BMW E36 318iS kupee `92/09- Priit

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

BMW E36 318iS kupee `92/09- Priit

Postitus Postitas Priit_P »

Tervitused esmalt Klassikaliste BMW`de Klubi liikmetele.

Kuivõrd klassikaline BMW see E36 nüüd on, kuid ega korralikke enam palju järgi ei ole. Kuna autoga on natuke vaeva nähtud, siis ehk kõlbab ka siin näidata- tutvustada. Ehk siis teeme peategelasest natuke lähemalt juttu...

Peale 4a Mondeoga sõitmist tüdinesin Fordist hirmsal kombel ära ja sai 2006a jaanuaris see kupee ostetud. Omanik töötas Õismäe UM`s varuosade letis, seega oli omamoodi uhke hetk, kui United Motorsi ees võtmad pihku ulatati :lol: Tookoord sai võimalikult kobedam isend välja valitud ja siiamaani sõidan sellega ringi. 147tuhat km õnnestunud juba temaga maha vurada. M42 mootoriga auto sai sellepärast, et ühtegi normaalset 325i kupeed ei olnud tookord müügis. Värviks roheline metallik, täpsemalt Lagunengrün. Vanematel sedaanidel üsna levinud värv, kupeedel mitte niivõrd. Meelega sai ostetud ilma konditsioneerita auto, aga elementaarsed kupee lisad on siiski peal.
Ise olen hiljem külge kruvinud:
- valgustuspakett sirmide juurde, ette jalgadele ja taha E46 stiilis valgustid;
- heledad manuaalsed nahk-sportistmed + polstrid;
- tagumised peatoed;
- Wood effect (keskkonsool, tuhatoosid, ukse käepidemed, liist kindalaekale), mis originaalidena jaburalt kallist raha maksavad. Kunagi lõin kokku ja tuli ca 12tuhane krooni kanti see maksumus;
- kahe erineva nahaga kaetud rooliratas;
- käetugi, hiljem kokkuklapitav topsihoidik kah sinna külge poogitud;
- nahast kässari pide koos kattega;
- E39 M paketi nupp käigukangile (nahk/puit);
- nahast käigukangikott diagonaalõmblustega;
- kroomiga kaetud ukselingid salongi, samuti kässari ja uksenupud;
- nahaga kaetud kindalaekaluuk by Individual;
- nahaga kaetud tagumise tuhatoosi ümbris koos toosiga, pärineb ilmselt samast asutusest;
- mootoriruumi valgustus veetud ja ka täitsa töötab;
- uuem paksu põhjaga tahavaatepeegel ja uuema tüübi päiksesirmid;
- kroomrõngad kelladeplokis ja punased M style seierid;
- 7 nupuga OBC analoogkella asemele.

Rohkem nagu hetkel ei meenu...
Oma järge ootavad must põhjamatt, esimene ja tagumine Motosport stabikas (kuna on 3mm originaalidest jämedamad), eks nipet näpet mõtteid on veel...

Tehase poolt lisatud varustuse list:
- 2* el. aknad , peeglid ja katuseluuk;
- udutuled ees;
- tulede korrektor;
- nahaga kaetud rooliratas;
- ABS;
- veluurmatid põrandal;
- tagumine kardin;
- kassetihoidik keskkonsoolis;
- üks airbag;
- Originaal kassetikas oli ka sees, aga selle lasin enne välja võtta kui auto minu kätte jõudis. Vahetasin selle maki talverehvide vastu, et ei peaks neid ise ostma hakkama. Pärast tuli välja, et kahel talvekal olid praod külgedel (sisekülgedel veel kusjuures!) ja pidin ikka kaks rehvi juurde ostma.
- style 13 valuveljed olid ka ostes all.

Karbid ja stanged autoga ühte värvi. Ostes oli toonklaasi täisring, tänaseks päevaks on toonklaas jäänud vaid tagaklaasile ja tagumistele küljeklaasidele. Viimased vahetan kah lähiajal välja kuna kile suht viletsalt paigaldatud.

Veel olid autol ees/taga valged suunad, aga Depo tuled ei olnud kuigi niiskuskindlad ja paari aasta möödudes tüdinesin vee välja valamisest ning vahetasin orig. oranzi suunaga tulede vastu välja. Probleem likvideeritud :D
Samuti oli eelmise omaniku poolt lastud paigaldada asjalik turvavarustus ja kesklukk pandud puldist toimima.

