Arvo
Muhv kirjutas: Eelpool kirjeldatud E46s on originaal navi ja box samuti närvisüsteemi ühendatud. Samas on konkreetne vahe, kas kuulad originaalsüsteemi või vanakooli hi-endi - kusjuures kõllid ja võimud on ju täpselt samad!
Minu kogemuse järgi on BMW-de tehasevõimud suht õnnetud asjad... kvaliteedi mõttes just. Mitte isegi hi-figa võrreldes vaid näiteks suvalise odavama Pioneeriga ei kannata isegi võrdlust välja. Mul naise E46-s on harman kardoni poolt "järgi aidatud" süsteem, makk beckerilt. No ei saa aru mida nad seal koos kokku keetsid, aga see raha mida uuena pidi sellise koosluse eest välja ning süsteemi üldine kvaliteet küll kokku ei käi. Vanemate süsteemidaga mida näppida olen saanud on üldiselt sama lugu.

Postitatud: 19 Aug 2012 23:00
Postitas Iff
Vahepeal on niipalju juhtunud, et sain tagumise klaasi kiletatud ja külge ka. Alguses tundus, et vist on ikka liiga tume aga valges pole tegelikult vigagi. Valisin kõige heledama tooni mis võtta oli. Samuti said külge aretatud e34 luupidega tuled. UM-ist ootan varsti oma kuu aega stange kroomotsa, siis saaks selle ka kokku ja külge laduda.
Ka tuuningusõpradele on uudiseid :D Uste alla tulevad led-ribad astumisvalguseks. Kartsin, et äkki saab ebaühtlane või täpiline aga ei - proovisin ja valgus on ilus ja loodetavasti ka praktiline :) Kuuesel on ukse alumisel äärel täpselt sobiv vahe kuhu see riba kinnitada - tihendi ja välimise plekiääre vahel, ei jää külepealt kusagilt paistma ja valgustab ainult ukse all olevat maapinda.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sain kätte ka klambrid, millega kinnitada kardaanitunnelit pidi jooksvad liinijuhtmed. Sellised spets custom-made jubinad :D

Pilt

Lisaks jõudis minu kätte ka headunit Nakamichi CD-700II
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Varsti peaks kätte saama ka wooferivõimu milleks tuleb Mcintosh-i mcc301m

Postitatud: 09 Nov 2012 23:39
Postitas Iff
Aega jälle üksjagu mööda läinud. Hoolimata totaalsest ajapuudusest olen üht-teist ikka vahepeal teinud ka. Oma koha on leidnud armatuur, põhjamatt, tagaistmed, aknalaud ja mõned polstrid.
Esistangel on puudu juhipoolne kroomots (hetkel küljes vana) ja kummiliistud (need on plaanis uued tellida, vanad olid nii jubedad, et käsi ei tõusnud neid auto külge kruvima). Olemas on ka udutuled ja kõik nende paigalduseks vajalikud jubinad. Kuna stange tuleb nagunii uuesti maha võtta siis ei hakanud neid aja puudusel külge kruvima. Ostetud said ka uued neerud. (uskumatu kui kehvasti on a-osa neerudel kummitihend külge liimitud, tuleb lahti võtta ja õigesti kokku liimida. Ei taibanud kohe ostes neid lähemalt uurida ka)

Lisaks avastasin eelmisel nädalal, et kütust lekib pumba juurest. Kahtlustasin esimese hooga ära surnud klambrit või voolikut ennast aga lähemal uurimisel selgus, et tilgub pumba korpuse vahelt. Täna tõin poest ära uue pumba milleks on (igaks juhuks :D) Bosch 044.

Korralikult sai kinnitatud ka põhjamati alla jääv audiokaabeldus. Veel õnnestus hankida täiesti uus Nakamichi MF51 - see on 5CD boks mille laadimine käib nagu makil, st pole kassetti. Tema üks hea omadus on veel digiväljund, heli saab lasta läbi makis oleva DAC-i.

Mõned pildid ka. Kahjuks on enamus telefoniga tehtud ja seega kvaliteet alla igasuguse mõistlikkuse piiri.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 10 Nov 2012 09:44
Postitas Arvo
Viisakas töö!
Kuidas sul esikõlarite paigutus lahendatud on, piltidelt paistab, et tuleb kickpanelitesse? Ma nägin kurja vaeva sinna sobiliku ja enam-vähem hermeetilise koha tekitamisega, päris rahule tulemusega ei jäänudki. Ruumi on seal ikka sigavähe.

Postitatud: 10 Nov 2012 12:17
Postitas Iff
Ei tule sinna, seal on lihtsalt vanast ajast need avad. Tõenäoliselt panen sinna midagi isolatsiooniks ja peale alumiiniumist plaadid (need on tegelikult lõigatud juba), mille omakorda katan vaibaga. Midbassi kast tuleb ukse külge ehitada, midrange on armatuuri peal ja tweeter tuleb arvatavasti peegli taha kolmnurkadesse. Neid saab muidugi mujale ka panna kui selgub, et selleks vajadus on.

