Iff 635csi -83

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Muhv kirjutas: Eelpool kirjeldatud E46s on originaal navi ja box samuti närvisüsteemi ühendatud. Samas on konkreetne vahe, kas kuulad originaalsüsteemi või vanakooli hi-endi - kusjuures kõllid ja võimud on ju täpselt samad!
Minu kogemuse järgi on BMW-de tehasevõimud suht õnnetud asjad... kvaliteedi mõttes just. Mitte isegi hi-figa võrreldes vaid näiteks suvalise odavama Pioneeriga ei kannata isegi võrdlust välja. Mul naise E46-s on harman kardoni poolt "järgi aidatud" süsteem, makk beckerilt. No ei saa aru mida nad seal koos kokku keetsid, aga see raha mida uuena pidi sellise koosluse eest välja ning süsteemi üldine kvaliteet küll kokku ei käi. Vanemate süsteemidaga mida näppida olen saanud on üldiselt sama lugu.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Vahepeal on niipalju juhtunud, et sain tagumise klaasi kiletatud ja külge ka. Alguses tundus, et vist on ikka liiga tume aga valges pole tegelikult vigagi. Valisin kõige heledama tooni mis võtta oli. Samuti said külge aretatud e34 luupidega tuled. UM-ist ootan varsti oma kuu aega stange kroomotsa, siis saaks selle ka kokku ja külge laduda.
Ka tuuningusõpradele on uudiseid :D Uste alla tulevad led-ribad astumisvalguseks. Kartsin, et äkki saab ebaühtlane või täpiline aga ei - proovisin ja valgus on ilus ja loodetavasti ka praktiline :) Kuuesel on ukse alumisel äärel täpselt sobiv vahe kuhu see riba kinnitada - tihendi ja välimise plekiääre vahel, ei jää külepealt kusagilt paistma ja valgustab ainult ukse all olevat maapinda.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sain kätte ka klambrid, millega kinnitada kardaanitunnelit pidi jooksvad liinijuhtmed. Sellised spets custom-made jubinad :D

Pilt

Lisaks jõudis minu kätte ka headunit Nakamichi CD-700II
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Varsti peaks kätte saama ka wooferivõimu milleks tuleb Mcintosh-i mcc301m
635csi
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Aega jälle üksjagu mööda läinud. Hoolimata totaalsest ajapuudusest olen üht-teist ikka vahepeal teinud ka. Oma koha on leidnud armatuur, põhjamatt, tagaistmed, aknalaud ja mõned polstrid.
Esistangel on puudu juhipoolne kroomots (hetkel küljes vana) ja kummiliistud (need on plaanis uued tellida, vanad olid nii jubedad, et käsi ei tõusnud neid auto külge kruvima). Olemas on ka udutuled ja kõik nende paigalduseks vajalikud jubinad. Kuna stange tuleb nagunii uuesti maha võtta siis ei hakanud neid aja puudusel külge kruvima. Ostetud said ka uued neerud. (uskumatu kui kehvasti on a-osa neerudel kummitihend külge liimitud, tuleb lahti võtta ja õigesti kokku liimida. Ei taibanud kohe ostes neid lähemalt uurida ka)

Lisaks avastasin eelmisel nädalal, et kütust lekib pumba juurest. Kahtlustasin esimese hooga ära surnud klambrit või voolikut ennast aga lähemal uurimisel selgus, et tilgub pumba korpuse vahelt. Täna tõin poest ära uue pumba milleks on (igaks juhuks :D) Bosch 044.

Korralikult sai kinnitatud ka põhjamati alla jääv audiokaabeldus. Veel õnnestus hankida täiesti uus Nakamichi MF51 - see on 5CD boks mille laadimine käib nagu makil, st pole kassetti. Tema üks hea omadus on veel digiväljund, heli saab lasta läbi makis oleva DAC-i.

Mõned pildid ka. Kahjuks on enamus telefoniga tehtud ja seega kvaliteet alla igasuguse mõistlikkuse piiri.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
635csi
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Viisakas töö!
Kuidas sul esikõlarite paigutus lahendatud on, piltidelt paistab, et tuleb kickpanelitesse? Ma nägin kurja vaeva sinna sobiliku ja enam-vähem hermeetilise koha tekitamisega, päris rahule tulemusega ei jäänudki. Ruumi on seal ikka sigavähe.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Ei tule sinna, seal on lihtsalt vanast ajast need avad. Tõenäoliselt panen sinna midagi isolatsiooniks ja peale alumiiniumist plaadid (need on tegelikult lõigatud juba), mille omakorda katan vaibaga. Midbassi kast tuleb ukse külge ehitada, midrange on armatuuri peal ja tweeter tuleb arvatavasti peegli taha kolmnurkadesse. Neid saab muidugi mujale ka panna kui selgub, et selleks vajadus on.
635csi
Muhv
Postitusi: 272
Liitunud: 13 Nov 2005 14:44

Postitus Postitas Muhv »