Tehnilise poole pealt on selle aja jooksul autole koos mootori kap. remondiga sisuliselt ringi peale tehtud nii et päris hea on sõita. 4 silindriline mootor ja kupee kere tähendavad E36`le 50/50 kaalujaotust, mis juhitavuse seisukohalt on ideaalne. Veel üks näide, mis viitab kupee sportlikule loomusele oleks see, et istutakse madalamal kui näiteks sedaanis või touringus ja teoreetiliselt peaks võimaldama kiiremini kurve läbida. Vanusest tingituna siiski üllatusi tuleb, kuid probleemid olen üritanud juba eos kõrvaldada. Teele on jätnud ainult korra- tanklas kooles bensiinipump ära ja enam käima ei läinud.

Välimuse poolelt on hetkel suht originaal. Pilku "riivavad" vaid laiad M küljeliistud. Kui uks lahti teha, siis tervitavad sisse istujat ka M lävekatted. Kunagi oli M paketi arendus päevakorras, kuid see plaan jäi soiku. M3 küljepeeglid siiski loodavad toanurgas, et ehk saavad kunagi jälle auto küljes kiirelt kurve läbida.

Muusikat teeb Pioneeri cd mängija, taha on hiljem lisatud originaal kastid, ees on kahe ribalised Alpined mis on originaal aukudesse sobitatud. Originaal kõlarid olid seal ikka väga mannetud. Ustes olevad kõlarid kah isegi täitsa töötavad. Võimendit ei ole.

Jalavarjudeks on E46 poleeritud style44`d. Valiku põhjuseks oli kaal. Üks velg kaalub 6kg, mida ei ole ühe 15" velje kohta üldse palju. Vedrustamata massi aga teadagi- mida vähem seda parem. Ega neil visuaalselt kah midagi häda pole, kapslid on ka korralikud. Hetkel olen nendega täitsa rahul.

Piduriteks on Zimmermanni kettad (ees vent. , taga tavalised), Ferodo SL klotsid ja ABS.

Veermikus on ees Lesjöforsi -30mm ja taga M3 -15mm vedrud. Amortideks Bilstein B4. Järgmine kuu loodaks Motospordi stabikad ka koos uute pukside ja kontidega külge saada.

Kere mis E36`tel kipub täna nõrgimaks küljeks olema, on veel päris hea. Eelmine aasta sai tehtud vasak esimene poritiib, neeruplekk ja esipaneel. Karbid ja tõstekohad on tugevad, orig. tungiga kannatab vabalt toimetada. Parempoolse tagumise koopaääre tegi 3a tagasi Tõnis ära, kuid see tahaks vaikselt jälle tähelepanu. Vasakpoolse tagumise koopaäärega üritan veel sel aastal midagi ette võtta- midagi väga hullu igatahes ei ole. Pagasiluuk ja tagumine paneel on väga head. Lisaks on igaks juhuks olemas täiesti roosteta pagasiluuk. Põhi on tugev, aga kuna autoga on pidevalt ka talvel sõidetud, siis pindmist roostet põhja alt kahjuks ikka leiab.
Kõige koledam on hetkel parempoolne esimene tiib, mida ma olen üritanud lootusetult juba üle poole aasta otsida. Üldiselt kipuvad nad olema kas läbi roostetanud või on siis juba kõveraks sõidetud. Kevadel läksin ühe tiivaga alt ka. Peale värvimist selgus, et tiib külge ei sobigi ning olin jälle tagasi seal kust alustasin. Ehk siis otsingud tiiva leidmiseks käivad.

Tuleviku plaanid on, aga nagu elu näitab pole neid mõtet enneaegu välja hõisata. Ütleb ju vana laulusalmgi: ei me iial tea, mis elu meil tuua võib :) Kui miskit toimub, eks siis kirjutan ja õhtul ehk ka mõned pildid selle romaani lõpetuseks.
Viimati muutis Priit_P, 22 Aug 2013 22:21, muudetud 1 kord kokku.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Mõned pildid kah nagu lubatud:


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt



Pilt


Pilt
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Eelmise aasta kevadel sai natuke poleeritud ja vahatatud. Tingimused olid küll kitsukesed ja valgustus polnd ka just parim, aga auto oli vaja ju läikima saada :P


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


2012 suvi


Pilt


Natuke hiljem


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Kodustes tingimustes natuke iluravi kunagi haiget saanud kohale kui juba nii laiali oli


Pilt


Pilt


Uuesti kokku lapatud. Väike toonivahe jäi, kuid aja jooksul läheb kogu auto seda tooni.


