4. leht 4-st

Postitatud: 03 Sept 2013 18:16
Postitas rean
..aga talveks muid kärakaid peale e30ne ei leidnud ?
Mul on neist kahju , kolmekümned on juba piisavalt roostes tänu meie talvedele . Muidu tulen plakatitega :lol: (nagu rohelised) või seon end stange külge :P
Just paar päeva tagasi käisin enda oma tuulutamas ämbliku võrkudest , ...hull loom ikka 8)

Postitatud: 03 Sept 2013 22:08
Postitas Marie
matthias kirjutas:
Marie kirjutas: Meesosapoolel on hiljuti soetatud e30 kupee kerega
(talveks ettevalmistus , mis sa talvel esiveoga ikka teed ).
ootoot, kas tegu on mingi hakitud 4veolisega või ongi kohe päris esivedu. ise olen kuulnud ainult kaugeid muinasjutte prototüüpidest mis õieti liinile ei jõudnudki tänu kohtukäikudele.

ei ei ära saa valesti aru. kahepeale algul oli 2 masinat. kuna 12 talvel kohe kindlasti mitte tänavaid ei näe ja teine auto on esiveoline siis murteseti lihtsalt kolmas juurde :)

Postitatud: 04 Sept 2013 07:36
Postitas matthias
no selge, siis jooksin mina errorisse.

Postitatud: 04 Sept 2013 09:41
Postitas Marie
rean kirjutas:..aga talveks muid kärakaid peale e30ne ei leidnud ?
Mul on neist kahju , kolmekümned on juba piisavalt roostes tänu meie talvedele . Muidu tulen plakatitega :lol: (nagu rohelised) või seon end stange külge :P
Just paar päeva tagasi käisin enda oma tuulutamas ämbliku võrkudest , ...hull loom ikka 8)
ütleme nii ,et ta on selline....rotikas. Suureks raasimiseks ja tahtlikuks plekimõlkimiseks nüüd küll ei lähe. Garages on meil vesi olemas ja talvel saab alati suurema soola ja sodi maha lasta. Edasised plaanid on noormehel juba enamvåhem välja mõeldud.

Postitatud: 05 Sept 2013 08:30
Postitas Marie
Eile õhtul tekkis küsimis,mille puhul oleks nüüd vaja võimalikult täpset vastust. üritan võimalikult arusaadavalt kirjutada. Mis kõik on vaja teha ja ära vahetada kui karpa tahaks pihustite vastu välja vahetada? Nii enamvähem on teada aga mitte päris täpselt. :roll:

Postitatud: 05 Sept 2013 08:40
Postitas Baur TC
Ma oskan küll vastatada, aga pean siis teadma mis sa soovid siis vana mootori asemel paigaldada.

M10B18 on vist kõige lihtsam..., mootor "sama" - tuleb siis "lihtsalt" K-Jetronic (loe sissepritsesüsteem) ühendada.

Postitatud: 05 Sept 2013 09:06
Postitas Ruut
Priit vist vastab kõige täpsemini, kuna ta iirc tegi selle vahetuse oma e21-l.
Lihtsam oleks kogu mootor ja toitesüsteem mõne doonorauto pealt võtta. Doonoriteks sobiks e30 või e28. Alustades eletktrilisest kütusepumbast ja selle toitest (pumba relee). Pump võiks olla paagiväline. Tagasivoolu torustik.
K-Jetronicu puhul väga palju lisajuhtmeid ei pea vedama aga süsteem on ise veidi kapriisne. L(E)-Jetronicuga peaks ka uue kapotialuse juhtmestiku paigaldama.
Tegemist on. Minul on sama karpamootor. Kui karpa enamvähem korralik on, siis ma ei näe erilist põhjust, miks peaks hakkama sinna pritsungit pookima.

Postitatud: 05 Sept 2013 20:04
Postitas laserjet
Marie kirjutas:Eile õhtul tekkis küsimis,mille puhul oleks nüüd vaja võimalikult täpset vastust. üritan võimalikult arusaadavalt kirjutada. Mis kõik on vaja teha ja ära vahetada kui karpa tahaks pihustite vastu välja vahetada? Nii enamvähem on teada aga mitte päris täpselt. :roll:
Tekib paratamatult küsimus, mis selle eesmärk on?

Postitatud: 05 Sept 2013 20:21
Postitas Priit
Mina olen jah selle mootorivahetuse läbi teinud. Kui võtta M10B18 mõne e21 pealt (mehaaniline pritse), on vahetus väga lihtne. Juurde on vaja vaid elektrilist bensiinipumpa, bensiini "rõhuakut" ning paari releed. Ja lisaks jah tuleb paigaldada kütuse tagasivool paaki. Gaasipedaali tross on ka natuke teine.
Oluline on leida võimalikult heas korras mehaanilise pritse süsteem (soovitavalt selline mida ei ole varem nn. lahti võetud). Mootori plokk on sama kui karburaatormootoril, erinev on vasakpoolne mootorikäpp. Plokikaas on karpa omast erinev (väljalaske avad on ovaalsed, karburaatori omal ümmargused ja pisemad, pritse kaanel on lisaks pihustite jaoks avad).

Postitatud: 06 Sept 2013 13:58
Postitas rean
Ma oleks poolt r6 paigaldamise mõttest .
Kunagi tulevikus , kui kõigil on igapäeva autodel juba 1,0 või 0,9 liitrine R3 siis
R6 kõlab kui muusika kõrvadele ... ja pagaasniku serval ilutsemas 520 või kangem .
Kindasti oleks mõned hämmingus , kui kuuleks karburaatori olemasolust .

Postitatud: 06 Sept 2013 19:46
Postitas JanekEnde
Pooldan ka r6 motot ;)

Re: e12 Marie

Postitatud: 26 Apr 2016 17:11
Postitas Ruut
Vaadates EBK foorumis ühe entusiastliku neiu e28 renoveerimise plaani, tuli kohe meelde antud projekt. Kas on juba kuhugile maale jõutud?

Re: e12 Marie

Postitatud: 26 Apr 2016 19:48
Postitas Toivoku
Ruut kirjutas:Vaadates EBK foorumis ühe entusiastliku neiu e28 renoveerimise plaani, tuli kohe meelde antud projekt. Kas on juba kuhugile maale jõutud?
ei ole kuskile liikunud vist, eelmine aast apidin suvel ära tooma, aga jäi ära lhäedase surma tõttu ja nii see jäigi, peaks vist uuesti kontakteeruma ja ära tooma ikkagi omale kas või varuosadeks :)