Meeldetuletus - RCAde asukoha õnnestumine kontrollida enne salongi kokkuladumist! Vastasel korral saad omale vinguva kaaslase, kes paraku pole naissoost. :)
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Muhv kirjutas:Meeldetuletus - RCAde asukoha õnnestumine kontrollida enne salongi kokkuladumist! Vastasel korral saad omale vinguva kaaslase, kes paraku pole naissoost. :)
Ega mul seda vist enne ei õnnestu proovida kui kõik asjad koos. Õnneks pole kuuesel vaiba ülesvõtmine teab mis suur töö :)
635csi
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Natuke jälle asju kogunenud riiulile juurde:
Pilt

Tweeterid Scan-Speak R2904/700005
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Filtrid (neid tuleb küll natuke modida)
Pilt

Paistab, et aastalõpp tuleb rahulik, seega peaks jõudma ka üht-teist nokitseda. Kuna filtrid on nii suured siis ei õnnestu neid armatuuri alla vist mahutada :D See tähendab, et tuleb vedada olemasolevatele lisaks 2 paari kõlarijuhtmeid. Paistab, et kisub kitsaks.

Muudest asjadest: vahepeal avastasin, et kütusepump tilgub korpuse vahelt. Asemele sai muretsetud Bosch-i 044. Sai see siis auto külge kruvitud aga oh häda - ei lähe käima. Proovisin mis ma proovisin aga käima ei saanudki. Peale konsultatsiooni endast targematega sain ka veale jälile. Nimelt pole originaal pumbal märgitud kumb klemm on pluss :D Kuna uuel Bosch-i pumbal oli suurem klemm pluss siis eeldasin, et ka originaal pumbal on asi sama loogika järgi. Aga eeldamine on teatavasti kõigi perssekeeramiste ema, nii ka seekord. Õnneks paistab, et pumbale käiamisega haiget ei teinud ja nüüd töötab kenasti. Peaks ainult uued juhtmed ja kütuseliinid vedama siis oleks selle poolega ok.
635csi
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Nüüdseks on siis sõidetud peaaegu kuu ja 1500++ km. Selle jooksul pole midagi suuremat küljest pudenenud. Auto juures on teha muidugi veel palju aga vähemalt saab natuke ka sõita vahelduseks.
Ülevaatust tehes selgus, et viimati oli see kehtiv aastal 2006 :shock:
Aeg ikka lendab...
Mõned uuemad pildid leiab galeriist, katsun ka sisust mõne pildi teha lähipäevil:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1051

Pilt
635csi
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

Väga ilus, üks minu lemmikumaid kuueseid. Rool aga tundub miski turukaup olevat.
Tulihingeline bmw fänn:)
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Rool on jah nii ja naa. Kui aus olla siis ma polegi suutnud välja mõelda mis sellega peale hakata. Mulle meeldib tema juures eelkõige see, et ta on väike - sõita on krdi hea :D
Miinuspoolele jääb väljanägemine ja fakt, et sõites pole kellasid peaaegu üldse näha :D
Välimuselt meeldiks mulle M-Tech 2 rool aga see on suur nagu tõllaratas.
Ei tea kas peaks mõne sellise väikeseks tegema... On kellelgi sellekohast kogemust äkki?
Mul üks selline laip vedeleb aga tema nuut ei istu minu sambaga kokku. Vbola ei istu ühegi M-Tech 2 rooli oma, ma ei tea ja pole väga tõsiselt süvenenud ka teemasse
635csi
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Siis vali M-Tech II e30 oma , mis on oma raadiuselt väiksem kui 5-seeria oma :wink:
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
Kasutaja avatar
lennukiga
Postitusi: 231
Liitunud: 22 Mai 2009 21:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lennukiga »

E30 peal 2 mõõtu rooli- 370mm ja 385mm.
vaguniga
eix22
Postitusi: 402
Liitunud: 30 Juun 2009 11:13
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas eix22 »

e30 peal on kahte mõõtu ainult m tech I rooli, m tech II rooli siiski ainult 370mm pandud e30´le. Suurem juba viiese oma.
tel 55570186 - e30 varuosad
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Väga kena masin..


Muidu kas selle peal pole mitte kunagi V12 mootor olnud ? Kuskilt Tehnikamaailmast vms ajakirjast mingi pilt meelde jäänud..
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

oo7 kirjutas:Väga kena masin..


Muidu kas selle peal pole mitte kunagi V12 mootor olnud ? Kuskilt Tehnikamaailmast vms ajakirjast mingi pilt meelde jäänud..

Jah, sama teema 4-l leheküljel on pilt
635csi
oo7
Postitusi: 58
Liitunud: 17 Sept 2011 17:15

Postitus Postitas oo7 »

Huvitav miks siis M30 tagasi pandud on ?
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

V12 ajas kaalujaotuse paigast ära.
M30 turboga on way to go
635csi
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Sisust ka mõni võte, mingid ilupildid nad pole aga natuke aimu saab. Hetkel veel igasugu jubinaid puudu, uksepolstrid vanad jne. Aga vähemalt esiistmed on uue välimusega :D
Pilt
Ülejäänud:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album1053
635csi
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Re: Iff 635csi -83

Postitus Postitas Iff »

Mõned uuemad pildid:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ei taha ära sõnada aga eksisteerib oht, et see aasta veel häältki kuulda saab mida see kompott tootma hakkab
Viimati muutis Iff, 11 Juun 2015 16:29, muudetud 1 kord kokku.
635csi
Vasta