E28 520i 1983 Ivo
E28 520i 1983 Ivo
Hallooo..
Peale seda kui mu diisel hainina kere osutus nii mädaks, et söita enam ei julenud ning E30 müüsin maha, sattusin ikka mingil pöhjusel ühe kuulutuse peale ja järgmine päev oli auto minu. See oli tegelikult juba eelmise aasta varakevadel. Auto ise lihtne, 83aasta vanur, bensukas, manuaal, ilma lisavarustuseta, ilusat värvi, ilusa salongi ning pruunide klaasidega. Kere on heas korras, vaid karbid on läbi. Veermik on korras, pidurid eeskujulikud, mootor töötab. Nüüd panin esisilda köik uued jupid ka ning sai sillastendis käidud.
Möni pilt kah, palju mul neid paraku pole.
Iff
Peale seda kui mu diisel hainina kere osutus nii mädaks, et söita enam ei julenud ning E30 müüsin maha, sattusin ikka mingil pöhjusel ühe kuulutuse peale ja järgmine päev oli auto minu. See oli tegelikult juba eelmise aasta varakevadel. Auto ise lihtne, 83aasta vanur, bensukas, manuaal, ilma lisavarustuseta, ilusat värvi, ilusa salongi ning pruunide klaasidega. Kere on heas korras, vaid karbid on läbi. Veermik on korras, pidurid eeskujulikud, mootor töötab. Nüüd panin esisilda köik uued jupid ka ning sai sillastendis käidud.
Möni pilt kah, palju mul neid paraku pole.
Iff
Esmaspäeval tahaks ülevaatusele minna. Eelmine aasta läks puhtalt, loodan, et see aasta läeb sama kergelt - auto nüüd korralikum kui ennem, vaid sumps pläriseb rohkem ja signaal ning eesmised udutuled ei tööta.
Aga originaalvedrusi tahaks, praegu maru sant söita. Ei pörka ega midagi aga lihtsalt ülijäik on. Sellega seoses vb vötan eest selle diisli pölleplastiku ka ära ja ajan väljast jälle veidi originaalsemaks. Veljed on praegu ikka need mis esimestel piltidel, 18 jäi liiga suur ja inetu klassikule. Riiulis ootavad 16x8.5 Zender Spordid oma taastamist. Probleem on vaid see, et ma ei sa ühtegi velje nö "fake randi" polti tervelt kätte. Plaanis oli randid ära poleerida ja keskelt värvida auto värvi aga ilmselt pean poldid kinni katma ja värvin üleni höbedaseks.
Tegelikult möni nädal tagasi ühel neljapävasel öhtul Ülemiste keskuse parklas tuli kaks noort ligi, kiitsid autot ja küsisid kas siin teema on.. nüüd vötsin laiskuse kokku ja tegin ära.
Aga originaalvedrusi tahaks, praegu maru sant söita. Ei pörka ega midagi aga lihtsalt ülijäik on. Sellega seoses vb vötan eest selle diisli pölleplastiku ka ära ja ajan väljast jälle veidi originaalsemaks. Veljed on praegu ikka need mis esimestel piltidel, 18 jäi liiga suur ja inetu klassikule. Riiulis ootavad 16x8.5 Zender Spordid oma taastamist. Probleem on vaid see, et ma ei sa ühtegi velje nö "fake randi" polti tervelt kätte. Plaanis oli randid ära poleerida ja keskelt värvida auto värvi aga ilmselt pean poldid kinni katma ja värvin üleni höbedaseks.
Tegelikult möni nädal tagasi ühel neljapävasel öhtul Ülemiste keskuse parklas tuli kaks noort ligi, kiitsid autot ja küsisid kas siin teema on.. nüüd vötsin laiskuse kokku ja tegin ära.
Ülevaatusel käidud. Kiideti gaase, pidureid ning auto üleüldist seisukorda. Vigadeks oli nörk helisignaal, puuduv akukinnitus, ohukolmnurga puudumine Signaali mu sportroolil polegi, akukinnitus on kadunud ning ohukolmnurk jäi koju lauale.
CO lubatud 4,5%, möödeti 2.282%
Pölematakütus CH lubatud 1000, möödeti 125
Pidurite effektiivsus 57%
Käsipiduri effektiivsus 33%
CO lubatud 4,5%, möödeti 2.282%
Pölematakütus CH lubatud 1000, möödeti 125
Pidurite effektiivsus 57%
Käsipiduri effektiivsus 33%
Panen kindlasti. Just ennem nende piltide tegemist panin ette uue märgi ja vötsin tagumise ka ära, et sinna samuti uus embleem sättida kuid siis avastasin, et teine uus märk on garaashis kaduma saanud. Kui kadunud asjade hulgast üles leian siis läheb kohe külge. Oma aega on veel ootamas uus tagaluuk ja veel paar pudinat ning M21D24 mootor aga seda talvel. Siis tahaks veel köik veermiku jupid liivapritsida ja pulbervärvida, uued piduri ning küttetorud vedada ning peakski hea olema minujaoks. Nüüd läheb pöhiröhk igapäevaliikurile ning talveauto ehitamisele - HAI on selleks suveks valmis ja parem kui eelmine suvi
Vahetükk on küll eraldi aga kuna see on selle rooli õige vahetükk siis seda eraldi ei loovuta.. ning koos rooliga ka mitte
Aga selline värk, et pookisin ette mingid udutuled aga tahaks saada nad originaal lüliti alt lülitatavaks. Ilmselt on mul udukate juhtmed tehasepoolt ette ka veetud aga voolu ma neisse ei saanud. Panin küll relee ja kaitsme ilmselt õigesse kohta aga ei midagi. Seega kas keegi oskab öelda, milliste klemmide alla ma uue voolujuhtme pean udutulede lülitissse vedama ?
Aga selline värk, et pookisin ette mingid udutuled aga tahaks saada nad originaal lüliti alt lülitatavaks. Ilmselt on mul udukate juhtmed tehasepoolt ette ka veetud aga voolu ma neisse ei saanud. Panin küll relee ja kaitsme ilmselt õigesse kohta aga ei midagi. Seega kas keegi oskab öelda, milliste klemmide alla ma uue voolujuhtme pean udutulede lülitissse vedama ?