e12 Marie

Foorumiliikmete autod.
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

e12 Marie

Postitus Postitas Marie »

Ei oskagi kuidagi alustada. Pole nagu väga neid erinevaid foorumeid kasutanud kuid nüüd kui ma soetasin omale e12-ne mõtlesin ,et tuleb liituda inimestega kes rohkem teavad kui mina. Ühesõnaga masin on väga väeti olemisega ja näeb hetkel siis välja selline.
Pilt
Sügisel tahaks teda endaga linna kaasa võtta ja seal siis hoogsalt keevitustöödega alustada. Kuna olen juba pikka aastaid omale vanemat bmw-d tahtnud siis on väga suur soov see elukas korda saada. Kui keegi oskab head nõu anda -kuidas oleks kõige parem alustada , kust saada varuosi ja muud abi ,siis ilmselgelt olen ma väga tänulik. :wink:
mõned pildid siis veel :
Pilt
transportimisega tekkinud lisavigastus :(
Pilt
midagi erku ei ole , aga asi seegi :)
Pilt
jah ja siis veel see ...

Pilt
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Esmapilgul ütleks, et suhteliselt kehvake. Kui soov on vanema BMW-ga ka sõita ja see peaks hea välja nägema, siis peaks paremas seisus tooriku ostma.
See transportimisega saadud lisavigastus maksab sul auto hinna. Kurb aga tõsi.

Ma ei soovi siin pessimismi külvata, kuid kasutajanimi ja ülalolev tekst paneb mind arvama, et auto omaniku näol on tegu naisterahvaga, kellel pole eriti suuri kogemusi vana auto taastamisega.
Sellesse masinasse paigutad tuhandeid eurosid, et see ilusaks saada.
Viimati muutis Ruut, 16 Aug 2013 23:10, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

Ruut kirjutas:Esmapilgul ütleks, et suhteliselt kehvake. Kui soov on vanema BMW-ga ka sõita ja see peaks hea välja nägema, siis peaks paremas seisus tooriku ostma.
See transportimisega saadud lisavigastus maksab sul auto hinna. Kurb aga tõsi.
Mis seal kapoti all asetseb, 1,8 või 2,0?

See auto on puht muidu saadud ;) Ehk ikka annab temast veel miskit teha , kui ei kuku välja nii nagu peab siis vähemalt on saadud kätt harjutada . Lootus sureb ju viimasena. 1,8.
Kasutaja avatar
Kristjan S
Klubiliige
Postitusi: 737
Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Kristjan S »

Kas see masin liigub gaasiga või? :D
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
JanekEnde
Postitusi: 1077
Liitunud: 04 Nov 2011 21:11
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas JanekEnde »

Heh, isegi numbrimärk taga roostetab :) selle masina peale läheb ikka päris kopsakas summa, kui elustada. E12 millegi pärast hakkab mulle rohkem meeldima, kui 28.
Kuidas tehnika on, mootor töötab?
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
heppar
Postitusi: 28
Liitunud: 13 Veebr 2011 17:43
Asukoht: Saaremaa, Muhu

Postitus Postitas heppar »

Tõesti, kehvake ta on ning tööd vajab suurel hulgal määral, mootor käib ringi aga säde puudub hetkel, viimati vist töötas 4-5 aastat tagasi. Eks see mitme aasta projekt ole(loe:tuhanded eurod sisse taguda) aga ehk ikkagi saab asja. Gaasiseade peal küll ning väidete kohaselt oli üsnagi öko olnud. Ning tõesti, praegune omanik on noor naisterahvas kellel on küll väike kogemus vanade autode taastamisega aga küll ta hakkama saab. :D
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

Ruut kirjutas:Esmapilgul ütleks, et suhteliselt kehvake. Kui soov on vanema BMW-ga ka sõita ja see peaks hea välja nägema, siis peaks paremas seisus tooriku ostma.
See transportimisega saadud lisavigastus maksab sul auto hinna. Kurb aga tõsi.

Ma ei soovi siin pessimismi külvata, kuid kasutajanimi ja ülalolev tekst paneb mind arvama, et auto omaniku näol on tegu naisterahvaga, kellel pole eriti suuri kogemusi vana auto taastamisega.
Sellesse masinasse paigutad tuhandeid eurosid, et see ilusaks saada.


Muidugi olen ma naisterahvas. Tean ka kuluvaid summasid ja aega. Ise tegelen autodega alates sügisest jälle iga päev. :wink: Ära arva siin midagi et naised saamatud on..
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

heppar kirjutas:Tõesti, kehvake ta on ning tööd vajab suurel hulgal määral, mootor käib ringi aga säde puudub hetkel, viimati vist töötas 4-5 aastat tagasi. Eks see mitme aasta projekt ole(loe:tuhanded eurod sisse taguda) aga ehk ikkagi saab asja. Gaasiseade peal küll ning väidete kohaselt oli üsnagi öko olnud. Ning tõesti, praegune omanik on noor naisterahvas kellel on küll väike kogemus vanade autode taastamisega aga küll ta hakkama saab. :D
Peab saama!!! :wink: Kindel soov on ,siis mina ei näe probleemi .
Po18
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Veebr 2011 21:16
Asukoht: Saku/Soome

Postitus Postitas Po18 »

Täna on võimalik taastada kõike, sõltub ainult rahakoti paksusest.
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

[quote="JanekEnde"]Heh, isegi numbrimärk taga roostetab :) selle masina peale läheb ikka päris kopsakas summa, kui elustada. E12 millegi pärast hakkab mulle rohkem meeldima, kui 28.
Kuidas tehnika on, mootor töötab?[/quote