Pilt


Homme üritaks mõned selle aasta klõpsud siia üles saada :) .
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Kevadine pahandus teadmata kust


Pilt


Kuna stangel oli muid vigu veel, sai tehtud otsus, et vana enam lappima ei hakka. Ühtlasi leppisin maalriga aja kokku. Mitte just väga suure üllatusena selgus õige pea, et tervet pre facelift stanget enam väga lihtne leida ei olegi. Kuna aeg hakkas pitsitama, sai hoopis facelift stange ette ostetud. Enne maalri juurde tassimist karestasin ta eelnevalt ära ka.


Pilt


Talvedega olid purunenud mõlemad logariotsad ja üks udukaraam oli ka puru. UM`st sai ostetud uued jupid.


Pilt


Pilt


Mõni nädal hiljem...


Pilt


Facelift stangega koos õnnestus saada ka metallist stangetala, mis peaks E36 turvalisust natuke tõstma. Avarii korral tõmbab enne lansekad kõveraks kui tala järgi annab.


Pilt
Viimati muutis Priit_P, 21 Aug 2013 11:54, muudetud 1 kord kokku.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Paar pilti ka hetke konditsioonis olevast autost. Eriline pildimeister ma ei ole, aga mingi ettekujutuse vast saab.


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Salongis midagi muutunud ei ole, seega ei näe mõtet sisust pilte panna.

Tehnilise poole pealt said vahetatud esimesed pidurivoolikud. Töö polnud asjatu, sest vanad olid juba kergelt pragunenud. Õhutamise käigus purunes vasak tagumine piduritoru, mis polnud kah enam kõige kobedam. Kuna lammutamist oli üksjagu vahetasime parempoolse piduritoru kah kohe üksiti ära.


Pilt


Selle töö käigus läks vahetusse ka keskmine kuumakaitse. Vana olin suutnud oma "üüber madaldusega" kusagil ribadeks tõmmata ja sellist närakat enam alla tagasi panna ei tahtnud.


Pilt


Pilt


Pilt
Viimati muutis Priit_P, 19 Aug 2013 21:34, muudetud 1 kord kokku.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Juba pea aasta oli probleem juhiuksega, mis lahti tehes ennast ära ei fikseerinud, vaid sama targalt kinni tagasi vajus. Kuna UM küsib uue piiraja eest absurdsed 54Euri sai see vidin lõpuks Inglismaalt toodud 96a kupee pealt hangitud. Kuna vasakulpool istub neil kaasreisija, oli väike lootus, et see vidin on üsna vähesel määral kulunud. Enne paigaldamist õlitasin korralikult ära ja peab ütlema, et 8a jooksul pole see uks veel kunagi nii hästi töötanud. Töö käigus selgus ka põhjus ehk kõik mis vanast piirajast järgi oli jäänud :lol:


Pilt


Kui uks juba laiali oli, siis sai õliga üle käidud ka akna tõstemehhanismi hammasvöö ja aknasiinid. Üksiti sai ka parempoolne uksepiiraja kohe ära määritud.

Kõige hiljutisem töö oli kütusetorude ja pihustilati otsikute vahele jäävate voolikute vahetus. Nimelt otsustas üks neist kahest sõidu ajal lekkima hakata. Esialgne kahtlus oli küll põhjaalune kütustoru, mis tuleb kindlasti lähiajal uus panna, kuid leket sealt ei olnud. Lekkele sain ligi, kui sisselaskekollektori pealmine pool eemaldatud oli. Mõistagi läksid vahetusse mõlemad voolikujupid ning peale mõneajalist puhastamist (zitakiht oli korralik kuna kolle alla ei saa ju muidu kuidagi ligi ) läks vastupidises järjekorras kokku tagasi.

Hetkel vurame jälle rõõmsalt ringi ning odomeetril on läbisõiduks natuke üle 260tuhande km. Ilmselgelt ei ole see number õige, kuid nagu öeldud- enamus pulkasid on juba nagunii ära vahetatud ja suurt vahet minu jaoks ei ole, mis number sealt vastu vaatab. Mootor on peale kapitali sõitnud ümmarguselt 96tuhat km ning suurematest asjadest on vahetamata (pole ka vajadust) veel roolilatt ja ka differentsiaal ning poolteljed peaks olema algupärased. Käigukast on kah veel vana, kuid see tuleb mingi aeg siiski maha võtta kui kord korraliku kasti leiab- võiks oluliselt paremini toimida.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga korralik projekt on sellest E36-st saanud. Hea näha, et viitsitakse kõike korralikult teha ja tähtis pole mitte ägedamaks tuunimine vaid originaalsuse säilitamine.