Postitatud: 10 Nov 2012 20:22
Postitas Muhv
Meeldetuletus - RCAde asukoha õnnestumine kontrollida enne salongi kokkuladumist! Vastasel korral saad omale vinguva kaaslase, kes paraku pole naissoost. :)

Postitatud: 10 Nov 2012 21:13
Postitas Iff
Muhv kirjutas:Meeldetuletus - RCAde asukoha õnnestumine kontrollida enne salongi kokkuladumist! Vastasel korral saad omale vinguva kaaslase, kes paraku pole naissoost. :)
Ega mul seda vist enne ei õnnestu proovida kui kõik asjad koos. Õnneks pole kuuesel vaiba ülesvõtmine teab mis suur töö :)

Postitatud: 14 Dets 2012 23:29
Postitas Iff
Natuke jälle asju kogunenud riiulile juurde:
Pilt

Tweeterid Scan-Speak R2904/700005
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Filtrid (neid tuleb küll natuke modida)
Pilt

Paistab, et aastalõpp tuleb rahulik, seega peaks jõudma ka üht-teist nokitseda. Kuna filtrid on nii suured siis ei õnnestu neid armatuuri alla vist mahutada :D See tähendab, et tuleb vedada olemasolevatele lisaks 2 paari kõlarijuhtmeid. Paistab, et kisub kitsaks.

Muudest asjadest: vahepeal avastasin, et kütusepump tilgub korpuse vahelt. Asemele sai muretsetud Bosch-i 044. Sai see siis auto külge kruvitud aga oh häda - ei lähe käima. Proovisin mis ma proovisin aga käima ei saanudki. Peale konsultatsiooni endast targematega sain ka veale jälile. Nimelt pole originaal pumbal märgitud kumb klemm on pluss :D Kuna uuel Bosch-i pumbal oli suurem klemm pluss siis eeldasin, et ka originaal pumbal on asi sama loogika järgi. Aga eeldamine on teatavasti kõigi perssekeeramiste ema, nii ka seekord. Õnneks paistab, et pumbale käiamisega haiget ei teinud ja nüüd töötab kenasti. Peaks ainult uued juhtmed ja kütuseliinid vedama siis oleks selle poolega ok.

Postitatud: 28 Juul 2013 22:51
Postitas Iff
Nüüdseks on siis sõidetud peaaegu kuu ja 1500++ km. Selle jooksul pole midagi suuremat küljest pudenenud. Auto juures on teha muidugi veel palju aga vähemalt saab natuke ka sõita vahelduseks.
Ülevaatust tehes selgus, et viimati oli see kehtiv aastal 2006 :shock:
Aeg ikka lendab...
Mõned uuemad pildid leiab galeriist, katsun ka sisust mõne pildi teha lähipäevil:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1051

Pilt

Postitatud: 01 Aug 2013 20:05
Postitas killer666
Väga ilus, üks minu lemmikumaid kuueseid. Rool aga tundub miski turukaup olevat.

Postitatud: 01 Aug 2013 22:26
Postitas Iff
Rool on jah nii ja naa. Kui aus olla siis ma polegi suutnud välja mõelda mis sellega peale hakata. Mulle meeldib tema juures eelkõige see, et ta on väike - sõita on krdi hea :D
Miinuspoolele jääb väljanägemine ja fakt, et sõites pole kellasid peaaegu üldse näha :D
Välimuselt meeldiks mulle M-Tech 2 rool aga see on suur nagu tõllaratas.
Ei tea kas peaks mõne sellise väikeseks tegema... On kellelgi sellekohast kogemust äkki?
Mul üks selline laip vedeleb aga tema nuut ei istu minu sambaga kokku. Vbola ei istu ühegi M-Tech 2 rooli oma, ma ei tea ja pole väga tõsiselt süvenenud ka teemasse

Postitatud: 02 Aug 2013 08:11
Postitas rean
Siis vali M-Tech II e30 oma , mis on oma raadiuselt väiksem kui 5-seeria oma :wink:

Postitatud: 02 Aug 2013 08:38
Postitas lennukiga
E30 peal 2 mõõtu rooli- 370mm ja 385mm.

Postitatud: 02 Aug 2013 12:56
Postitas eix22
e30 peal on kahte mõõtu ainult m tech I rooli, m tech II rooli siiski ainult 370mm pandud e30´le. Suurem juba viiese oma.

Postitatud: 02 Aug 2013 17:37
Postitas oo7
Väga kena masin..


Muidu kas selle peal pole mitte kunagi V12 mootor olnud ? Kuskilt Tehnikamaailmast vms ajakirjast mingi pilt meelde jäänud..

Postitatud: 02 Aug 2013 17:45
Postitas Iff
oo7 kirjutas:Väga kena masin..


Muidu kas selle peal pole mitte kunagi V12 mootor olnud ? Kuskilt Tehnikamaailmast vms ajakirjast mingi pilt meelde jäänud..

Jah, sama teema 4-l leheküljel on pilt

Postitatud: 02 Aug 2013 18:01
Postitas oo7
Huvitav miks siis M30 tagasi pandud on ?

Postitatud: 02 Aug 2013 18:09
Postitas Iff
V12 ajas kaalujaotuse paigast ära.
M30 turboga on way to go

Postitatud: 03 Aug 2013 20:06
Postitas Iff
Sisust ka mõni võte, mingid ilupildid nad pole aga natuke aimu saab. Hetkel veel igasugu jubinaid puudu, uksepolstrid vanad jne. Aga vähemalt esiistmed on uue välimusega :D
Pilt
Ülejäänud:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1053

Re: Iff 635csi -83

Postitatud: 09 Juun 2015 19:31
Postitas Iff
Mõned uuemad pildid:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ei taha ära sõnada aga eksisteerib oht, et see aasta veel häältki kuulda saab mida see kompott tootma hakkab