See numbrimärk on see kõige väiksem mure. Ennem ma kulutan pikka aega ja palju raha jupi haaval kui korjan tükk aega raha ja ostan omale masina mis ikka ei ole see päris. :) viimased aastad jah tõepoolest ta oli seisnud. Enne seisma jåämist oli ta täitsa liikuv masin. vana omanik ütles veel ,et tema oli gaasiga rahumeeli paanil sõitnud. Kaldun arvama ,et see sinna enam kauaks ei jää. :)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Kaks küsimust sulle: kas tahad BMWga sõita või tahad BMWd remontida?
Kui hobiks on autode remont siis, et sellises korras sõiduki ilusaks ja sõidukorda saada kulub Sul suur hulk raha, energiat ja aega. Vaja on ka korralikku garaazi koos tööriistade ja sisustusega. Kuskil 25 ruuduses külmas garaazis muutub sellise töömahuga projekt kiiresti suht ebameeldivaks.

Kui hobiks on klassikalise BMWga aegajalt pühapäeval mõnusalt kulgeda siis jäta see sepik kõrvale ja hangi omale üks kõva kerega isend (neid veel ikka liigub). Siis saad ehk talvega endale kahest autost ühe enam-vähem korraliku asja kokku.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

Minu arust täitsa vahva .
Jään põnevusega ootama selle auto lahkamist :)
e21 316 81a ; e30 325i 86a ; e28 520i 83a
matthias
Postitusi: 127
Liitunud: 28 Apr 2013 12:51

Postitus Postitas matthias »

panen ka huviga märgi maha
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

Arvo kirjutas:Kaks küsimust sulle: kas tahad BMWga sõita või tahad BMWd remontida?
Kui hobiks on autode remont siis, et sellises korras sõiduki ilusaks ja sõidukorda saada kulub Sul suur hulk raha, energiat ja aega. Vaja on ka korralikku garaazi koos tööriistade ja sisustusega. Kuskil 25 ruuduses külmas garaazis muutub sellise töömahuga projekt kiiresti suht ebameeldivaks.

Kui hobiks on klassikalise BMWga aegajalt pühapäeval mõnusalt kulgeda siis jäta see sepik kõrvale ja hangi omale üks kõva kerega isend (neid veel ikka liigub). Siis saad ehk talvega endale kahest autost ühe enam-vähem korraliku asja kokku.

Ei ei tahaks ikka oma väikeste kätega midagi valmis saada. Õnneks on mõned tutvused juba, nii et ruumi ja abimeeste puudust ei tohiks tekkida.Sant ta küll on aga seda suurem katsumus temast tuleb . On tegelikult juba päris palju naisi kes tegelevad näiteks mingisuguse autospordi alaga . Kuid on vähem neid kes ise oma käed külge löövad. Minul ei ole eesmärki suure raha eest hunnik inimesi palgata kes mul selle asja ära teeks ja ,et siis hiljem saaks uhkustama minna . Ei...nii palju kui võimalik üritaks ikka juhendamise ja väikse abiga ise teha. :)
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

rean kirjutas:Minu arust täitsa vahva .
Jään põnevusega ootama selle auto lahkamist :)
midagi positiivset :)
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

See e12 tundub liiga väsind olemisega, soovitaks sammuti vaadata paremat toorikut, kulub palju vähem aega raha, närve ja ilmselt tuleb ka tulemus parem.
E28 525e & E28 535i
Marie
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Aug 2013 21:03

Postitus Postitas Marie »

tanele28 kirjutas:See e12 tundub liiga väsind olemisega, soovitaks sammuti vaadata paremat toorikut, kulub palju vähem aega raha, närve ja ilmselt tuleb ka tulemus parem.
Kui midagi on ettevõetud tuleb see ka lõpuni viia. On asju ka hullemast seisust ülesehitatud. Mulle ei ole tähtis see kui kiiresti või odavalt ma selle tehtud saan. Tähtis on pigem see mida see masin mulle tähendab. :wink:
Po18
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Veebr 2011 21:16
Asukoht: Saku/Soome

Postitus Postitas Po18 »

Kui midagi on ettevõetud tuleb see ka lõpuni viia. On asju ka hullemast seisust ülesehitatud. Mulle ei ole tähtis see kui kiiresti või odavalt ma selle tehtud saan. Tähtis on pigem see mida see masin mulle tähendab. :wink:[/quote]

Väga õieti öeldud.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma kummardan Teie meelekindluse ees :) ja jään tulemusi ootama.

Minu, Arvo ja Taneli soovitused ei olnud paha pärast tehtud. Kõigil meil on see renoveerimise tee suuremal või vähemal määral läbitud ja lõpuks tekib ikka tõdemus, et oleks kohe võinud võimalikult korraliku osta.

Kui selle autoga on mingi emotsionaalne side, aega ja muid resursse on piisavalt siis ei jää muud, kui jõudu soovida.

Siiski ei saa jätta lisamata mobile.de linki
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Po18
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Veebr 2011 21:16
Asukoht: Saku/Soome

Postitus Postitas Po18 »

Paraku on aga vanad klassikud hääbuv pärand mida juurde ei toodeta enam ja poest enam osta ei saa.
Mina näen selle auto taastamise juures seda et kui inimene on hingega asjakallal ja leiab kuldsete kätega plekksepa siis saab see kere olema kui tehasest.
Olen isiklikult näinud mida võib kogemustega plekksepp teha. Detailid tulevad kui tehasest ja siiski auto on kui üks suur lego mis käib osadeks ja kõik osad on vahetatavad.
Vasta