Mis muud kui edu ja paksu rahakotti edaspidiseks :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Rahakott kahjuks väga paks ei ole, aga eks selle arvelt on edu jm. topelt vaja, tänud :) Üritan vaikselt oma rida ajada ja teha nii hästi kui võimalik on ning vahendid lubavad. Projektiks julgeks alles siis nimetada, kui see auto enam talve ei näe ehk eeldaks teise liikuri olemasolu. Elame-näeme kas ja kuidas see plaan õnnestub.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Mõni sõna viimatistest sündmustest:
stabika vardad rändasid liivapritsi, kust lähevad edasi pulbervärvimisse. Tagumised kinnitused ostsin UMst uued, kuid esimesed lähevad samuti taastamisse. 22Euri tükist maksta oli liig mis liig, 10ga oleks ehk veel ostnud. Loodetavasti saab pulgad veel sel nädalal kätte.

Samuti sai ostetud parempoolsele tagumisele küljeaknale uus välimine tihend. Vanaga on aeg oma töö teinud ja kumm praguneb juba mehiselt. Vasakul pool sai sama asi eelmisel suvel ära vahetatud. Kuna pikki ülemisi liiste ei saanud, siis tuleb tihendi vahetus vist lähiajal ette võtta. Muidu oleks neid ülemisi liiste maru hea paigaldada olnud kui tagumised aknad segamas pole. Selle töö käigus lähevad siis vahetusse ka mõlemad tagumised küljeklaasid.

Veel õnnestus vist lõpuks leida korralik käigukast 96a Compacti pealt. Vähe on võimalusi proovida käigukasti toimivust enne ostu, tavaliselt on auto juba juppideks tõmmatud ja siis alles pannakse müügikuulutus üles. Mis agregaadist erilist ülevaadet just ei anna. Külmalt sõitma minnes lülitusid käigud tunde järgi igatahes päris hästi. Ka oli käigukasti õli välja lastes üsna korralik, ega sisaldanud metallipuru. Tagumine simmer muidugi lekib mehiselt, kuid see on tüüpviga ja pannakse loomulikult uus. Raske on leida E36 käigukasti, mis tagant EI lekiks :lol: Eest sidurikoja poolt on aga ilusti kuiv, mis on üsna tähtis. Ühesõnaga sai see kast ära ostetud ja suuremast ködist juba puhtaks tehtud. Mingi aeg peaks korralikult puhtaks küürima. Alla vist see aasta enam ei jõua panna, aga mine sa tea...
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

Mida aeg edasi, seda mõttetum kogu see "projekt" tundus kui sellega sõita aastaringselt iga päev. See mis sa jõuad teha suvel nullib talv ja porine aeg jälle ära, mõtlen siinkohal just välimust. Lihtsalt ei jõua nii palju pappi alla kühveldada, et auto oleks kogu aeg ilus. Näiteks neeruplekk mis sai eelmisel suvel värvitud tuleks jälle üle võõbata kuna kivitäkkeid on selle aja kohta ikka ohtralt :? . Pealegi selles vanuses autole mõjub talvine keemia eriti rängalt. Ehk siis mida aeg edasi, seda enam tundus et nii see asi enam jätkuda ei saa- samas vaimus jätkates on kere 3a pärast otsas. Kas tuleb E36 maha müüa ja osta teine liikur, mida saaks igapäevaselt tarbida ilma et kahju hakkaks või osta hoopis teine auto kõrvale :roll: Kuna ma polnud nõus sellist kahjumit vastu võtma ja nähtud vaeva korstnasse kirjutama, langes esimene variant peale mõningast vaagimist ära.
See küsimus selge tõusis päevakorda järgmine: mida ca 1,7K raha eest osta mis oleks normaalne sõita, normaalses tehnilises korras, omaks mõningast välimust jne. Tüüpiline autoostja kes tahab vähese raha eest palju saada :D . Üks nõudmine oli ka universaalkere või äärmisel juhul luukpära. Jällegi ohtralt tunde internetis ning potentsiaalne plekkpruut tundus olevat sõelale jäänud- Volvo V70 mida toodeti 97-2000, kõnealune isend veeres tehasest välja 99a lõpus. Töökindluse huvides sai eelistatud just seda facelift mudelit ning välistatud diislid, turbod ja aut. kastid ehk eelistasin kõige pommikindlamat lahendust- vabalthingav R5 2.4 103KW benamootor koos vana hea käsikastiga. Ühte sellist nõudmistele vastavat isendit müüdi Pärnus ning kuna tõsiselt mõeldavad alternatiivid puudusid, saigi seda vaatama sõidetud. Kohapeal kangutasime seda ligi kaks tundi ning käisime ka tehnilises kontrollis. Natuke nuriseti tagaamortide üle, mootorist mõned õlilekked ja käsipidur oli ka õige kehvake. Viimase süü kirjutasime selle arvele et auto oli juba mõnda aega seisnud. Ehk tehnilise poole pealt oli üsna kobe, iluvigu oli rohkem kuid need ei sega kuidagi sõitmist. Rooste põhja alt ja rattakoobastest puudus kuigi auto toodi Eestisse 2007a mais. Samas olid autol peal kõik lisad kui välja arvata nahksisu, el. istmed, pepusoojad, xenonid, esiklaasi soojendus, parkimisandurid, esitulede pesu jm taoline jura. Plussiks oli ka kõik töötavad lisad mis peal olid. Nii saigi minust 1,5K eest V70 omanik mis ausalt öeldes oleks võinud juhtuda juba paar aastat varem. Aga noh... parem Hilja kui mitte kedagi nagu räägivad targemad mehed :) Ca nädalakese sõitnud on ta 3. seeriale hea vaheldus- ruumikas, mugav, pehme vedrustusega, turvaline (mis talvel sõitmisel pole üldse vähetähtis) jne. Täiendavad üksteist hästi, E36 on täielik vastand. Näis kuidas Volliga edaspidi sujuma hakkab, kuid siiani ostu ei kahetse.
"Röövikuga" on mul selle aasta jooksul veel üks mõte, kuid sellest lähemalt kui aeg sinnamaani jõuab.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Priit_P kirjutas:Mida aeg edasi, seda mõttetum kogu see "projekt" tundus kui sellega sõita aastaringselt iga päev. See mis sa jõuad teha suvel nullib talv ja porine aeg jälle ära, mõtlen siinkohal just välimust. Lihtsalt ei jõua nii palju pappi alla kühveldada, et auto oleks kogu aeg ilus.
Sama kogemus ka siin, eesti kliima, teede seisukord (talvel sool, suvel killustik ja pigi) mõjuvad autole vägagi laastavalt. Kui lisada sinna kompotti veel auklikud teed ja ongi 3-4 aastaga täiesti korras masinast saanud romuralli kandidaat... seda muidugi siis kui vahepeal eriti kätt külge ei pane.
E24 635CSi | E10 2002
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas Priit_P »

M stabikad on lõpuks uuenduskuuri läbinud, valmis olid tegelikult juba mitu nädalat tagasi . Enne kevadet ei hakka alla panema.


Pilt


Pilt


Pilt


Uued tagumised kinnitused


Pilt


Esimesed kinnitused taastati samuti ära, aga need jäid muidugi maha. Tuleb ära tuua.

Soetasin ka isetumeneva peegli koos juhtmestikuga. Jääb samuti sahtlisse kevadet ootama.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
k3nny
Postitusi: 108
Liitunud: 16 Veebr 2013 16:17

Postitus Postitas k3nny »

Ilus ja korralik e36!
Priit_P
Postitusi: 19
Liitunud: 16 Sept 2010 09:33
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Re: BMW E36 318iS kupee `92/09- Priit

Postitus Postitas Priit_P »

Auto sai eelmise aasta detsembris ära müüdud, võib teema lukku panna.
E36 318iS kupee

Sõidukiirus tuleb küll valida vastavalt teeoludele, kuid algkriteeriumiks on tee olemasolu;)
Kasutaja avatar
Kristjan S
Klubiliige
Postitusi: 737
Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
Asukoht: tallinn

Re: BMW E36 318iS kupee `92/09- Priit

Postitus Postitas Kristjan S »

Auto läks minu tuttava kätte. Kuulub EBK klubiliikmete hulka ja hoolitseb auto eest hästi. Hetkel on käsil auto kokkupanek ning suveks on plaan tänavatele jõuda. Kindlasti saab autot näha rajapäeval.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Suletud